Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har lyst til å ta piercing i navlen, jeg får ikke lov enda (15 år); men kommer til å gjøre det selv om jeg aldri gjør noe jeg ikke har lov til! Men jeg har aldri tatt hullene i ørene mine uten tillatelse så denne gangen skal jeg. Jeg har funnet en plass jeg kan gjøre det i Bergen, men da må jeg ha tillatelse av foreldre; noen tips til hvor i Bergen? Jeg kan muligens gjøre det hjemme og med noen venninner, er det noen som vet hvordan jeg skal gjøre det hjemme isåfall?

Anonymkode: 9e4f3...9e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE.GJØR.DET.HJEMME

Var 15 år da jeg stakk selv. Den ble skakk og hadde mye infeksjoner. Ble til slutt dødssjuk fordi jeg hadde så mye infeksjoner. 

Anonymkode: ace87...679

Skrevet

Er din venninne piercingartist? Nei? Da skal du selvfølgelig droppe det. 

Skrevet

Har du snakket med dine foreldre og forklart de hvorfor du vil ha og spurt de hvorfor du ikke får lov, du fikk jo lov til å ta i ørene, er jo like stor sjanse for å angre på det som i magen tenker jeg. Det viktigste er å gå til en bra piercing-salong, slik at det blir gjort skikkelig. Mange plasser opererer med 16-årsgrennse, så jeg ville ventet til da, hvis foreldrene dine absolutt ikke vil tillate det.

Eller sier jeg som de andre her, ikke gjør det hjemme!

Anonymkode: 89084...357

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...