AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Hei. Jeg har datet en fyr i en stund nå, som er far til et barn. Dette barnet skal han i teorien ha 50/50 men barnemor prøver å ødelegge der hun kan, ettersom jeg har fått forklart det. Jeg bor på andre siden av landet, jobber lange turnuser på andre siden av verden. Nå har vi planlagt i lang tid at jeg skulle komme opp en uke der han i utgangspunktet har barnefri. Nå må han ha barnet allikevel, å dette er siste sjanse vi har på og møtes før jeg skal 5 måneder på jobb. Hun sier han må ha barnet om han vil se det, å nå når de står midt i en advokatsak så blir det bare slik, han prøver å lage minst mulig styr å lar seg egentlig bare flyte med. Jeg har bestilt flybilletter å dette er i nær fremtid 🤓💩 All fornuft sier meg at jeg bare skal la være å dra. Men på den andre siden så vet jo barnet at jeg er en venninne av faren. Det er kun snakk om noen dager sammen alle tre, men jeg synes egentlig det er alt for tidlig. I tillegg har de en kontrakt på at de skal informere hverandre seks måneder før en ny partner blir en ny partner(???). Jeg regner meg ikke som kjæresten hans, synes han er en veldig trivelig fyr som jeg har veldig lyst å bli best mulig kjent med. Vi har snakket om fremtiden ja, men det er langt frem i tid ettersom jeg satser karriere nå. Hva skal jeg gjøre? Jeg tenker jo at moren til barnet har hatt muligheten til å unngå en sånn situasjon, på den andre siden er vi ikke kjærester så jeg ser ikke problemet. Anonymkode: 4815c...a16
atropos Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Moren til dette barnet kommer definitivt til å se problemet😂 Du får høre med han hva han ønsker. Hvis han tenker det er greit er det bare å kjøre på. Virker til at den mora er ganske «på» uansett hva han gjør.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 atropos skrev (2 minutter siden): Moren til dette barnet kommer definitivt til å se problemet😂 Du får høre med han hva han ønsker. Hvis han tenker det er greit er det bare å kjøre på. Virker til at den mora er ganske «på» uansett hva han gjør. Han vil selvsagt at jeg kommer. Bestilte å planla dette for fire måneder siden, drar på søndag å i dag fikk han vite at barnet må bli til onsdag 🤪 Har talt ned dager å gledet meg, men tenker selvsagt på dette barnet da. Er så vanskelig. Anonymkode: 4815c...a16
SoWhat? Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 Han presenterer deg som venn, og tror virkelig ikke at barnet vil lide pga at du er der noen dager gitt! 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 Skal ikke foreldre få lov å ha venner nåda?!?! Sålenge dere holder hendene fra hverandre og sover separat, ser jeg virkelig ikke hysteriet. Moren til ungen har ikke en drit å gjøre med privatlivet deres. Anonymkode: 33957...b3b 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 Aight, takk for svar. Ser jo nå at jeg overtenker litt over det som er sosialt akseptert 😂 Anonymkode: 4815c...a16 2
PM75 Skrevet 21. januar 2021 #7 Skrevet 21. januar 2021 Men ønsker du å involvere deg i et slikt vepsebol med sur eks og krangel om samvær? 6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #8 Skrevet 22. januar 2021 PM75 skrev (8 timer siden): Men ønsker du å involvere deg i et slikt vepsebol med sur eks og krangel om samvær? Nei, men nå drar jeg jo snart til andre siden av verden så tenker egentlig at det roer seg betraktelig etterpå ☺️ Anonymkode: 4815c...a16
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #9 Skrevet 22. januar 2021 Kan du bo på hotell de dagene barnet er hos faren? Og treffe han mens barnet er på skole/ i barnehage? Anonymkode: 19194...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #10 Skrevet 22. januar 2021 Jeg tenker at dette er en mann som ikke er klar for en ny kvinne i livet sitt, han er midt oppi samværskaos, konflikt med mor og advokatsak. Det er ikke en bra grobunn for et nytt forhold. Først må han ordne opp i sin egen hverdag med barnet sitt. Dra på jobboppholdet ditt, tenk på andre ting, vær åpen for andre menn. Om livet til denne karen er mer stabilt og ordnet når du har vendt tilbake, kan dere vurdere å ta opp igjen kontakten. Anonymkode: d6f0f...432 1
PM75 Skrevet 22. januar 2021 #11 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei, men nå drar jeg jo snart til andre siden av verden så tenker egentlig at det roer seg betraktelig etterpå ☺️ Anonymkode: 4815c...a16 Ja, den ser jeg. 5 måneder kan gjøre stor forskjell 🤞
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #12 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du bo på hotell de dagene barnet er hos faren? Og treffe han mens barnet er på skole/ i barnehage? Anonymkode: 19194...fa6 Nei, dit vi skal er det ikke noe hotell. Han er på jobb på dagtid, mens jeg skal trene hund. Anonymkode: 4815c...a16
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #13 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenker at dette er en mann som ikke er klar for en ny kvinne i livet sitt, han er midt oppi samværskaos, konflikt med mor og advokatsak. Det er ikke en bra grobunn for et nytt forhold. Først må han ordne opp i sin egen hverdag med barnet sitt. Dra på jobboppholdet ditt, tenk på andre ting, vær åpen for andre menn. Om livet til denne karen er mer stabilt og ordnet når du har vendt tilbake, kan dere vurdere å ta opp igjen kontakten. Anonymkode: d6f0f...432 Dette er min beste venn, så å unngå å møte han fordi han har en gal eks som han dumpet for 4 år siden blir i hvertfall feil i mitt hode. At det først nå blir sak, er fordi han har latt ting gå etter hennes pipe men nå har hun begynt å nekte han kontakt med barnet i perioder å han har da valgt å få en advokat til å se på saken. Jeg har hengt på siden dette forholdet var nytt, men det er først nå i nyere tid at vi har begynt å ligge sammen 🤪 Anonymkode: 4815c...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå