Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hjelp nå er jeg så spent! Jeg har beregnet mensen til å komme i dag eller i morgen. Men var mer sikker på at eggløsning var søndag for 2 uker siden, enn mandagen. De siste tre syklusene har jeg fått mensen på morgen/formiddag. Ingen mens i dag. Hadde veldig mye murringer i går så var bombesikker på at den ville komme i dag. Har flere ganger følt at mensen kom også, så måtte løpe på do å sjekke. Men nei. Og det har ikke murret noe i dag.....🤔

Anonymkode: 7b1f4...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler at DPO tiden er den verste tiden av alle. Den ventingen.. er sykt nervepirrende. Ble skuffet forrige måned så prøver å ikke ha noe forventninger denne gangen og ikke innbille meg alle disse DPO symptomene men håper så inderlig at de neste 2 ukene går raskt forbi😅 og selvfølgelig har en stille indre håp om at det klaffer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Jordbærpike99 skrev (16 timer siden):

Føler at DPO tiden er den verste tiden av alle. Den ventingen.. er sykt nervepirrende. Ble skuffet forrige måned så prøver å ikke ha noe forventninger denne gangen og ikke innbille meg alle disse DPO symptomene men håper så inderlig at de neste 2 ukene går raskt forbi😅 og selvfølgelig har en stille indre håp om at det klaffer 

Jeg ble også skuffet forrige mnd. Hadde så mange tegn og symptomer jeg aldri har hatt før. Hvor mange dpo er du?

her er mensen fortsatt ikke dukket opp. Jeg testet ikke etter el denne mnd men hadde MASSE (og da mener jeg så mye at det har jeg aldri opplevd før) slim torsdag og fredag for 17-18 dager siden. Fredagen var den eneste dagen vi hadde sex. Har ikke hatt noe symptomer utenom mensmurringer. Var bombesikker på at jeg ventet mens i går. Den har ikke kommer enda. Det murrer mildt  i både mage, korsrygg og hofter med ilinger ned lårene av og til. Føler det renner der nede hele tiden så jeg er stadig sikker på at nå kom mensen.. men nei. Når jeg var på do i morges i dag kom det blank, smålig rosa men gjennomsiktig utflod på papiret. Tenkte at nå er i hvertfall mensen rett rundt hjørnet. Men fortsatt ingenting. Pleier ikke å verken spotte eller ha rosa utflod før mensen. Det kommer masse blod med det samme. Ingen forvarsel.

Vet ikke hva jeg skal tenke å tro. Og ikke tør jeg å teste heller. Jeg blir mer skuffa av neg. Test enn av mensen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo og tiden snegler seg avgårde. Hadde el 1 eller 2 juni. Kjenner litt stikkinger i eggstokkene, spesielt den som slapp egget. Er også ganske oppblåst men dette kan jo være en helt tilfeldig greie. Har tatt dobbel sprøyte ovitrelle denne syklusen i håp om at hcg’en skal booste befruktningen🤞🏻 Noen andre som er samme sted i DPO land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ThessyB skrev (24 minutter siden):

7 dpo idag, blir overrasket over meg selv om jeg klarer la vær å teste i morgentidlig 😂

Samme her😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Føler meg så dum, for i dag (8dpo) klarte jeg ikke vente lenger. Blendahvit vanlig test fra babyplan, men det trenger jo ikke å bety noe som helst så tidlig! Og jeg vet egentlig det, men disse dagene har virkelig gått helt utrolig treigt 😂

Anonymkode: bc9c4...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg ble også skuffet forrige mnd. Hadde så mange tegn og symptomer jeg aldri har hatt før. Hvor mange dpo er du?

her er mensen fortsatt ikke dukket opp. Jeg testet ikke etter el denne mnd men hadde MASSE (og da mener jeg så mye at det har jeg aldri opplevd før) slim torsdag og fredag for 17-18 dager siden. Fredagen var den eneste dagen vi hadde sex. Har ikke hatt noe symptomer utenom mensmurringer. Var bombesikker på at jeg ventet mens i går. Den har ikke kommer enda. Det murrer mildt  i både mage, korsrygg og hofter med ilinger ned lårene av og til. Føler det renner der nede hele tiden så jeg er stadig sikker på at nå kom mensen.. men nei. Når jeg var på do i morges i dag kom det blank, smålig rosa men gjennomsiktig utflod på papiret. Tenkte at nå er i hvertfall mensen rett rundt hjørnet. Men fortsatt ingenting. Pleier ikke å verken spotte eller ha rosa utflod før mensen. Det kommer masse blod med det samme. Ingen forvarsel.

Vet ikke hva jeg skal tenke å tro. Og ikke tør jeg å teste heller. Jeg blir mer skuffa av neg. Test enn av mensen😂

Hei! 
så gøy at vi er flere som føler det samme 🌸

jeg har ikke testa el så er ikke 100% sikker når jeg hadde det men har sånn ca pekepinn på den fruktbare perioden og eggløsning så tror jeg er en plass mellom 3-5 DPO så veldig tidlig inn enda🙈 prøver å ikke stresse, derfor jeg ikke ville ta el tester, eller tempe foreløpig og prøve litt å ha spontan samleie rundt og i den fruktbare perioden.

men om det ikke klaffer denne gangen må jeg nok kanskje tenke på flere metoder for å bli treffsikker 😊

håper selvfølgelig det klaffer for deg også og du får bare holde meg oppdatert på hvordan det går❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ThessyB skrev (2 timer siden):

7 dpo idag, blir overrasket over meg selv om jeg klarer la vær å teste i morgentidlig 😂

Haha, en test eller to kan ikke skade😂 Kjenner godt til den følelsen. Krever så enormt mye å IKKE la seg friste... Har du kjent på noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Negativ test i morges men fortsatt ingen mensen ☹️ Skjønner ingenting. Enten har jeg bommet helt på eggløsning eller så er det noe tull med syklusen denne mnd…. Kan ikke forstå at jeg bommet på el heller når jeg hadde bøttevis med el-slim for 18-19 dager siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo i dag. Tenkte å teste på mandag, da er jeg 12 dpo. Jeg vil ikke teste noe før da det er ivf og jeg har tatt Ovitrelle som kan gi positive tester opptil 10- 14 dager etterpå. Satt inn et 5 dagers egg (blastocytt) i går :) Blir også en hcg blodprøve 18 juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ThessyB skrev (22 timer siden):

Frksabben skrev (19 timer siden):

Haha, en test eller to kan ikke skade😂 Kjenner godt til den følelsen. Krever så enormt mye å IKKE la seg friste... Har du kjent på noen symptomer?

Testet ? 😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThessyB
Laura80 skrev (3 timer siden):

Testet ? 😃😃

Testet, og den va selvsagt blenda! 😂 men gir meg ikke så lett si, prøver igjen i morgen. 😅 har hatt mensmurringer idag så det lover nå ikke godt, men håpet er ikke ute før mensen er her. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame1989 skrev (15 timer siden):

6 dpo i dag. Tenkte å teste på mandag, da er jeg 12 dpo. Jeg vil ikke teste noe før da det er ivf og jeg har tatt Ovitrelle som kan gi positive tester opptil 10- 14 dager etterpå. Satt inn et 5 dagers egg (blastocytt) i går :) Blir også en hcg blodprøve 18 juni :)

Da er meg og deg likt. Har selv gått på troppel letrozol og dobbelt ovitrelle. Jeg tester ut ovitrellen, men føler det er nødvendig når jeg tar to😂 Så flink du er som klarer holde deg til 12 dpo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frksabben skrev (1 time siden):

Da er meg og deg likt. Har selv gått på troppel letrozol og dobbelt ovitrelle. Jeg tester ut ovitrellen, men føler det er nødvendig når jeg tar to😂 Så flink du er som klarer holde deg til 12 dpo!!!

Får se om jeg klarer å vente, men det er målet :) Har testet ut Ovitrelle mange ganger tidligere så nå som jeg har gått gjennom ivf vil jeg vente litt med testing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

9 dpo.

Jeg tisser hele tiden, har mye ryggsmerter, svake murringer og er forferdelig sliten.. skal til gynekolog imorgen, og er spent på om slimhinnen er av tykkelse Som har positiv betydning. 

Er i PP 9 nå, og får helt sikkert bare negativ test denne mnd også.. er så lei. 

Har følt meg elendig hver eneste mnd, i dpo land, og lurer veldig på om det er verdt det. Kan bli gravid, erfart senest ifjor, med 2 kjemisk etter en SA i uke 7, men fikk litt trøbbel med stoffskiftet, som nå er stabilisert. 

Føler på meg at jeg aldri får se en positiv test igjen.. usj. 

Anonymkode: cbbbb...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

9 dpo.

Jeg tisser hele tiden, har mye ryggsmerter, svake murringer og er forferdelig sliten.. skal til gynekolog imorgen, og er spent på om slimhinnen er av tykkelse Som har positiv betydning. 

Har følt meg elendig hver eneste mnd, i dpo land, og lurer veldig på om det er verdt det. Kan bli gravid, erfart senest ifjor, med 2 kjemisk etter en SA i uke 7, men fikk litt trøbbel med stoffskiftet, som nå er stabilisert. 

Håper du er gravid denne syklusen 🤞🏻 

her er jeg i pp 8 så føler veldig med deg.. ikke blitt gravid enda, tok 2 år sist på nr 1. hadde tenkt nr 2 skulle gå kjappere. Av en eller annen grunn så trodde jeg at det var enklere å bli gravid når kroppen har gjort dette en gang, men foreløpig ser det dårlig ut. Jenta vår er 3 år og føler tiden renner fra oss iforhold til aldersforskjellen. Jeg er 11 dpo idag og de vanlige menssmertene i sidene er på plass som alltid på denne tiden🙄 livmortappen har kommet langt ned og har åpnet seg😓 føler som deg, føles ut som at jeg aldri kommer til å se en positiv test igjen😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

9 dpo.

Love90 skrev (41 minutter siden):

Håper du er gravid denne syklusen 🤞🏻 

her er jeg i pp 8 så føler veldig med deg.. ikke blitt gravid enda, tok 2 år sist på nr 1. hadde tenkt nr 2 skulle gå kjappere. Av en eller annen grunn så trodde jeg at det var enklere å bli gravid når kroppen har gjort dette en gang, men foreløpig ser det dårlig ut. Jenta vår er 3 år og føler tiden renner fra oss iforhold til aldersforskjellen. Jeg er 11 dpo idag og de vanlige menssmertene i sidene er på plass som alltid på denne tiden🙄 livmortappen har kommet langt ned og har åpnet seg😓 føler som deg, føles ut som at jeg aldri kommer til å se en positiv test igjen😳

Føler så med dere. Har prøvd siden august 2020. Heldigvis har jeg vært gravid en gang men mistet ( 6,5 uke ). Det er godt å VITE at man hvertfall kan bli gravid tenker jeg. Prøver også fokusere på at nå står sommeren for dør. Det er faktisk ikke så galt å kunne ta ei pils i båten, eller en vinkveld med jentene. Håper selvfølgelig det klaffer, men prøver fokusere på det fine ved å ikke være gravid au❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som opplever utrolig oppblåsthet? Er i dag ca mellom 5 og 7 DPO og helt sykt oppblåst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig frustrerende når ikke testene har en klar nedgang i styrke. 9 dager siden dobbel ovitrelle og testen er jo like sterk som igår? Er 8 dpo idag. Håpte på enten klar nedgang eller klar oppgang (selv om det er veldig tidlig) 

969A4D3E-DCFF-4B83-9618-D9676CA842C5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...