Gå til innhold

Normalt at barn ikke spiser etter feber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at små barn ikke spiser ordentlig etter feber? Barnet hadde feber til tirsdag. Han har vært frisk både igår og i dag. Han sier at han vil ha noe å spise. Han går til kjøleskapet åpner den og sier nam nam. Men når jeg spør hva er det du vil ha så vet han ikke det selv en gang. Jeg nevner navn på mange forskjellige matvarer men han bare nekter. Så gir jeg han et eller annet for å spise men etter 2-3 biter så brekker han seg. Eller lager rare grimaser at maten ikke er god. Da er jeg redd for at han skal kaste opp. Derfor tvinger jeg han ikke til å spise mer.

Han er flink til å drikke da. Har hatt våtebleier. Men veldig dårlig til å spise. Og han har ikke bæsjet på 3 dager nå. Derfor er jeg litt bekymret🥴🙁

Anonymkode: ea001...ef7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prat med lege

Anonymkode: 276eb...7bc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Prat med lege

Anonymkode: 276eb...7bc

Ringte legen i dag. Hadde ikke ledig time før 28 januar😔

Ts

Skrevet

Vårt barn var også slik rett etter feber. Spiste litt, men langt ifra hva som var normalt for h*n. Det kom seg etterhvert. Vi ga smoothie, yoghurt etc i starten, bare for å få i barnet noe mat. 

Anonymkode: df92e...21d

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Vårt barn var også slik rett etter feber. Spiste litt, men langt ifra hva som var normalt for h*n. Det kom seg etterhvert. Vi ga smoothie, yoghurt etc i starten, bare for å få i barnet noe mat. 

Anonymkode: df92e...21d

Takk for svaret

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...