AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Dama ble kjempesur og gråt, da jeg sa at jeg sliter med å ha ekstra sympati med bestefaren hennes. Jeg kan hjelpe til men sliter med å gå den ekstra mila, fordi han har vært en nokså ond person før. Banket ungene, truet kona på livet mens barna så på, holdt på å nesten myrde noen og seksuelle overgrep. Samboer forguder mannen og skal hjelpe til med alt. Han har i de siste 20 årene ikke opptrådd slik i det hele tatt og vært en koselig figur. Jeg har ikke problemer med å hjelpe til litt, men sa at jeg sliter med å den ekstra mila. Da brakte h@lvett@ løs her, med gråting og kjefting. Burde jeg bare ha holdt tett her eller skulle jeg si det jeg mener? Anonymkode: 92d03...552
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Hvorfor forguder samboeren din en slik mann? Håper ikke hun har blitt utsatt for noe selv og ikke vet hvordan hun skal takle det? Anonymkode: df4ae...3ae 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor forguder samboeren din en slik mann? Håper ikke hun har blitt utsatt for noe selv og ikke vet hvordan hun skal takle det? Anonymkode: df4ae...3ae Fordi han er bestefaren og hun husker vel han bare som en koselig mann fra barndommen sikkert. En del av dette her er sikkert begått i ikke edruelig tilstand også. Anonymkode: 92d03...552
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dama ble kjempesur og gråt, da jeg sa at jeg sliter med å ha ekstra sympati med bestefaren hennes. Jeg kan hjelpe til men sliter med å gå den ekstra mila, fordi han har vært en nokså ond person før. Banket ungene, truet kona på livet mens barna så på, holdt på å nesten myrde noen og seksuelle overgrep. Samboer forguder mannen og skal hjelpe til med alt. Han har i de siste 20 årene ikke opptrådd slik i det hele tatt og vært en koselig figur. Jeg har ikke problemer med å hjelpe til litt, men sa at jeg sliter med å den ekstra mila. Da brakte h@lvett@ løs her, med gråting og kjefting. Burde jeg bare ha holdt tett her eller skulle jeg si det jeg mener? Anonymkode: 92d03...552 Høres i mine ører ut som om det er noe hun ikke forteller. Hvorfor er noen så glad i en sånn person når man har vokst opp sammen. Tilgi er en ting. Dette virker som noe annet Anonymkode: 96570...8a7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 Du reagerer helt normalt. Syntes du er raus sånn det er jeg. Anonymkode: 96570...8a7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Høres i mine ører ut som om det er noe hun ikke forteller. Hvorfor er noen så glad i en sånn person når man har vokst opp sammen. Tilgi er en ting. Dette virker som noe annet Anonymkode: 96570...8a7 Nei det tror jeg ikke. Slik jeg har forstått det har han vært med på å få andre til å gjøre det og ikke selv. Neppe i edru tilstand uten at det er noen unnskyldning. Hun har en fantasi om at han er den gode bestefaren og tar det ille når jeg på en måte forteller realiteten. Hun har ikke så mange familiemedlemmer igjen. Men poenget mitt var ikke å sitte å fortelle henne hvor bad han var, men hvorfor jeg sliter litt med å være med å bistå han så ofte. Anonymkode: 92d03...552
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå