AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Eller tror dere at S-matte kan være for komplisert for mange folk? Anonymkode: 57340...7a9
Gjest Kastanjefrø Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eller tror dere at S-matte kan være for komplisert for mange folk? Anonymkode: 57340...7a9 Ja, alle kan bestå s-matte
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 Kastanjefrø skrev (1 time siden): Ja, alle kan bestå s-matte Tror faktisk ikke de med dyskalkuli kan. Anonymkode: c61e9...ff5
Gjest Kastanjefrø Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror faktisk ikke de med dyskalkuli kan. Anonymkode: c61e9...ff5 Jo, med S-matte er det nok viljen det går på.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 Kastanjefrø skrev (Akkurat nå): Jo, med S-matte er det nok viljen det går på. Er selv flink i matte og har R-matte, og tenkte før som deg, helt til jeg skjønte hvor ille dyskalkuli kan være. Noen av de som har dyskalkuli skjønner ikke klokka eller tida. Anonymkode: c61e9...ff5
Gjest Kastanjefrø Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er selv flink i matte og har R-matte, og tenkte før som deg, helt til jeg skjønte hvor ille dyskalkuli kan være. Noen av de som har dyskalkuli skjønner ikke klokka eller tida. Anonymkode: c61e9...ff5 Spørsmålet er hvor mye innsats de har lagt ned i å lære seg klokka. Jeg tror utvilsomt selv de som sliter mest med dyskalkuli kunne klart s1 om de eks. Jobbet med matematikk 8 timer om dagen i ett år, men det er vanskelig og de vil ikke, så da blir de aldri bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå