AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Tar magnesium mot urolige bein, da jeg er veldig plaget på kvelden. Legen sa jeg burde slutte å ta det i uke 36 pga det kan være riehemmende. Var hos gynekolog idag, og hun sa at det overhodet ikke er nødvendig å slutte med. Hva har dere hørt om det? Anonymkode: cae5e...aef
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 De gir ofte magnesium mot premature rier, men da er det snakk om intravenøst og i andre mengder.... Vanlig magnesium har ikke noe å si! Anonymkode: dc94b...f70
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De gir ofte magnesium mot premature rier, men da er det snakk om intravenøst og i andre mengder.... Vanlig magnesium har ikke noe å si! Anonymkode: dc94b...f70 Jeg fikk magnesium drypp rett før de måtte hente ut babyen min i uke 29. Og det ble ikke brukt som riehemmende, men for å gjøre babyen mer "moden" før den ble født. Husker ikke akkurat hva legen sa. Men skulle ihvertfall være bra for babyens hjerne. Jeg fikk derimot riehemmende drypp i et døgn i forkant, og det var et helt annnet medikament. Anonymkode: ff9cf...a3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå