Gå til innhold

Blir ikke kvitt de forbaskede kreene!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har åpen stue/kjøkken løsning, har sølvkre, (ja sølvkre, ikke skjeggete) hovedsakelig på kjøkkenet. Har ikke kre i andre rom i huset. Har satt ut feller og det er nå alltid ett kre i fella i løpet av uka. Riktignok derre kre i fellene nå enn det var i starten av denne krigen. Fellene har vi hatt ute siden begynnelsen av desember. Vi har også tettet flere av gulvlistene.

Når kan vi forvente å bli kvitt disse beistene? Er så møkk lei disse fæle kreene. Jeg merker at jeg blir fly forbanna når jeg ser et kre som piler foran meg i det jeg skrur på lyset på kjøkkenet. Merker at jeg tar i litt ekstra når jeg fanger det og dreper det. Jeg blir sprø!! 

Kan legge til at vi bor i tomannsbolig, vet at naboen har hatt vannlekkasje. Usikker på om de plages av kre.

Anonymkode: e2931...d36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff de er en skikkelig psykisk påkjenning 

Anonymkode: edfb1...b20

• Liker 1
Skrevet

Du må bli kvitt fuktigheten de lever på. Så har naboen vannskade nå nok den fikses.

Anonymkode: 5ccd5...381

• Liker 2
Gjest Lunaris
Skrevet

Kjøp en tarantell og slipp han løs mens dere tar dere en uke på hotell. Da er de vekke når dere er tilbake.

Skrevet
Lunaris skrev (6 minutter siden):

Kjøp en tarantell og slipp han løs mens dere tar dere en uke på hotell. Da er de vekke når dere er tilbake.

Hvorfor ikke krokodille? 

Skrevet

Har dere sprayet med permitrin? Vi sprayet hele kjelleren med permitrin før vi dro på hyttetur en helg, funket fett

Anonymkode: aa7f0...9a5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har dere sprayet med permitrin? Vi sprayet hele kjelleren med permitrin før vi dro på hyttetur en helg, funket fett

Den er giftig 

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Den er giftig 

Vel ja, det er liksom meningen? derfor det er lurt å lufte ordentlig eventuelt dra bort et par dager ;) 

• Liker 3
Skrevet

Vel ja, det er liksom meningen? derfor det er lurt å lufte ordentlig eventuelt dra bort et par dager ;) 

Ikke alle har mulighet til det 

Skrevet

Ikke alle har mulighet til det 

Neivel, da får man bo med krekene da :vetikke:

Anonymkode: 2582c...18f

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg har to. De har jeg sikkert hatt i snart 10 år :fnise: Sølvester og Sølvi. De gjør ikke noe av seg. Det finnes feller, ellers så kan det jo være lurt å finne ut hvor du har fuktproblemz :vetikke:

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Skrevet
Beeblebrox skrev (1 minutt siden):

Jeg har to. De har jeg sikkert hatt i snart 10 år :fnise: Sølvester og Sølvi. De gjør ikke noe av seg. Det finnes feller, ellers så kan det jo være lurt å finne ut hvor du har fuktproblemz :vetikke:

Tror også at det kan være skjeggkre uten at TS er klar over det 

• Liker 1
Skrevet

Permetrin funket fjell. Ble kvitt de og har ikke fått igjen. 3 år siden nå.

Anonymkode: b4067...3d9

• Liker 1
Skrevet

Spørs om dere ikke må gå til felles kamp sammen med naboen. Vi bor i rekkehus med kjøkken vegg i vegg med naboen. Krebestanden ble kraftig redusert i etterkant av at de pussa opp kjøkkenet sitt.

Anonymkode: 2d16b...07d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror også at det kan være skjeggkre uten at TS er klar over det 

Kan jeg ikke uttale meg om. Jeg har kun herr og fru Sølvesen å forholde meg til. Tror de har valgt ett trygt prevensjon alternativ seg i mellom :Nikke:

Skrevet

Hjelper ikke å gjøre det alene, man må sammen med hele enheten bygget består av. 

Anonymkode: 0f1be...249

Skrevet
Beeblebrox skrev (12 timer siden):

Hahahahaha, takk! Innlegget ditt gjorde seg i dag :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...