Gå til innhold

Ble kalt stokk dum av saksbehandler på nav i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så heldig å finne en leilighet som kostet 5000 kr fordi jeg kjente huseier. De andre som bodde i blokken betalte 6500 kr. Dette ligger noen få år tilbake i tid. Dette var en ganske stor leilighet med to soverom. ( hadde hjemmeboende barn)

Lå i skilsmisse og var uføretrygdet på minstesats. De trakk meg i tillegg ganske så bra i trygden fordi jeg fremdeles var gift på papiret. Jeg gikk ned på Nav og forsøkte å få fortgang i vedtaket som i det minste ville gi meg full trygd som enslig. 

Og der sitter det en person som lurer på hvor mye jeg betaler i husleie. Stolt forteller jeg henne at jeg kun betaler 5000 kr. Da smeller det fra vedkommende. Det synes vi på NAV er for mye...

Anonymkode: f4014...cb8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Serviceklagen går til sjefen, så det høres lurt ut. 

Anonymkode: 4ceb3...8ea

Skrevet (endret)

Glem det. 

Endret av Batteri
Skrevet

Uføretrygdede har ikke saksbehandler på NAV, ettersom de er ferdig avklart og ute av systemet. Nice try tho.

Anonymkode: 9945c...ff9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Uføretrygdede har ikke saksbehandler på NAV, ettersom de er ferdig avklart og ute av systemet. Nice try tho.

Anonymkode: 9945c...ff9

Ferdig avklart ja. Gjeldsrådgivning får man via nav, et av tilbudene de har det. Derfor skal jeg i møte. 

Anonymkode: b05b4...f21

• Liker 1
Skrevet

Kontekst? 
Hva sa du til henne før hun svarte deg at hun synes du er naiv?

Anonymkode: 677fa...c2e

• Liker 1
Skrevet

#thingsthatneverhappened

Anonymkode: 38824...c1a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun sa: Du må være bra naiv og stokk dum!!! Hun sa også at jeg var dum som «leier en sååå dyr leilighet!» jeg leier for 7500kr... Det er det billigste som er å oppdrive... Jeg har barn på mellomtrinnet. Derfor to soverom. 

Jeg blir rett og slett lei meg av å bli sett ned på og sett på som stokk dum fordi jeg har blitt lurt av huseier... 

Her har jeg høyskoleutdanning, A-student... Før det tok jeg studiekompetansen på ett år med 5,5 i snitt. Uheldigvis ble jeg ufør og blir sett så kraftig ned på... 

Det er uverdig.

Anonymkode: b05b4...f21

Min mor hadde en saksbehandle som sa det samme da hun ville ta med ett dokument hjem før hun signerte det. Dette fordi hun ikke er så flink til å lese/forstå grunnet språk.

hvorfor noen mennesker som dette jobber innen slik «bransje» er uforståelig for meg

Anonymkode: 5813f...475

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...