Gå til innhold

Bruker du tanntråd eller water flosser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.vitusapotek.no/munn-og-tann/spesialprodukter/ekulf-powerflosser-cordless-|-vitusapotek/p/810601?source=googleps&gclid=EAIaIQobChMIotOP172P7gIVEa-yCh1TXQzdEAQYBSABEgIcb_D_BwE

Vurderer å kjøpe water flosser, men er usikker om det er verdt pengene? Sliter med å bruke tannteåd bakerst.

hva bruker dere

Anonymkode: f24cc...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker tanntråd, og jeg har så liten munn at jeg må bruke barnebrikker når jeg skal ta røntgen av tennene, så det er nok teknikken som er problemet om man sliter med å komme til bakerst. Det gjør er at jeg surrer tanntråden rundt ytterste ledd på pekefingrene, og om jeg skal nå bakerste tann på høyre side, har jeg tommelen under tanntråden på høyre hånd og langefingeren over tråden på venstre hånd. Om jeg skal gjøre det bakerst nede, har jeg begge langefingrene oppå tråden.

Anonymkode: a0fb2...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker water flossern min. Men jeg bruker tanntråd og alt sånn. 

Anonymkode: 4ebce...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Har kjøpt en sånn fra aliexpress nylig 

Anonymkode: f24cc...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt waterflosser en stund for 2 år siden. Fikk ikke noe særlig god erfaring med den. Synes den kun tok bort litt av det som lå mellom tennene, og da kun der det var grei plass mellom. Har noen plasser som er veldig tett, og der ble det dårlig med waterflosser. Må bruke tanntråd som kommer mellom. Kan anbefale denne: easy-clean-pack-300x300.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansvar skrev (På 21.1.2021 den 20.16):

Jeg har brukt waterflosser en stund for 2 år siden. Fikk ikke noe særlig god erfaring med den. Synes den kun tok bort litt av det som lå mellom tennene, og da kun der det var grei plass mellom. Har noen plasser som er veldig tett, og der ble det dårlig med waterflosser. Må bruke tanntråd som kommer mellom. Kan anbefale denne: easy-clean-pack-300x300.png

Kjempekjekk, enig. 

Anonymkode: bab01...174

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...