AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Venter en pakke .ikke noe ulovlig men personlig dokument fra utlandet. Fikk dette "Sendingen er holdt for tollinspeksjon" hva vil det si? Har ikke hørt noe fra tollvesenet og lurer på å kontakte de selv? Anonymkode: ef6f3...958
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 Så lenge dokumentet ikke har noen økonomisk verdi går det rett gjennom. Dersom det er en koffert med pengesedler har du noen spennende uker i vente. Anonymkode: 7f6b6...d39
Troyamin Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 Ingen fare. Jeg kjøpte 10 kr ørepynt fra eBay. Ble stoppet for tollinspeksjon. Fikk mail hvor jeg måtte bekrefte verdien. Sendte skjermdump fra eBay siden med kvitteringen min. Tok to dager så var pakken i posten.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #5 Skrevet 22. januar 2021 49 minutter siden, AnonymBruker said: Så lenge dokumentet ikke har noen økonomisk verdi går det rett gjennom. Dersom det er en koffert med pengesedler har du noen spennende uker i vente. Anonymkode: 7f6b6...d39 Nei ikke noe så spennende som det heldigvis 😹 Er passet til mannen min... Anonymkode: ef6f3...958
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #6 Skrevet 22. januar 2021 48 minutter siden, AnonymBruker said: Nei ikke noe så spennende som det heldigvis 😹 Er passet til mannen min... Anonymkode: ef6f3...958 Det gir mening, det er svært uvanlig å sende pass i posten. De ønsker nok å sjekke at det ikke er for kriminelt bruk. Anonymkode: f877a...4c2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #7 Skrevet 22. januar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det gir mening, det er svært uvanlig å sende pass i posten. De ønsker nok å sjekke at det ikke er for kriminelt bruk. Anonymkode: f877a...4c2 Det ble sendt deklartert som pass og med spesial forsendelse. Anonymkode: ef6f3...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå