AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Tar påbygg på Sonans da jeg gikk to år yrkesfag og aldri fullførte. For å få godkjent vitnemål må man ha et valgfritt programfag. Er det mulig å velge matematikk s1 som det valgfrie programfaget? Ser «mulighetene» som kommer opp et sosiologi, biologi osv. Men står ingenting om matte s1. Da tenker jeg itilegg til 1p og 2p matten jeg har fra før av. Anonymkode: fe2bb...8e1
t0nje Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Send e-post til et opptakskontor. De har full kontroll på hva som er lov og hva som ikke er lov ☺️
Gjest Kastanjefrø Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tar påbygg på Sonans da jeg gikk to år yrkesfag og aldri fullførte. For å få godkjent vitnemål må man ha et valgfritt programfag. Er det mulig å velge matematikk s1 som det valgfrie programfaget? Ser «mulighetene» som kommer opp et sosiologi, biologi osv. Men står ingenting om matte s1. Da tenker jeg itilegg til 1p og 2p matten jeg har fra før av. Anonymkode: fe2bb...8e1 Nei, du kan ikke kombinere mattefag på samme trinn, dette står på Udir sine sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå