Gå til innhold

Chodsky pes

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med rasen? Hadde aldri hørt om den før, før dem dukket opp i en hundebok. Den virke perfekt for oss - en aktiv familie som trives ute. Men hvordan er pelsstellet, og røyting? Hvordan er hunden i møte med andre hunder? Kan noen med erfaring fortelle litt?

Anonymkode: 4dd36...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med oppdrettere av rasen. Ikke så vanlig rase i Norge, men begynner å bli en del av de. 😊 

Skrevet

Sannsynligvis ikke så mange som har kjennskap til den her da det er en liten rase. Men du kan jo også prøve på Hundesonen.no 😊 Mange flinke hundefolk der. 

I tillegg til å ta kontakt med oppdretter som er foreslått over, pleier jeg å gå på YouTube for å få et lite innblikk i hva slags type en rase er. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 9.24):

Noen som har erfaring med rasen? Hadde aldri hørt om den før, før dem dukket opp i en hundebok. Den virke perfekt for oss - en aktiv familie som trives ute. Men hvordan er pelsstellet, og røyting? Hvordan er hunden i møte med andre hunder? Kan noen med erfaring fortelle litt?

Anonymkode: 4dd36...8d7

Jeg kjenner til 4 stykk av de. De røyter og må børstes. Tenk schæfer . Når det gjelder møte med andre hunder kommer alt Ann på sosialisering. Jeg syntes de er flotte og ser bedre ut enn tysk Schæfer.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...