Gjest gjest Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 Noen som danser pardans i Trondheim? Lurer på hvor det er bra kurs. Tror heller ikke at jeg får med meg kjæresten, så må stille uten partner. Er forresten i slutten av tyveårene...så ikke fristende å gå på studenttrening...selv om jeg er student... Men har utrolig lyst til å danse!!!!!!!
Gjest Splitter Pine Skrevet 14. august 2005 #2 Skrevet 14. august 2005 Det finnes noe som heter Square Dance i TrH. Akkurat hvor disse danserne holder til er jeg ikke helt sikker på. Men det skal visst være bra. Vurderer dette selv jeg.
Gjest Revenka Skrevet 14. august 2005 #3 Skrevet 14. august 2005 er pardans og square dance det samme? Jeg har alltid hatt lyst til å lære å danse ordentlig "selskapsdans". Veldig fint å se på
Gjest Splitter Pine Skrevet 14. august 2005 #4 Skrevet 14. august 2005 Square Dance er en blanding av mange forskjellige typer dans. Bruker både hodet og kroppen.
Annie78 Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 Hvorfor ikke danse swing? NTNU har treninger, vet ikke når og hvor, men de har sikkert en hjemmeside. Er for studenter, tror det er ganske billig. Flytter selv til Tr.h. neste år, og da blir det swing på meg....Boogie woogie altså...og kanskje litt lindy.....Mannen har så lyst til gå på det. De har skikkelig flinke trenere og, deltar i A-klasse i NM og rundt om i verden......... Swing er gøy!!! :rosasmil:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå