Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet dette?😅 Hatt sterke eggløsningsmerter i hele dag, slapp nå på kvelden. 

Anonymkode: 921e5...604

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan visst varierer fra kvinne til kvinne. Jeg tror jeg har mine eggløsningssmerter fra en dag eller en del timer før og fram til egget slipper. Jeg har tempet for å finne eggløsning, og fått påvist sannsynlig tidspunkt for eggløsning ved ultralyd tre ganger (var ufrivillig barnløs, og var en del hos gynekolog). Det kan se ut som jeg har ekstra sterke smerter på en av sidene et par timer akkurat rundt den tiden eggløsningen skjer, uten at jeg kan være helt sikker på det. Gynekologen sa at man kunne få smerter både før, under og etter eggløsningen. 

Anonymkode: c178b...7fc

Skrevet

Jeg har mest murringer og stikkinger i forkant. Samme dag(er) som jeg får positive EL-tester. Kjenner ikke så mye når selve EL er, som test og temp bekrefter.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dette kan visst varierer fra kvinne til kvinne. Jeg tror jeg har mine eggløsningssmerter fra en dag eller en del timer før og fram til egget slipper. Jeg har tempet for å finne eggløsning, og fått påvist sannsynlig tidspunkt for eggløsning ved ultralyd tre ganger (var ufrivillig barnløs, og var en del hos gynekolog). Det kan se ut som jeg har ekstra sterke smerter på en av sidene et par timer akkurat rundt den tiden eggløsningen skjer, uten at jeg kan være helt sikker på det. Gynekologen sa at man kunne få smerter både før, under og etter eggløsningen. 

Anonymkode: c178b...7fc

Okei takk for svar! 
Håper vi traff da!👋🏽👋🏽

Endret av Guest90
Skrevet
Amatariel skrev (43 minutter siden):

Jeg har mest murringer og stikkinger i forkant. Samme dag(er) som jeg får positive EL-tester. Kjenner ikke så mye når selve EL er, som test og temp bekrefter.

Skrevet
Amatariel skrev (43 minutter siden):

Okei! Da håper jeg ihvertfall at vi treffer! Så ser vi om 2 uker da😅😅Forventa EL igår 

Skrevet

Hos meg startet murringene og stillingene noen dager i forant av el, veldig vondt på el og også murringer i dagene etter el. (Faktisk hver dag siden el. Er nå 7dpo og fikk en veldig svak strek i morges 😳)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...