AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Jeg har en venninne og hun hadde lyst til å reise på spa slutten av februar. Spa turen innebærer at vi må reise vekk. Vi skulle bestille når vi fikk lønning og det er en uke siden. Dette er andre gangen hun sier at hun vil finne på noe men gjennomfører det ikke. Jeg blir faktisk lei meg og føler at det er noe feil meg. Skal jeg bare la det være eller skal jeg si noe? Det som er ironisk er at hun klager på en felles venninne som sier ja eller kommer med ideer, men til slutt gjennomfører ikke eller trekker seg. Anonymkode: 36663...9f8
Ananas. Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Har dere snakket om det etter lønning, da? Hvis ikke så er det jo bare å spørre henne. Ta initiativ selv, så slipper du å lure.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 Ananas. skrev (Akkurat nå): Har dere snakket om det etter lønning, da? Hvis ikke så er det jo bare å spørre henne. Ta initiativ selv, så slipper du å lure. Jeg har snakket med henne to ganger og hver gang sier jaja, vi bestiller snart. Vi jobber også sammen. Anonymkode: 36663...9f8
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 Ananas. skrev (3 minutter siden): Har dere snakket om det etter lønning, da? Hvis ikke så er det jo bare å spørre henne. Ta initiativ selv, så slipper du å lure. I tillegg så betaler man ikke når man bestiller men kun ved ankomst. Anonymkode: 36663...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå