Gå til innhold

Hva for noe annet enn de typiske tingene tenner du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg for eksempel kan tenne på stemme, hender, latter, og kroppsholdning. 

Hva tenner du på? Da mener jeg utenom de vanlige tingene som rumpe, pupper, store muskler osv ☺️

Anonymkode: 2250d...25c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg for eksempel kan tenne på stemme, hender, latter, og kroppsholdning. 

Hva tenner du på? Da mener jeg utenom de vanlige tingene som rumpe, pupper, store muskler osv ☺️

Anonymkode: 2250d...25c

De vanlige tingene sier du. Hæ. Her datt jeg helt ut.

• Liker 3
Skrevet

Hender og at kjæresten «ammes» av meg 😂

Anonymkode: fc17f...3f4

• Liker 8
Skrevet

Jeg tenner hvis jeg ser andre er kåte, eller hvis andre viser seksualiteten sin på en eller annen måte. Jeg tenner hvis noen viser en flik av noe som ellers ikke er helt vanlig. En gang kysset et ungt par på perrongen på Nationaltheatret stasjon. Hun strøk ham diskret mellom bena. På en konsert så jeg at en mann hadde hånden under blusen til kjæresten. Men det kan også være løse bryster under en tynn bluse, en antydning til at noen ikke bruker truse, en litt for tydelig bul i noens bukse. Nakenhet. Slike ting.

Anonymkode: 4be4f...2bd

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenner ikke så mye med syn, så fremt hun ikke stiller seg provoserende opp da. Synlig liker jeg kvinner i undertøy bedre enn nakenhet, å se rett inni gudbrandsdalen gir meg ingenting... men da er jeg heldigvis nær nok til å lukte og smake, et kyss gir jo også lyd🙈

Så jeg tenner mest på lyd, lukt og smak. Også tenner maksimalt når jeg vet det blir sex, blir fort skjelven. Chat der vi deler fantasier og ønsker, det er både tennende og lærerikt, og noen ganger er det nok at jeg hører et glidelås.

Skrevet

Noen mannestemmer går rett inn i kroppen på meg. Kanskje har det noe med frekvens å gjøre? Og så kan jeg bli veldig fascinert av bevegelse, ganglag, måten noen bruker kroppen på i helt dagligdagse gjøremål.  

• Liker 5
Skrevet

Stemmen ja. stemmeleiet..visse bevegelser, smil

Skrevet

Stemme, hender, menn med langt hår, menn som spiller gitar, skjegg.

Skrevet

At mannen min snakker om hva han ville gjort med andre kvinner. 

Anonymkode: 51b5a...996

• Liker 5
Skrevet

Ulltights. Blir fullstendig satt ut når jeg ser musa til kjæresten gjennom en ulltights.
Helst ensfarget og tynn ull, da er musa finest *SUKK* (v)

Anonymkode: a74fa...167

• Liker 4
Skrevet

At andre menn ser på at jeg knuller kona deres. 

At andre menn vet at jeg knuller kona deres.

At mange ikke vet at jeg knuller kona deres.

Er nok et svar noen her vil lese.

The 🐃

Anonymkode: ba446...761

• Liker 1
Skrevet

Kan bli veldig tent av bulen i en joggebukse eller fotballshorts. Men også en litt stor genser/ hettegenser og hvordan stoffet henger på kroppen, som jeg da ikke kan se så tydelig, så fantasiene løper løpsk. Egentlig litt stor t-shirt også. Liker egentlig best å ha sex med noe klær på, fantasiene blir heftigere enn når man ser alt. 

Anonymkode: 9dc0c...66d

Skrevet

Stringtruser

Damer som trener 

Gode holdninger 

Anonymkode: b4189...649

Skrevet

Å gå med råsexy undertøy på jobb, under ellers normale og tekkelige klær, hvor ingen kan se at jeg har strømpeholder, sexy strømper osv. 

Anonymkode: 2c346...ad0

Skrevet

Intenst og følelsesladet blikk. Husker ene ex-en min hadde veldig intense øyne, og det var lett å se om han var lei seg, sint, glad, overlykkelig, og ikke minst kåt. Det var ikke tilgjort eller noe han fant på, det bare var sånn. Og blikkene han ga meg når han var kåt og når vi hadde sex... Åh du store. :P 

Anonymkode: bd907...d53

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 11.59):

Hender og at kjæresten «ammes» av meg 😂

Anonymkode: fc17f...3f4

Trodde jeg var den eneste og følte meg unormal.

elsker når typen ligger å sutrer på brystet. Og jeg føler jeg ammer han ah! 

Anonymkode: c6df8...e3a

• Liker 1
Skrevet

Her var jo de fleste svarene VELDIG normale 😛

uvanlige ting jeg tenner på:

- å se typen med andre kvinner/høre om det ++

- wetsex, skikkelig bdsm, ddlg osv (ikke så uvanlig i grunn, men i denne tråden tror jeg det skiller seg ut, mer enn stemme og kroppsdeler i allefall 😅)

Anonymkode: 10b24...649

• Liker 1
Skrevet

Tenner ekstremt av tanken på kjæresten min ha sex med andre damer. Er det jeg ofte tenker på når vi har sex, og det er som oftest det som får meg til å komme. Men dette vil jeg IKKE fortelle han, og heller ikke noe jeg vil oppleve i virkeligheten. 😅 

I tillegg tenner jeg ekstremt på å se en deilig erigert penis. Herregud, finnes ikke noe deiligere! 🤩🤩😛

Anonymkode: 2961d...353

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Gjest Herremann74
Skrevet

Tenner på å se toppen av nylonstrømper øverst på låret på en dame, det å kjenne på og kysse på ekte nylonstrømper får meg knallhard🍆

Skrevet

Tenner på sol skille. 

Anonymkode: 3f1e3...aff

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...