AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Heisann, der jeg studerer så er det digital undervisning, gjelder vel flere høyskoler? Ble forlenga til midten av februar, så er unødvendig å dra opp. Itilegg er det skjenkeforbud osv, som gjør det mindre unødvendig. Flere i samme sits? Tenker kanskje å dra opp i mars? Hva med dere? Anonymkode: 40319...d02
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Heisann, der jeg studerer så er det digital undervisning, gjelder vel flere høyskoler? Ble forlenga til midten av februar, så er unødvendig å dra opp. Itilegg er det skjenkeforbud osv, som gjør det mindre unødvendig. Flere i samme sits? Tenker kanskje å dra opp i mars? Hva med dere? Anonymkode: 40319...d02 Mer unødvendig*. Anonymkode: 40319...d02
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 Jeg dro 5. Jeg trenger selvstendigheten og jeg har verken pensumbøker eller eget rom/plass til å studere hos foreldrene mine, så å bli der lenger var ikke aktuelt. Ganske mange her jeg bor og de jeg kjenner fra studiet er tilbake, men det er jo også flere enn vanlig som fortsatt er hjemme hos foreldrene. Anonymkode: 2f85b...caa
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 Jeg blir hjemme. Hittil ser det ut som alt blir via Zoom i år. Trives bedre hjemme enn på studiestedet, så det gjør meg ingenting! 😌 Anonymkode: 8c7f1...73e
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #5 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir hjemme. Hittil ser det ut som alt blir via Zoom i år. Trives bedre hjemme enn på studiestedet, så det gjør meg ingenting! 😌 Anonymkode: 8c7f1...73e Sant Betaler du fortsatt for husleien på studiestedet? Anonymkode: 40319...d02
myjn Skrevet 22. januar 2021 #6 Skrevet 22. januar 2021 (endret) Jeg kom tilbake 2. januar fordi at vi startet med fysisk oppmøte den første uka av skolestart. Jeg trives godt på studiestedet mitt mtp. at jeg får konsentrert meg i leiligheten min og kan f.eks. gå på lesesal hvis det blir helt krise. Hjemme hos meg bor to voksne mennesker + et barn (lillebror) så det blir en del bråk, ting som skal gjøres, og så får jeg aldri fred fra noen som helst, haha. Så det ville ha gått veldig ut over konsentrasjonen hvis jeg ble igjen så lenge Men hvis du føler at du konsentrerer deg bedre hjemme enn på studiestedet, og du trives hjemme, så ser jeg ikke grunnen til å dra. Hvis det var mulig, ville jeg ha vært hjemme i en hel måned eller to, fordi at jeg elsker familien min og huset vårt og fordi at jeg ellers sjeldent får mulighet til å reise dit og være der i en lengre periode :(( Så jeg ville ha utnyttet muligheten hvis jeg var deg! Men ikke la det gå over skole. Hvis du begynner å kjenne på at du får ikke gjort så mye, så begynn å tenke på å dra tilbake. Samtidig, spørs det hva bosituasjonen din er der du studerer. Hvis du bor i et kollektiv der du har ikke det beste forholdet til de andre du bor med/dere henger ikke sammen på fritiden, og du kan ikke invitere noen hjem eller henge med folk sånn ellers, så kan det jo fort bli litt ensomt å bare sitte alene i en liten hybel! Det kan jo også gå ut over lesinga etterhvert, hvis det blir for ensomt. Endret 22. januar 2021 av myjn
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #7 Skrevet 22. januar 2021 Til høsten 😂 har praksis der jeg og samboer bor, skolen er 2 1/2 time unna så jeg er lykkelig for å kunne være hjemme. Anonymkode: e0d25...943
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #8 Skrevet 22. januar 2021 Helst kun for å hente flyttelasset mitt. Vi har bare digital undervisning og eksamen er gjort om til hjemmeeksamen, fra mars er det bare bacheloroppgaven igjen. Hatt avstandsforhold i 2,5 år, så for meg er det helt fantastisk å kunne bo hos han i denne tiden. Ingen problem med konsentrasjon, han er jo på jobb stort sett hver dag. Anonymkode: 4a575...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå