AnonymiBergen:) Skrevet 21. januar 2021 #1 Del Skrevet 21. januar 2021 Vi er i gang med vårt første forsøk. Vi prøvde i ca. 1 år før vi bestemte oss for å få hjelp, og nå er det tre dager siden innsett. Jeg gikk på Gonal f 275 IE, Fyremadel, og Ovitrelle. Går nå på Cyclogest. Vi fikk ut 9 egg, samboer har normal spermkvalitet så vi fikk 6 befruktede egg IVF. 5 overlevde til dag to, men til innsett var det kun ett som var av god kvalitet (ett er jo nok ). Innsett på dag fem etter uttak. Så nå venter vi i spenning, og ventetiden er full i spørsmål. Hvor mange forsøk trengte dere før det klaffet? Hvor mange dager etter uttak hadde dere innsett? Hadde dere noen tidlige symptomer på graviditet? Jeg har kun svært ømme bryster, men det hadde jeg allerede før innsett. Jeg vet at det er like vanlig å ikke kjenne noe som helst, og vanlig å ikke se noen festeblødning, men man leter jo konstant etter et symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Del Skrevet 21. januar 2021 Hei 😊 Jeg er 41 år og er 3 mnd på vei. Ble gravid på uttak nr 2 men mistet i uke 7. Ble gravid igjen på 3 uttak og er nå gravid ❤️ Har bare hatt ett innsett per uttak da jeg bare har hatt 2 befruktede egg hver gang. Alle gangene har jeg hatt innsett på dag 2 😊 Jeg har ikke hatt festeblødning, menømme bryster og feberfølelse de gangene jeg ble gravid. Frøs i flere uker Anonymkode: 02657...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymiBergen:) Skrevet 24. januar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 0.02): Hei 😊 Jeg er 41 år og er 3 mnd på vei. Ble gravid på uttak nr 2 men mistet i uke 7. Ble gravid igjen på 3 uttak og er nå gravid ❤️ Har bare hatt ett innsett per uttak da jeg bare har hatt 2 befruktede egg hver gang. Alle gangene har jeg hatt innsett på dag 2 😊 Jeg har ikke hatt festeblødning, menømme bryster og feberfølelse de gangene jeg ble gravid. Frøs i flere uker Anonymkode: 02657...071 Hei 😊, takk for svar, og gratulerer så mye med graviditeten! Så godt det må være når det endelig skjer! ❤️ Nå er det 7 dager siden innsett og fortsatt ingen spor etter noen festeblødning eller festesmerter. Jeg har vanligvis veldig ømme bryster før mens, men ingenting sammenlignet med slik de har vært gjennom hormonbehandling. Når jeg har våknet om natten og skiftet stilling har det gjort så sykt vondt i brystene at jeg har måtte holde de fast. Men, i dag er brystene mye mindre ømme i dag enn de har vært siste uken. Jeg vet ikke om det er et godt tegn eller ikke. Vanligvis har jeg også helt avsindig cravings i 1,5 uke før menstruasjon, er voldsomt irritabel og har humørsvingninger. Ingen av disse symptomene har vært tilstede nå. Jeg går rundt og har lyst på frukt og grønnsaker, ikke søtsaker og potetgull 😂 Håper det er et godt tegn! Eller så er det hormonene som spiller meg et puss. Hadde vært så kjekt om det gikk på første. Enda noen dager til testing, så jeg lever i håpet. 😇❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Del Skrevet 5. februar 2021 Takk @AnonymiBergen🥰 går inn i uke 14 nå. Håper det gikk veien for deg denne gangen ❤️ Anonymkode: 02657...071 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Del Skrevet 5. februar 2021 Hadde uttak på onsdag og inntak på mandag husker jeg. Det var i august. Er da 31.. klaffet på første forsøk. Har 2 på frys men usikker på om vi skal beholde..vi skulle ikke ha mer enn to barn. Anonymkode: 38ab0...787 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Del Skrevet 6. februar 2021 3 tok akupunktur mot stress før siste forsøk. Anonymkode: b1d9b...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymiBergen:) Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Takk @AnonymiBergen🥰 går inn i uke 14 nå. Håper det gikk veien for deg denne gangen ❤️ Anonymkode: 02657...071 Tusen takk! ❤️ Det var en lang og spennende ventetid, men nå er jeg 5 + 2 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #8 Del Skrevet 6. februar 2021 @AnonymiBergen:) så fantastisk 🥰❤️ gratulerer Anonymkode: 02657...071 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Del Skrevet 6. februar 2021 39 år, 1 egg som overlevde, 2 ble tatt ut, gravid på første forsøk. Ble naturlig gravid med flere. Anonymkode: ececa...673 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 7. februar 2021 #10 Del Skrevet 7. februar 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå