AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Jeg har vært sammen med min partner i 8 år, vi eier hus, bil, har en unge, to hunder og begge har fulltidsjobb. Vi har det godt sammen og fungerer godt som par. Jeg er mye alene fordi han jobber 5 uker på og 3 uker av i turnus. Selv jobber jeg i 100% stilling som lærer samtidig som vi har en 18 mnd gammel gutt. MEN på det seksuelle plan er vi som på to helt forskjellige planeter! Det er virkelig utrolig. Vi snakker bare ikke samme språket at all! Jeg føler ofte at når han har friperiode så sitter han hjemme å venter på at jeg skal komme hjem å bjuda på. Helst uten at han skal gjøre intro eller någet, beina skal bare åpnes - typ «sesam sesam» 😂 Kjenner at det tærer både på min og hans sexlyst og relasjon. Jeg er generelt glad i sex, men helt klart - etter unge og i full jobb frister ofte søvn mer enn sex. Så der er vi mer enn uenig. Han tar gjerne også til takke med «pliktsex» og skjønner ikke helt den negative effekten det får på min lyst... hjelpes😅 noen som har noen gode råd til hvordan vi snakke om dette eller jobbe med det uten at vi begge blir en liten smule fornærmet på hverandre? Anonymkode: 53f61...b4e 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Det høres ut som om han vil "ta igjen det tapte" for de ukene han er borte og må klare seg uten. Forte seg å ha mest mulig sex så han klarer seg neste gang han må reise på jobb i ukesvis. Et vanskelig dilemma, for man kan forstå begge parter her. Som kvinne selv vet jeg hvordan press funker på sexlysten, det er drepen og man får bare enda mindre lyst og begynner nesten å føle totalt aversjon mot det hele. Dessverre har jeg ikke noe godt råd her, annet enn at begge parter nesten bare må prøve å ta hensyn. Han må bli mindre krevende og gi deg pusterom, kanskje avlaste deg litt mer med barn og husarbeid, sånn at du har mer energi til sex? Forstår han det? En mann som letter arbeidsbyrdene med hus og barn for sin kone/partner er veldig sexy for de fleste kvinner! 😉 Anonymkode: fd2c5...b51 3
Trolltunge Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 Sex du ikke har glede av vil ødelegge din lyst. Det er ikke så mye annet å gjøre enn å forklare det til han forstår det, og at å fortsette med å forvente pliktsex kan føre til at du mister helt lysten på sex. Da har dere begge plutselig et verre problem. Pirring, forspill og hensyn! 1
Virrevirrevapp Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 Hva mener du med, "etter unge og full jobb"? Tar han ikke alt i hus og hjem i friukene sine? 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 Hvordan orker kvinner å være sammen med sånne menn? Anonymkode: 689a1...aec 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 Hvor ofte er det snakk om egentlig? Hva mener han er passe mengde, og hva mener du er passe mengde? Anonymkode: 7ec55...440 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå