Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er  elskerinne til en mann som giftet seg etter at vi begynte å date, men han glemte å fortelle det.

Vi møttes på et utested på høsten 2016. Jeg synes han var veldig kjekk. Han inviterte meg på en drink og jeg ble med ham hjem den kvelden. Han skulle til Kroatia på jobb  neste dag og ble borte noen dager. Da han kom hjem, ba han meg på middag, jeg takket ja. Vi datet en del. I 2017 møttes vi i juni, han sa han kom til å bli mere og mere i Kroatia (Han bygger leiligheter der) ,så vi kom ikke til å se hverandre så ofte. 1 Juli giftet han seg i Kroatia, uten å fortelle meg om det. Vi hadde vår første kjærlighetsferie i september i samme år i Kroatia. En helt fantastisk uke.- Jeg fant ut at han var gift, men jeg er fortsatt han elskerinne. Han har aldri bodd sammen med sin kone, derfor er det enkelt. vi er heller ikke oppdaget. Vi har vært på skiturer i Østerrike, tur på La manga i Spania, Mamma Mia show i Stockholm og jeg har ikke tall på hvor mange hotellturer vi har hatt i Norge. Nå sliter jeg veldig og har det vondt. Etter jeg fant ut han hadde giftet seg, har han sagt at innen 3 år, ville nok ting endre seg. Nå har det gått 3 år og jeg forstår at det aldri blir oss. Sikkert min skyld, men følelser er ikke enkelt.

Anonymkode: a7087...112

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Din feil. Du nedgraderer deg selv. Denne mannen er smart og du er dum. Han elsker deg ikke, men leker med deg. Menn uten empati og omsorg klarer slikt. Ta deg sammen og gå videre. Denne egoistiske mannen fortjener deg ikke!

Anonymkode: d7c7d...609

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Huff. Din feil. Du nedgraderer deg selv. Denne mannen er smart og du er dum. Han elsker deg ikke, men leker med deg. Menn uten empati og omsorg klarer slikt. Ta deg sammen og gå videre. Denne egoistiske mannen fortjener deg ikke!

Anonymkode: d7c7d...609

Det er ikke noe annet enn spekulasjon fra din side! Du vet ikke hva du snakker om.

Ts, jeg skjønner at det er vondt, jeg har vært der selv, men for din egen del bør du nok gå fra ham.

Anonymkode: ee3ad...7d3

• Liker 1
Skrevet

Albanere?

Anonymkode: 4bc57...b70

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

en mann som giftet seg etter at vi begynte å date, men han glemte å fortelle det.

....

jeg forstår at det aldri blir oss

Har glemte ikke å si det, han ønsket ikke å informere deg.

I og med at du nå har skjønt at det aldri blir dere, får du handle deretter. Slett, blokker osv. Og ikke gråt over spilt melk. Gjort er gjort. Ta heller lærdom av det og kom deg videre.

Anonymkode: 30284...76e

• Liker 11
Skrevet

Han omgås selvsagt kona, tro ikke annet. Han ligger med henne og gjør hva mann og kone gjør. Mulig giftemålet er noe plikt, men denslags menn er pliktoppfyllende. Og skiller seg aldri. Sikkert mulig. Skilsmisse er uaktuelt. Kan godt hende han er glad i deg, men hva er det verdt i en sånn situasjon?

Anonymkode: f6071...036

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Han omgås selvsagt kona, tro ikke annet. Han ligger med henne og gjør hva mann og kone gjør. Mulig giftemålet er noe plikt, men denslags menn er pliktoppfyllende. Og skiller seg aldri. Sikkert mulig. Skilsmisse er uaktuelt. Kan godt hende han er glad i deg, men hva er det verdt i en sånn situasjon?

Anonymkode: f6071...036

Det er ikke sikkert de ligger sammen. Jeg lever selv i et sexløst ekteskap. Kona har ikke lyst på meg. Etter lang tid i et slikt forhold har jeg nå ei elskerinne. Hun dukket tilfeldig opp i sommer, jeg var svak og gikk i fella så det var ikke noe jeg hadde planlagt. Jeg er så forelsket i hun og koser meg i hennes selskap. Jeg kommer uansett ikke til å gå fra kona om hun ikke går fra meg. Elskerinnen kommer en dag til å etterlate meg med tidenes kjærlighetssorg, men jeg er dessverre for feig til å forlate det livet jeg kjenner til.

Anonymkode: fe5b2...9e4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke sikkert de ligger sammen. Jeg lever selv i et sexløst ekteskap. Kona har ikke lyst på meg. Etter lang tid i et slikt forhold har jeg nå ei elskerinne. Hun dukket tilfeldig opp i sommer, jeg var svak og gikk i fella så det var ikke noe jeg hadde planlagt. Jeg er så forelsket i hun og koser meg i hennes selskap. Jeg kommer uansett ikke til å gå fra kona om hun ikke går fra meg. Elskerinnen kommer en dag til å etterlate meg med tidenes kjærlighetssorg, men jeg er dessverre for feig til å forlate det livet jeg kjenner til.

Anonymkode: fe5b2...9e4

Herregud så patetisk du er på alle måter!!!

Anonymkode: 7eadc...7b2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud så patetisk du er på alle måter!!!

Anonymkode: 7eadc...7b2

Det er jo sånn mange menn er!!! Visste du ikke det?? De får i pose og sekk! 

Anonymkode: b56af...201

• Liker 1
Skrevet

Med sånne folk må en bare kutte all kontakt. 

Neste gang du møter en mann, fokuserer på å finne ut mye før om han er ærlig, har integritet og vil inkludere seg i hele livet sitt. 

Anonymkode: e2f59...356

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at han der har flere elskerinner enn deg, en i hver by han besøker omtrent. 

Anonymkode: 4a1e9...97a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...