AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #21 Del Skrevet 23. januar 2021 Har vært der selv, og er der enda tidvis. Går SÅ godt overens med kollegene mine når vi har tilfeldige passeringer/vaktbytter o.l. Men med en gang det er snakk om noen sosial sammenkomst med over 10 personer knyter magen seg totalt og jeg blir særdeles ubekvem. Er jo egentlig veldig utadvendt, så hvorfor aner jeg ikke. Jeg har likevel tvunget meg selv og blitt tvunget av samboer til å dra på det, for det gjør jo faktisk utrolig godt for både deg selv og i jobbsammenheng for arbeidsmiljøet. Det blir skikkelig hyggelig etter noen minutter! Man må bare "komme seg over den første kneika" :-) Anonymkode: f8389...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #22 Del Skrevet 23. januar 2021 4 hours ago, Whistler said: Det eneste folk ser er at noen tar ignoransen til nye høyder og tenker at personen er blottet for sosial kompetanse. Helt enig. Arrogant opplegg de menneskene der.... Anonymkode: 99ece...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #23 Del Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.1.2021 den 22.32): Hvorfor må du spise lunsj i gruppe? Anonymkode: 55e16...faf Tror ikke det er helt innafor nå for tiden uansett, bare å sette seg alene og være flink smitteverner. Anonymkode: 4f90f...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #24 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeg gruer meg også til slike ting. Men det jeg pleier å gjøre er å stille de andre spørsmål. Hva skal dere i helgen?/hva har dere gjort i helgen?/så dere kampen i går?/dro dere på skitur etter jobb?/så dere nordlyset i går? osv. La de andre prate og jeg kan kose meg med å høre på😀 så kommer jeg med noen småkommentarer innimellom. Men liker ikke å være «hovedpersonen». Anbefaler ikke å sitte med mobilen, det er vanskelig for andre å forholde seg til. Anonymkode: 1f822...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #25 Del Skrevet 23. januar 2021 Hva er det å grue seg til? Sjefen har da ikke bedt deg om å stå naken foran ukjente mennesker for å holde foredrag om livet i verdensrommet. Dere har betalt lunsj, så du kan ikke stikke ut uansett, du skal være tilgjengelig også i pausen. Spise på plassen sin er uansett en uting. Å gå å spise med en eller to andre er virkelig ikke verdens undergang. Anonymkode: 1ce19...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå