AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Er det normalt at små barn ikke spiser ordentlig etter feber? Barnet hadde feber til tirsdag. Han har vært frisk både igår og i dag. Han sier at han vil ha noe å spise. Han går til kjøleskapet åpner den og sier nam nam. Men når jeg spør hva er det du vil ha så vet han ikke det selv en gang. Jeg nevner navn på mange forskjellige matvarer men han bare nekter. Så gir jeg han et eller annet for å spise men etter 2-3 biter så brekker han seg. Eller lager rare grimaser at maten ikke er god. Da er jeg redd for at han skal kaste opp. Derfor tvinger jeg han ikke til å spise mer. Han er flink til å drikke da. Har hatt våtebleier. Men veldig dårlig til å spise. Og han har ikke bæsjet på 3 dager nå. Derfor er jeg litt bekymret🥴🙁 Anonymkode: ea001...ef7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Prat med lege Anonymkode: 276eb...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Prat med lege Anonymkode: 276eb...7bc Ringte legen i dag. Hadde ikke ledig time før 28 januar😔 Ts Anonymkode: ea001...ef7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 Vårt barn var også slik rett etter feber. Spiste litt, men langt ifra hva som var normalt for h*n. Det kom seg etterhvert. Vi ga smoothie, yoghurt etc i starten, bare for å få i barnet noe mat. Anonymkode: df92e...21d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #5 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vårt barn var også slik rett etter feber. Spiste litt, men langt ifra hva som var normalt for h*n. Det kom seg etterhvert. Vi ga smoothie, yoghurt etc i starten, bare for å få i barnet noe mat. Anonymkode: df92e...21d Takk for svaret Ts Anonymkode: ea001...ef7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå