AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Hei. Ville du sendt barnet ditt på skolen(barneskole) når det er full storm med ekstreme vindkast og over -20 grader? Barnet er avhengi av buss. Er litt i tenkeboksen om jeg skal holde h*n hjemme imorgen. Er det noen regler ved dette? Anonymkode: 17a2e...0bd
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. Ville du sendt barnet ditt på skolen(barneskole) når det er full storm med ekstreme vindkast og over -20 grader? Barnet er avhengi av buss. Er litt i tenkeboksen om jeg skal holde h*n hjemme imorgen. Er det noen regler ved dette? Anonymkode: 17a2e...0bd Det står vel at det er anbefalt å holde seg hjemme? Sjekk hjemmesiden til kommunen, hva anbefaler de/skolen? Anonymkode: aa4cb...632
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 Nei, ikke hvis barnet ikke har noe fravær fra før. Anonymkode: 64987...71b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 I så sterk vind er det jo skikkelig farlig å bevege seg ute, med gjenstander som kommer flyvende gjennom luften i stormkastene og treffer folk. Man kan bli skadet eller drept om det er ille nok vind. Så på tv at takplater ble revet av en skole, og ble kastet avgårde. Heldigvis i motsatt retning fra der elvene sto. Men hadde noen fått en sånn i nakken i et stormkast kunne de blitt halshugd! Jeg ville holdt barnet hjemme i sånt uvær. Anonymkode: 57abc...5ad
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 elvene* = elevene (skoleelevene altså) Anonymkode: 57abc...5ad
atropos Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 Jeg ville holdt ungen hjemme i morgen. Ihvertfall hvis du bor i det området som har orkan🙈
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #7 Skrevet 21. januar 2021 Nei, ser da ingen grunn til å holde barna hjemme. Norge stenger ikke ned pga en storm. Her sendes barna på skolen med buss. Anonymkode: 9eb72...a7a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #8 Skrevet 21. januar 2021 Så lenge skolen er åpen, ja. Ville dog kjørt barnet til bussen. Anonymkode: 6b43d...21d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå