AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Hei, I løpet av korona klikka sjefen min og fikk meg sparket etter at hun satt å grein hos sin sjef om hvor stresset hun var ( pga meg ) Jeg var ny, trengte opplæring, men opplevde samtidig mye dritt slik at jeg slet med å fokusere. Sjefen min er perfeksjonist, klikka om jeg ikke skrev mail til henne 100% korrekt. Kjefta på oss fordi vi ikke så blide nok ut i videomøter. Pirka på utseende vårt. Kjefta på meg til jeg grein, slik at jeg måtte inn i en presentasjon med røde øyer. Fikk høre at jeg var så kjip fordi jeg ikke sa hei til henne en gang på videomøte, og jeg er absolutt ikke sånn som ignorerer. Kjefta og smelte fordi jeg ikke hadde fått med meg noe, og hun var så pass rask med vilje at jeg ikke fikk det med meg ( på videochat hvor lyden detter ut og bildet hakker...) Nå har jeg fått ny jobb 6 mnd etter endelig etter masse søking, og jeg kjenner jeg er redd. Tenk om jeg faktisk er så ille som hun sa jeg var. fikk med meg en lang liste om hvor ille jeg var som ansatt og det er så vanskelig å gi slipp på ideen om at jeg faktisk er så idiot som hun mente jeg var.. Anonymkode: 9e9c5...519
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Slapp av, er nok din eks sjef som hadde en god del problemer. Gratulerer med ny jobb og gled deg ☺👍 Anonymkode: 7f8f7...951
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Slapp av, er nok din eks sjef som hadde en god del problemer. Gratulerer med ny jobb og gled deg ☺👍 Anonymkode: 7f8f7...951 Takk..kjenner skikkelig på det i dag! Uff..har slitt med selvtilliten pga eks sjefen. Redd for å fyke rett ut igjen. Anonymkode: 9e9c5...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå