Gå til innhold

Leie leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting. Her jeg leier var det bare klesskap på den ene soverommet da jeg flyttet inn. Det skapet jeg har ordnet på det andre soverommet, må det stå igjen når jeg flytter? Veit at ved salg så følger  fastmonterte skap med. I tidligere leieforhold har jeg leid møblert, men ikke nå.

Anonymkode: 97135...b09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt du tar med deg inn i leiligheten skal du ha med deg ut igjen med mindre du og huseier inngår avtale om at han/hun kjøper møblene du ikke vil ha med videre.

Anonymkode: ed3a6...5b9

• Liker 1
Skrevet

Det du har kjøpt er ditt. Du skal ikke betale for mangler hos husvert. Om han ville der skulle være klesskap skulle han kjøpt det. Men du har kjøpt og det er ditt. Om du så kjøpte utedøren ville den også vært din. Nå er vel husvert pålagt å kjøpe utedører selv, da.. Men du skjønner

Anonymkode: 525fd...aec

• Liker 1
Skrevet

Var egentlig det jeg tenkte også. Men plutselig var det to forskjellige - uavhengig av hverandre - som spurte om hvordan det ble når jeg flytta, begge hadde det for seg at det måtte stå igjen...

I verste fall kunne jeg vel bare funnet et gis bort på finn og satt inn det isteden.

Anonymkode: 97135...b09

Skrevet

Hvis det stod der fra før er det huseier sitt selv om du har flyttet det til et annet rom. Det kan allikevel hende huseier lar deg få det hvis du spør.

Anonymkode: 0d3f6...452

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det stod der fra før er det huseier sitt selv om du har flyttet det til et annet rom. Det kan allikevel hende huseier lar deg få det hvis du spør.

Anonymkode: 0d3f6...452

Leste du ikke hi?

Ts, du tar med deg det du har kjøpt.

Anonymkode: dec8a...d0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...