Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Åhhh, gratulerer så mye med positive tester, @Kugres og @tuttifrutti90 😍 FOR en følelse! 

Jeg er 7 DPO i dag og kjenner at testetrangen virkelig begynner å melde seg her. Jeg vil bare vite! 😩

Har så lyst til at det skal klaffe første PPen, fordi dette mentalt har vært en så ekstremt slitsom periode... Samtidig vet jeg jo at det er normalt at det tar lang tid også, så jeg må nok bare lære meg å bli tålmodig og å leve med denne usikkerheten først som sist. En graviditet vil ikke akkurat by på noe mindre usikkerhet. 

Hvordan går det med dere andre her i nerveprirrende DPO-land? Når skal første (neste?) test ryke? :nordvesta:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde antagelig EL 21/22 april, og venter mensen mellom onsdag og fredag en gang (har noen dagers variasjon i syklusene). Jeg fikk negativ (helt blank, ikke antydning til skygge) i går morges (dpo 10/11). Betyr det at jeg bør gi opp håpet? Er tom for tidligtester, så er vel ikke poeng å teste nå med vanlig test (babyplan) når den ikke slo ut på tidligtest i går? 

Hadde virkelig troa denne syklusen, for har kjent så mye unormale "symptomer" (stikking i underlivet, økt utflod og murring i magen). Ble et ekstra hardt slag med negativ test denne gangen :(

Anonymkode: e64e3...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerer!! 😍❤️ Åh, den følelsen ❤️

Anonymkode: 0d517...72e

Takk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (33 minutter siden):

Åhhh, gratulerer så mye med positive tester, @Kugres og @tuttifrutti90 😍 FOR en følelse! 

Jeg er 7 DPO i dag og kjenner at testetrangen virkelig begynner å melde seg her. Jeg vil bare vite! 😩

Har så lyst til at det skal klaffe første PPen, fordi dette mentalt har vært en så ekstremt slitsom periode... Samtidig vet jeg jo at det er normalt at det tar lang tid også, så jeg må nok bare lære meg å bli tålmodig og å leve med denne usikkerheten først som sist. En graviditet vil ikke akkurat by på noe mindre usikkerhet. 

Hvordan går det med dere andre her i nerveprirrende DPO-land? Når skal første (neste?) test ryke? :nordvesta:

Tusen takk! 🥰

Forstår deg så godt! Jeg måtte bare lure meg til en test 8dpo, selv om jeg visste den kom til å bli negativ. Faktisk så beroliget det meg litt, for da var første test ut av veien. Lykke til! Håper på positiv test hos deg også 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThessyB

Gratulerer med positive tester! Krysser fingrene for at alt går bra 🥰❤️

Nååå venter jeg til torsdag for ny test, da er IKM selv om monitoren har begynt p blinke for m i går allerede. Testet på lørdag og fikk negativ. Så har ikke store forhåpningene, selv om jeg har kjent mye rart nede i magen og er ekstremt trøtt! Men blir vel sånn når man overleter etter symptomer. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ThessyB
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg hadde antagelig EL 21/22 april, og venter mensen mellom onsdag og fredag en gang (har noen dagers variasjon i syklusene). Jeg fikk negativ (helt blank, ikke antydning til skygge) i går morges (dpo 10/11). Betyr det at jeg bør gi opp håpet? Er tom for tidligtester, så er vel ikke poeng å teste nå med vanlig test (babyplan) når den ikke slo ut på tidligtest i går? 

Hadde virkelig troa denne syklusen, for har kjent så mye unormale "symptomer" (stikking i underlivet, økt utflod og murring i magen). Ble et ekstra hardt slag med negativ test denne gangen :(

Ah, vi har akkurat samme syklus og samme opplevelse denne mnd! Krysse fingrene for oss begge, og tenker at alt håp er ikke ut før mensen dukker opp, selv om det er fint å være realistisk. 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du er ca like langt som meg da, jeg hadde el mellom 21 og 23 tror jeg! Jeg tok en test på lørdag (ikke tidligtest 😅) den var selvsagt negativ. Men jeg tenker at håpet ikke er ute før mensen kommer. Det kan jo hende egget fester seg sent eller at man ikke produserer HCG så fort. Så er jo absolutt en mulighet 🥰 Jeg har forøvrig ingen "symptomer" .. Kjente bittelitt kramper igår i 10 minutter men det er nesten det eneste jeg har kjent 🙈 utrolig kjedelig å ikke ha noen "symptomer"! Da kunne jeg hvertfall håpa at noe var på gang 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ThessyB skrev (5 minutter siden):

Ah, vi har akkurat samme syklus og samme opplevelse denne mnd! Krysse fingrene for oss begge, og tenker at alt håp er ikke ut før mensen dukker opp, selv om det er fint å være realistisk. 😔

Elise93 skrev (4 minutter siden):

Du er ca like langt som meg da, jeg hadde el mellom 21 og 23 tror jeg! Jeg tok en test på lørdag (ikke tidligtest 😅) den var selvsagt negativ. Men jeg tenker at håpet ikke er ute før mensen kommer. Det kan jo hende egget fester seg sent eller at man ikke produserer HCG så fort. Så er jo absolutt en mulighet 🥰 Jeg har forøvrig ingen "symptomer" .. Kjente bittelitt kramper igår i 10 minutter men det er nesten det eneste jeg har kjent 🙈 utrolig kjedelig å ikke ha noen "symptomer"! Da kunne jeg hvertfall håpa at noe var på gang 😂 

Tusen takk for svar dere! ❤️ Krysser fingrene for at vi fortsatt har en sjanse 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Kjenner sånn til denne følelsen, hadde det sånn sist syklus, at «om ikke det går nå så vet ikke jeg». Og det på tross av at gyn sier jeg har dårlige eggløsninger. Fikk en skikkelig knekk da mensen kom 😕 og nå har jeg ingen forhåpninger i det hele tatt - selv om jeg håper at letrozol har hjulpet da! Merker ingenting annet enn sjukt ømme bryster, men det har de vært siden typ før eggløsning så tror ikke jeg kan stole noe på det 😅 

Men er vel fortsatt muligheter for å få positiv? Krysser fingrene! 🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThessyB

Herregud jeg har alltid flirt litt over det å være «testetøs» men plutselig var jeg en selv. 😂🤯 Er dette en svaaak strek eller ønsketenkning og syner? Det er ikke en tidligtest - aner ikke følsomheten, disse følger med el-testene til monitoren min.

B50E2375-E995-44B2-9A08-6A3E27B7D0E4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ThessyB skrev (56 minutter siden):

Herregud jeg har alltid flirt litt over det å være «testetøs» men plutselig var jeg en selv. 😂🤯 Er dette en svaaak strek eller ønsketenkning og syner? Det er ikke en tidligtest - aner ikke følsomheten, disse følger med el-testene til monitoren min.

Jeg kan skimte en strek, men er ikke kjent med disse testene. Hvilken dpo er du? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ThessyB skrev (3 timer siden):

Jeg kan skimte en strek der ja 😍🤞 spennende!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11/12 DPO idag. Kjenner absolutt ingenting 🙈 ikke en liten murring en gang! Har ikke testet siden lørdag og da var den negativ. Tenker at det ikke går denne mnd, men man hååper jo 😇 er veldig spent på IKM! Noen andre med IKM snart som har testet? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ThessyB skrev (18 timer siden):

Har du testet igjen idag? 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThessyB
Elise93 skrev (6 minutter siden):

Har du testet igjen idag? 😍 

Jaa, men hadde bare samme type test så streken er fortsatt svak! Tenkte meg ut å kjøpe annen type test idag, og prøve på nytt i morgen. Jeg synes streken ser blå ut, og er jo rart om det skulle blitt skyggestrek på begge to? 🤔 IKM på torsdag i følge flo, men monitoren har blinket i flere dager nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
33 minutter siden, Elise93 said:

11/12 DPO idag. Kjenner absolutt ingenting 🙈 ikke en liten murring en gang! Har ikke testet siden lørdag og da var den negativ. Tenker at det ikke går denne mnd, men man hååper jo 😇 er veldig spent på IKM! Noen andre med IKM snart som har testet? 😊

Spennende! 🤞🏻🤞🏻 Venter du til IKM med å teste på nytt? 

Jeg har lenge igjen 😩 men er roligere denne syklusen enn den forrige, og det er deilig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo her, men så fortsatt noe svaakt skyggelignende på testen etter ovitrelle her. Hadde håpet på blenda i dag, men. Fortsetter og teste daglig.... så får vi se hva som skjer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 DPO her og helt fullstendig negativ test. Som forventet, men klarte ikke å vente! Nå skal jeg vente i hvert fall i to dager til før jeg sjekker igjen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12dpo og har ikke testet. Tempen har gått litt ned og jeg har vel allerede gitt opp håpet egentlig 🙄🤷‍♀️🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...