AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Hei! Jeg har lyst til å ta piercing i navlen, jeg får ikke lov enda (15 år); men kommer til å gjøre det selv om jeg aldri gjør noe jeg ikke har lov til! Men jeg har aldri tatt hullene i ørene mine uten tillatelse så denne gangen skal jeg. Jeg har funnet en plass jeg kan gjøre det i Bergen, men da må jeg ha tillatelse av foreldre; noen tips til hvor i Bergen? Jeg kan muligens gjøre det hjemme og med noen venninner, er det noen som vet hvordan jeg skal gjøre det hjemme isåfall? Anonymkode: 9e4f3...9e2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 IKKE.GJØR.DET.HJEMME Var 15 år da jeg stakk selv. Den ble skakk og hadde mye infeksjoner. Ble til slutt dødssjuk fordi jeg hadde så mye infeksjoner. Anonymkode: ace87...679
Nerine_ Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 Er din venninne piercingartist? Nei? Da skal du selvfølgelig droppe det.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 Har du snakket med dine foreldre og forklart de hvorfor du vil ha og spurt de hvorfor du ikke får lov, du fikk jo lov til å ta i ørene, er jo like stor sjanse for å angre på det som i magen tenker jeg. Det viktigste er å gå til en bra piercing-salong, slik at det blir gjort skikkelig. Mange plasser opererer med 16-årsgrennse, så jeg ville ventet til da, hvis foreldrene dine absolutt ikke vil tillate det. Eller sier jeg som de andre her, ikke gjør det hjemme! Anonymkode: 89084...357 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå