Gjest Jiha(d) Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 Hei! Jeg begynte på Diane for 3 mnd siden og i det siste så har jeg følt at jeg har fått større pupper (som er litt vonde) og føler meg generelt feitere! (Har gått opp 2 kg). Men kvisene er borte da PHU! Er det andre her som har opplevd noe bra/ dårlig med Diane?? Brukte Loette før, og var storfornøyd bortsett fra det med kviser da.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #3 Skrevet 19. august 2005 Jeg gikk på Diane i fem år, og var veldig fornøyd. Valgte de hovedsaklig for å få bukt med kvisene, og det hjalp. At puppene i tillegg ble litt større (uten å bli ømme), så jeg på som enda en hyggelig bivirkning Alt dette er dessverre tilbake til det gamle nå som jeg har sluttet med pillen... For øvrig var det ingen negative bivirkninger for meg.
Gjest Xavia Skrevet 19. august 2005 #4 Skrevet 19. august 2005 Jeg har gått på Diane i flere år, og har vært kjempefornøyd. Litt større pupper var den eneste bivirkningen som jeg merka noe til.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #5 Skrevet 19. august 2005 Phu, hehe, så da er jeg vel normal jeg også Hurra! Selv liker jeg ikke å ha så store pupper da, men men Kjæresten setter jo pris på det :grine2:
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 19. august 2005 #7 Skrevet 19. august 2005 Kvisene er nesten helt borte hos meg nå Kan huske at jeg var VANVITTIG kvalm og sutrete første uka på pilla, noe som heldigvis gikk over
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå