AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Vi har ikke sett hverandre siden august, jeg har fikset det slik at han kan disponere kjellerleiligheten til naboen i karantene tiden. Han har 5 ukers avspasering til gode fra jobben, det er i tillegg rolig på jobben hans nå så nå hadde det jo vært et perfekt tidspunkt.. fra mars til og med juni får ingen ha fri eller avspasering pga sykt travle tider på jobben hans. Han sier at det passer ikke nå, en er syk på jobb å en hel liste av dårlige unnskyldninger, å er i tillegg usikker i måten han snakker på. Jeg nevnte at jeg kunne reise til han da, det ble heller ikke godt mottatt, han kom med dårlige unnskyldninger der også der i blant, at der er landet mer nedstengt enn hva det er i Norge. Jeg svarte at det gjør vel ikke noe, det viktigste er vel at vi får treffes og være sammen. Han bare svarte ja jo nei vi får se vet ikke, det har han sagt før da jeg har tatt det opp. Jeg svarte javell bare glem at jeg spurte da, jeg forsøker bare å få ting til, men du er jo ikke gira på noen av forslagene mine så. Hadde du blitt lei deg om typen din var slik mot deg å overhodet ikke var interesert i noen av forslagene dine å du gjorde alt for og fikse det ene og det andre? Anonymkode: b6f40...e8f
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Sorry å si det, men jeg tror du har blitt singel. Evt så har han kanskje en annen dame. Det der er ikke normalt Anonymkode: 99310...749 48
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sorry å si det, men jeg tror du har blitt singel. Evt så har han kanskje en annen dame. Det der er ikke normalt Anonymkode: 99310...749 Jeg føler meg så avvist og skuffet..😢 hver gang jeg har tatt dette opp med han om reise å han svarer meg slik klarer jeg ikke å være positiv i telefonen lenger, hele meg visner å jeg blir roligere å trist i stemmen. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: b6f40...e8f
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg føler meg så avvist og skuffet..😢 hver gang jeg har tatt dette opp med han om reise å han svarer meg slik klarer jeg ikke å være positiv i telefonen lenger, hele meg visner å jeg blir roligere å trist i stemmen. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: b6f40...e8f Hvor lenge har dere vært sammen? Har han vært i Norge? Har du besøkt han? Anonymkode: 99310...749
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 Han har rett og slett ikke lyst til å dra på besøk eller få besøk. Hvirgor får tolkes av hver og en, men jeg vet hva jeg tenker.... Anonymkode: 65054...d85 8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lenge har dere vært sammen? Har han vært i Norge? Har du besøkt han? Anonymkode: 99310...749 1,5 år Har vert hos han en gang, han flere ganger hos meg pga han reiste mye hit til Norge i forbindelse med jobben hans. Anonymkode: b6f40...e8f
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #7 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har rett og slett ikke lyst til å dra på besøk eller få besøk. Hvirgor får tolkes av hver og en, men jeg vet hva jeg tenker.... Anonymkode: 65054...d85 Hva mener du han tenker da? Anonymkode: b6f40...e8f
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #8 Skrevet 21. januar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: 1,5 år Har vert hos han en gang, han flere ganger hos meg pga han reiste mye hit til Norge i forbindelse med jobben hans. Anonymkode: b6f40...e8f Når var du hos han sist? Høres ut som han har funnet seg ei annen Anonymkode: 99310...749 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #9 Skrevet 21. januar 2021 Det kan virke som han har mistet interessen. Hvorfor ikke spørre han rett ut? Bor han i sitt hjemland eller er han norsk og jobber i utlandet? Anonymkode: 5eddd...a9d 7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #10 Skrevet 21. januar 2021 Uffa, dette høres ikke bra ut. Jeg fikk nettopp min kjæreste på besøk fra utlandet. Han trosset pandemien, tok ørten covid-tester og reiste halve jorden rundt for å treffe meg. Er jo sånn det bør være, at man gjør alt man kan for å treffe sin kjæreste? Din høres dessverre ikke mye interessert ut. Anonymkode: 9743d...cb8 18
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #11 Skrevet 21. januar 2021 Beklager men du burde spørre han rett ut. Dette er ingen kjæreste. Du burde dumpe han. Når han ikke vil møte deg så er det over. Anonymkode: 580b0...231 8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #12 Skrevet 21. januar 2021 Hvorfor bor han i et annet land? Er han fra et annet land eller er han fra Norge og jobber i utlandet? Hvilket land er det? Hvordan møtte dere hverandre? Tror bare det er å innse at dette ikke er liv laga Anonymkode: 7d4e7...595 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #13 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor bor han i et annet land? Er han fra et annet land eller er han fra Norge og jobber i utlandet? Hvilket land er det? Hvordan møtte dere hverandre? Tror bare det er å innse at dette ikke er liv laga Anonymkode: 7d4e7...595 Han er nederlandsk og bor i Nederland. Møttes via jobb. Anonymkode: b6f40...e8f
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #14 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når var du hos han sist? Høres ut som han har funnet seg ei annen Anonymkode: 99310...749 I sommer Anonymkode: b6f40...e8f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #15 Skrevet 22. januar 2021 Dessverre å måtte si det,men han der er ikke kjæresten din lengre ♥️ dårlig gjort at han ikke våger å si det rett ut. Uavhengig om han har funnet noen andre eller ikke. Føler med deg ♥️ det er vondt å føle og vite at man legger mer i et forhold,enn den andre parten. Anonymkode: a9dfb...0e9 5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #16 Skrevet 22. januar 2021 Jeg bor i Nederland og det er faktisk portforbud her og utreise forbud. Anonymkode: 9b77c...d94 7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #17 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg bor i Nederland og det er faktisk portforbud her og utreise forbud. Anonymkode: 9b77c...d94 Han vil jo tydeligvis ikke at jeg kommer til han heller. Dette med portforbud blir påbudt fra i kveld av om jeg ikke tar feil, jeg har tatt opp dette før portforbudet. En kan fremdeles reise om en virkelig vil å ser det på som nødvendig, jeg mener å besøke kjæresten sin en ikke har sett på et halv år er en reise en kan unne seg. Jeg har ingen problemer med å sitte inne med han om kveldene i Nederland heller, noe han heller ikke burde ha iom det viktigste er jo at vi er sammen... Anonymkode: b6f40...e8f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #18 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg bor i Nederland og det er faktisk portforbud her og utreise forbud. Anonymkode: 9b77c...d94 Når ble det forbudt å reise? Det jeg har lest er at det er det samme som i Norge at det frarådes å reise, unngå unødvendige reiser og slikt, ikke at det har blitt forbudt? Anonymkode: b6f40...e8f
GrønnNellik68 Skrevet 22. januar 2021 #19 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg føler meg så avvist og skuffet..😢 hver gang jeg har tatt dette opp med han om reise å han svarer meg slik klarer jeg ikke å være positiv i telefonen lenger, hele meg visner å jeg blir roligere å trist i stemmen. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: b6f40...e8f Spør han rett ut om det er noen andre inn i bilde via cam du må få vite ellers blir dette veldig tungt for deg og gå i uvitenhet .. 2
GrønnNellik68 Skrevet 22. januar 2021 #20 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bor i Nederland og det er faktisk portforbud her og utreise forbud. Anonymkode: 9b77c...d94 Det jeg har lest fra Nederland er at portforbud starter i morgen og frem til uti februar .. tror ikke er utreise forbud men vet det er stengt for UK, Sør Afrika og Amerika pga de nye mutasjonene ... problemet er at mange ikke har nok dager å ta av for 10 dager karantene dit du kommer og 10 dager karantene når du kommer hjem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå