Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kommet meg ut av et ca 1 år langt kjæresteforhold overfylt av løgner og utroskap. Han løy om alt virker det som. Tok ham litt på fersken med noen meldinger og etter det innrømmet han litt etter litt. Jeg er overbevist om at det er mer, men det vil jeg jo sikkert ikke få svar på. Men jeg grubler og grubler..... Alt han har sagt er unnskyld,  en gang muntlig og etter noen dager fikk jeg et unnskyld på melding. Jeg burde nok ikke svart, men klarte ikke dy meg for å gi beskjed at jeg hadde avslørt ham i nok en løgn (at han tydeligvis gikk direkte til ei av disse damene etter at jeg hadde sagt at nok er nok. Får litt angst for at han tenker at jeg er en stalker, men han delte posisjon med meg på Snap... Har slettet han nå! Har ingen ønsker om å se hva han driver med, følger ham ikke på IG eller FB)

Vi har  hatt et fint forhold,  vært veldig mye sammen,  men jeg har vært mye usikker når vi ikke har vært sammen og nå skjønner jeg jo at jeg har hatt grunn til det. Men når vi var sammen hadde vi det veldig fint,  gode samtaler,  god sex og mye kyssing og kosing. Nå sitter jeg igjen med følelsen av at alt bare har vært et skuespill fra hans side og det føles dritt. 

Hvordan kommer jeg meg videre og hvordan kan jeg få slutt på denne grublinga? 

Andre som  har vært her jeg er nå? 

Anonymkode: 08a40...ea5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...