AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Nå er det jo fri tilgang på nakne kropper på nett og både her og både der og Paradise Hotel, men til dere damer, hvis vi går noen år tilbake; i hvilken situasjon så dere stake (hengende eller stående) for første gang, og hva tenkte dere? (Tenker ikke på overgrep eller andre totalt uakseptable situasjoner som dessverre en del har blitt utsatt for gjennom tiden) Før smarttelefonen og dataens tid var det vel diverse smusslitteratur som gjaldt for mange av oss mannfolk som har rundet tjue et par ganger og vel så det Anonymkode: a2d03...0e2
Trolltunge Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 (endret) Nakenhet var naturlig da jeg vokste opp. Peniser i avslappet tilstand var jeg vant med. Første gang jeg så en erigrert penis var jeg rundt 16 år. Det var ikke spesielt rart. Jeg visste at peniser kunne gjøre slikt triks. 😄 Stake er en trekjepp i mitt hode. Endret 21. januar 2021 av Trolltunge 4
Gjest Kaiminator Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 5 minutter siden, Trolltunge said: Nakenhet var naturlig da jeg vokste opp. Peniser i avslappet tilstand var jeg vant med. Første gang jeg så en erigrert penis var jeg rundt 16 år. Det var ikke spesielt rart. Jeg visste at peniser kunne gjøre slikt triks. 😄 Stake er en trekjepp i mitt hode. "Eyh hva med en stokk isteden for ei pinne?" 😂😋
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 Trolltunge skrev (25 minutter siden): Nakenhet var naturlig da jeg vokste opp. Peniser i avslappet tilstand var jeg vant med. Første gang jeg så en erigrert penis var jeg rundt 16 år. Det var ikke spesielt rart. Jeg visste at peniser kunne gjøre slikt triks. 😄 Stake er en trekjepp i mitt hode. Tenkte jeg skulle modere språket litt, men ok; pikk. (Penis er et rart og unaturlig ord i mitt vokabular; passer best i faglitteratur 😊). TS Anonymkode: a2d03...0e2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 Hvorfor ikke kølle? Anonymkode: 08c6f...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #7 Skrevet 21. januar 2021 Jeg var ute med kjære. Vi var unge og spreng kåte og på romantisk båttur. Hadde aldri vært til sjøs. Vi ser ut mot havet og ikke klarer å holde ut lenger og nå endelig skal jeg få se hva som skjuler seg i buksa. Plutselig sier han: Se , en øststake også kalt kompass merke. Det er en stake som indikerer hvilken himmelretninger du trygt kan passere uten å treffe skjær. Mitt første møte med stake Anonymkode: 037c0...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #8 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenkte jeg skulle modere språket litt, men ok; pikk. (Penis er et rart og unaturlig ord i mitt vokabular; passer best i faglitteratur 😊). TS Anonymkode: a2d03...0e2 Er det deg "frk".justis 🤣🤣 Anonymkode: 706a0...011
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #9 Skrevet 22. januar 2021 Jeg husker ikke første gangen, men jeg tror jeg var syv år. Vi dro på ferie til Frankrike i hele oppveksten og badet på Pampelonne-stranden der nær sagt alle var nakne. Det betyr at fra jeg var syv til jeg ble voksen så jeg nakne menn og kvinner i hundretall, men aldri noen ereksjoner. På naturiststrender er jo ikke det vanlig. Men jeg så en ståpikk for første gang da jeg var 15 år, på en speidertur. Jeg klinte med en litt eldre gutt i et telt. En voksen manns ereksjon så jeg ikke før litt senere, på fjellet da vi skulle bade mens vi var på tur. Anonymkode: 3f7e1...ddd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå