Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ble det slutt og hvorfor kom de tilbake? Var det et vanskelig brudd? Gjorde du noe spesielt for å få dem tilbake?

Anonymkode: 43968...586

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble slutt fordi vi ikke klarte å snakke om problemene våre, så ryggsekken vår ble tyngre og tyngre, og til slutt så tung at den ikke kunne bæres lenger. 

Bruddet var veldig vondt, da jeg ikke ville innse at det hadde gått så langt som det hadde, så jeg følte meg sviktet og forlatt(noe jeg forsåvidt ble). 

Han kom tilbake fordi han savnet meg, og ville gi oss en sjanse til. Heldigvis! 

Jeg gjorde ingenting, absolutt ingenting. Jeg hadde blokket han på sosiale medier og telefon, for å ikke bli fristet til å kontakte han, og heller ikke bli lei meg når han ikke tok kontakt. En dag var han bare på utsiden av hjemmet, og resten er en kjærlighetshistorie som forsatt går. 

Anonymkode: 2c264...de6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det ble slutt fordi vi ikke klarte å snakke om problemene våre, så ryggsekken vår ble tyngre og tyngre, og til slutt så tung at den ikke kunne bæres lenger. 

Bruddet var veldig vondt, da jeg ikke ville innse at det hadde gått så langt som det hadde, så jeg følte meg sviktet og forlatt(noe jeg forsåvidt ble). 

Jeg gjorde ingenting, absolutt ingenting. Jeg hadde blokket han på sosiale medier og telefon, for å ikke bli fristet til å kontakte han, og heller ikke bli lei meg når han ikke tok kontakt. En dag var han bare på utsiden av hjemmet, og resten er en kjærlighetshistorie som forsatt går. 

Så bra for dere! 💕 Hvor lang tid tok det før han kom tilbake? Har problemene blitt bedre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så bra for dere! 💕 Hvor lang tid tok det før han kom tilbake? Har problemene blitt bedre?

Vi var fra hverandre ca seks måneder. 

Ja, det har de. Men det krevde hardt arbeid, kjipe og tugne stunder, mye tårer og svelge mange kameler om seg selv. 

Vi brukte lang tid på å finne ut om det var verdt å prøve på nytt eller ikke, for om det var noe som helst vi ikke kunne snakke om eller en av oss følte seg dårlig på, så var det ikke verdt det. 

Det er fryktelig tungt arbeid å bli sammen med eksen igjen, det krever utrolig mye av dere begge. Jeg er veldig glad for at vi gjorde det, for for oss var det helt riktig, og verdt alle de tunge og vonde stundene, og bruddet gjorde oss egentlig sterkere. 

• Liker 1
Skrevet

Ja. Han dumpet meg, fant en rebound ganske fort også. Samme gjorde jeg etterhvert, men han jeg møtte var selvsagt klar over at jeg kanskje aldri kom til å ville mer. Brukte ingen! 
Var veldig sårede følelser, men "eksen" krøp ganske mye en god stund og viste meg hele tiden hvor mye han angret. Altså, jeg hatet han nesten! 

Nå er vi samboere og har barn, og vi har vokst sammen til de menneskene vi er idag. 

Håper du en eks skal komme tilbake til deg? Situasjonen har jo veldig mye å si på om dette kan skje deg :) Håper uansett du får din happy ending! 

Anonymkode: 5fdee...832

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja. Han dumpet meg, fant en rebound ganske fort også. Samme gjorde jeg etterhvert, men han jeg møtte var selvsagt klar over at jeg kanskje aldri kom til å ville mer. Brukte ingen! 
Var veldig sårede følelser, men "eksen" krøp ganske mye en god stund og viste meg hele tiden hvor mye han angret. Altså, jeg hatet han nesten! 

Nå er vi samboere og har barn, og vi har vokst sammen til de menneskene vi er idag. 

Håper du en eks skal komme tilbake til deg? Situasjonen har jo veldig mye å si på om dette kan skje deg :) Håper uansett du får din happy ending! 

Hvorfor dumpet han deg og hvor lang tid tok det før han kom tilbake?

Ja, jeg har en eks jeg vil ha tilbake. Han gjorde det slutt for fem dager siden. Han sa at jeg ikke respekterer han og overreagerer på ting. Han føler seg ikke hjemme hos meg lenger og elsker meg mindre enn før. Jeg har hadde litt søvnproblemer den siste tiden vi var sammen og dermed overnattet han mindre hos meg. Jeg hadde også en episode hvor jeg overreagerte på noe som ikke gjaldt han men som fikk konsekvenser for han. I tillegg har sex dabbet av. Han sa på nyttårsaften at hans forsett var å flytte sammen med meg men det var før episoden hvor jeg overreagerte.

Da vi hadde «samtalen» etter bruddet sa han at jeg trengte en sterkere mann som kunne tåle meg når jeg blir for negativ. Jeg føler meg så mislykket som klarte skyve han bort fra meg og jeg føler at livet har mistet all mening...

Ts

Skrevet

Nei, men jeg kunne fått. (Var usikker på om han ville være i et forhold, så jeg gjorde kort prosess, og avsluttet).

Jeg gjorde egentlig ingenting annet enn å leve livet mitt, og møtte en annen som ville date meg seriøst. Et par måneder etter det igjen, hadde han tenkt seg om, og han ville visst fortsette forholdet med meg.

Ellers takk. 

Anonymkode: a679d...0c0

• Liker 3
Skrevet

Tror mange med meg har opplevd at å bli sammen med en eks blir akkurat som det var, altså at det som forårsaket brudd i første omgang fremdeles er der.

Anonymkode: 8db6b...112

• Liker 4
Skrevet

Nixen bixen.

Kunne sikkert fått de tilbake om jeg hadde knipset, men HVORFOR skulle jeg det?! 

Anonymkode: 6f33d...fc1

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt sammen med to ekser men det er slutt igjen med begge. Når det er sagt så var forholdene våre gode etter at vi ble sammen igjen, det var ingen store issues og vi kunne kanskje fått det til å fungert (vertfall han siste) over lengre tid. Men vi ble enige om at vi ønsket forskjellige ting i livet og endte uten altfor såre følelser hos noen av oss.. så jeg tenker i utgangspunktet at et brudd ikke trenger å bety slutten men for meg og mine to ekser har vi til slutt funnet ut at vi ikke passet sammen likevel - og da har vi i alle fall forsøkt begge to :)

Nå har jeg en eks som har dumpet meg som jeg virkelig håper kommer tilbake. Elsker han veldig høyt. Samtidig så gjør jeg alt jeg kan for å komme meg videre fordi jeg er veldig redd han aldri kommer. Har et håp men lar ikke håpet styre hverdagen mer enn nødvendig.. 

Ønsker deg all lykke til 

Anonymkode: 04938...0bf

• Liker 1
Skrevet

Ja han kom tilbake. Han har løyet og involvert eksen sin i mer enn han burde(ikke sex). Jeg ble forbannet men ville ikke gjøre det slutt. Han gikk. Jeg ga han total taushet. La ikke ut noe om livet mitt på face eller snap. Holdt meg for meg selv og var med venninner. Han kom tilbake etter to måneder og ville snakke. Jeg hadde sørget hardt og gått ned 10 kg men var nøytral , likegyldig men vennlig. Det ordnet seg igjen. Men jeg orker ikke at han roter det til en gang til med løgn, og stikk når han blir konfrontert. Han er en mann som ikke takle konflikter, mens jeg står i ting og må snakke ut om ting. Så tiden vil vise om det varer. Vi er i 40 årene og har barn på hver vår kant, bor ikke sammen. Det er veldig bra mellom oss nå, så krysser fingrene. 
Jeg anbefaler deg å holde deg knallhard, ikke la han se deg eller livstegn fra deg. Er det følelser der vil han lure på hva du driver med. Lykke til, vet det er knalltøft. 

Anonymkode: c3e11...b37

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor dumpet han deg og hvor lang tid tok det før han kom tilbake?

Ja, jeg har en eks jeg vil ha tilbake. Han gjorde det slutt for fem dager siden. Han sa at jeg ikke respekterer han og overreagerer på ting. Han føler seg ikke hjemme hos meg lenger og elsker meg mindre enn før. Jeg har hadde litt søvnproblemer den siste tiden vi var sammen og dermed overnattet han mindre hos meg. Jeg hadde også en episode hvor jeg overreagerte på noe som ikke gjaldt han men som fikk konsekvenser for han. I tillegg har sex dabbet av. Han sa på nyttårsaften at hans forsett var å flytte sammen med meg men det var før episoden hvor jeg overreagerte.

Da vi hadde «samtalen» etter bruddet sa han at jeg trengte en sterkere mann som kunne tåle meg når jeg blir for negativ. Jeg føler meg så mislykket som klarte skyve han bort fra meg og jeg føler at livet har mistet all mening...

Ts

Han dumpet meg i en krangel etter 2 år sammen, er så lenge siden at jeg ikke husker hva krangelen handlet om. Forholdet hadde vært litt av og på i tillegg. Han dro ut på fylla en uke etterpå, møtte vel en der han fortsatte med i 2 uker.. Så var det vel 3 til som jeg vet om! Syns det er ekkelt å tenke tilbake på. Fikk også melding av en han møtte om at han bare snakket om meg, så hun gadd ikke mer 😂 Han begynte å sende uskyldige meldinger etter 2 mnd, men jeg var så såret og sint at jeg ba han reise et visst sted. Etter 4 mnd begynte han å jobbe på spreng for å få meg tilbake, men skal love deg at jeg ikke var villig med en gang. Har vært hard jobbing for oss begge, mest han.. Har ikke vært en dans på roser, så man må jo være villig til å stå ut det vanskeligste. 
Nå har vi et helt nytt forhold og vært oss i over 2 år igjen nå. Vi har et lite barn og lever som en familie! Både jeg og han har endret oss enormt og det gjorde oss sterkere sammen. Men det gjelder jo ikke alle selvfølgelig, mange feiler gang nr 2 om ikke endringer skjer. Mange opplever det fint i starten før man havner i samme spor, så må man tenke på om det er verdt det fordi det virkelig er hardt å prøve runde nr 2, man mister jo totalt tilliten! 

Skrevet

Nei, jeg ville ikke ha han tilbake etter han var utro og hadde et annet forhold uten at jeg visste det. Noen få mnd etter bruddet ville han ha meg tilbake men det var dor sent for min del. Det kommer nok helt an på hva som har skjedd men jeg klarte det ikke. 

Anonymkode: 31367...9e0

Skrevet

Min erfaring er at menn hvor man har hatt langvarig forhold, kommer alltid tilbake. Noen ganger har man ikke jobbet nok med seg selv, så de forsvinner igjen. Andre ganger har man gått videre og fins ikke intressert lenger. Men de tar alltid kontakt igjen. Hørte plutselig fra en jeg hadde ett forhold til for 3 år siden. Sa han hadde tenkt på meg hver dag siden. Heldigvis for meg er jeg langt over han. Kjipt for han, for han gikk glipp av ei bra dame (ja det må være lov å si det om seg selv) 

Anonymkode: ca4d7...9f3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Noen ganger har man ikke jobbet nok med seg selv, så de forsvinner igjen

Hadde man latt være å jobbe med seg selv og tilpasse seg menn, så hadde de nok vært helt ville. Tror forøvrig menn er fint i stand til å avgjøre hva som er bra dame, og ikke. 

Anonymkode: 6f33d...fc1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min erfaring er at menn hvor man har hatt langvarig forhold, kommer alltid tilbake. Noen ganger har man ikke jobbet nok med seg selv, så de forsvinner igjen. Andre ganger har man gått videre og fins ikke intressert lenger. Men de tar alltid kontakt igjen. Hørte plutselig fra en jeg hadde ett forhold til for 3 år siden. Sa han hadde tenkt på meg hver dag siden. Heldigvis for meg er jeg langt over han. Kjipt for han, for han gikk glipp av ei bra dame (ja det må være lov å si det om seg selv) 

Anonymkode: ca4d7...9f3

Har du opplevd det flere ganger hos deg/andre? Jeg håååper det skjer med meg og han som gikk fra meg fordi han var usikker :( Det har skjedd en gang før med en eks faktisk

Anonymkode: 04938...0bf

• 2 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 10.12):

Går det fortsatt bra mellom dere?

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 10.12):

Hvordan går det nå?

Skrevet

Nei, huff og gru 🤣 Hold avstand 🧏🏻

AnonymBruker
Skrevet

Veldig mye hardt arbeid. Han ville skilles. Jeg mente at dette kan vi jobbe med. Ungene synes å det var rart at han ville skilles. For vi virket jo som drømmepar. Ja det hadde vært tungt siste tiden. Jobb, familie, fritid og det der. Jeg synes ting var vanskelig. Men vi kom oss gjennom det.   Og har lært å snakke sammen og lytte. 

Anonymkode: 05447...6f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...