Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som venter på å komme i gang eller som er i gang med assistert befruktning ved St.Olavs?

Vi ble henvist i september 2020. Venter på innkallelse til forsamtale. Kjedelig med covid og ekstra ventetid... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner frustrasjonen din. Ringte St. Olavs forrige uke for å høre om ventetid, og forstod det sånn at det ikke var særlig ventetid så overraskende at dere har ventet såpass lenge. Har du purret på de?

Anonymkode: ab91b...f0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Skjønner frustrasjonen din. Ringte St. Olavs forrige uke for å høre om ventetid, og forstod det sånn at det ikke var særlig ventetid så overraskende at dere har ventet såpass lenge. Har du purret på de?

Har ikke gjort det nei. Prøver å smøre meg med tålmodighet, men da skal jeg ringe og høre med de..👍 

Skrevet

Gjør det!🙂 De reserverte seg litt mot å gi et estimat på hvor lang tid det ville ta å komme i gang med selve stimuleringen, men svarte bekreftende da jeg spurte «maks 2-3 måneder?». Så virker rart at du fortsatt må vente på innkalling til forsamtalen.

Skrevet

Vi er igang nå med første fryseforsøk, startet med stimulering for snart én uke siden. Dem er helt fantastiske på St. olavs ❤️ Ring dem å hør, vi purret på 

Anonymkode: be3fd...378

Skrevet

Jeg ringte også st olavs nylig og fikk beskjed om tilnærmet 0 ventetid. Lurt å ringe, det kan jo ha skjedd en glipp med henvisningen. Jeg opplevde at fastlegen ikke hadde sendt henvisning som hun skulle hvertfall....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...