AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Flere som er arbeidsledige her? Hva gjør dere hele dagen? Jeg sliter for tiden, har tusen ting jeg vil gjøre, burde gjøre og må gjøre. Får ikke gjort noe! Huset ser ikke ut. Er faktisk mer strukturert når jeg er i jobb, for da må jeg gjøre mest mulig på minst mulig tid. Har null energi! Noen som har gode tips til en strukturert hverdag? Flere som sliter med det samme? Anonymkode: 7a0da...129 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Er det fordi du blir deprimert og derfor demotivert når du ikke har jobb å gå til? Anonymkode: 117da...3ab
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 Permittert på den tredje måneden, det blir vanskeligere og vanskeligere å gjøre ting. Det er bare å stålsette seg og finne noe produktivt å gjøre, har ikke hatt hell med det så langt. Søker andre jobber men det er bare avslag, er vel 17.8 søkere per stilling ute nå. lykke til Anonymkode: 83097...3d4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 Stå opp, bit tenna sammen, gå ut på tur.. Frokost i hånda med noe godt å drikke (kakao?) ... Kom hjem, gjør 3 ting: Eks: - Sette på 1 vaskemaskin -rydde/vaske et lite rom (ikke mer!) -lage god middag til deg selv, ev andre. Så er du sosial.. I løpet av ei uke får du gjort 21 ting.. Opp å hoppe! Anonymkode: 82bba...d55 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Permittert på den tredje måneden, det blir vanskeligere og vanskeligere å gjøre ting. Det er bare å stålsette seg og finne noe produktivt å gjøre, har ikke hatt hell med det så langt. Søker andre jobber men det er bare avslag, er vel 17.8 søkere per stilling ute nå. lykke til Anonymkode: 83097...3d4 Det er jo ikke så ille..i høst var det 60 søkere på en stilling jeg søkte på. 😨 Anonymkode: 722a3...637
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke så ille..i høst var det 60 søkere på en stilling jeg søkte på. 😨 Anonymkode: 722a3...637 På de fleste stillinger i matbutikker er det 450-500 søkere per stilling Anonymkode: 117da...3ab 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #7 Skrevet 21. januar 2021 Jeg sover altfor lenge og snur døgnet opp/ned ☹️ Har det mye bedre når jeg jobber, og føler meg mye mer produktiv. Det hjelper å ha noe slags mening i hverdagen. Hvis meningen bare er at du skal dusje og vaske klær så er det litt kjedelig.. Anonymkode: 72d6e...634
Den Sagnomsuste Skrevet 21. januar 2021 #8 Skrevet 21. januar 2021 (endret) Hva med å ta et enkeltemne eller to? Jeg kjenner ikke til lovverket rundt dette så det kan jo hende at du ikke kan studere uten å miste dagpenger etc. Dersom det ikke figurerer noen slike hindre vil du få noe meningsfullt å drive med og noe positivt å vise potensielle arbeidsgivere. Det viser at du er offensiv. Fristen for oppmelding er 31.01 2359 btw. Endret 21. januar 2021 av Den Sagnsomsuste 1
Nalini Skrevet 21. januar 2021 #9 Skrevet 21. januar 2021 Den Sagnsomsuste skrev (17 minutter siden): Hva med å ta et enkeltemne eller to? Jeg kjenner ikke til lovverket rundt dette så det kan jo hende at du ikke kan studere uten å miste dagpenger etc. Dersom det ikke figurerer noen slike hindre vil du få noe meningsfullt å drive med og noe positivt å vise potensielle arbeidsgivere. Det viser at du er offensiv. Fristen for oppmelding er 31.01 2359 btw. Du kan ta 15 studiepoeng tror jeg. Mange høgskoler og universiteter har fag en kan ta.
Gjest Smeltemann Skrevet 21. januar 2021 #10 Skrevet 21. januar 2021 Her trengs det å ta grep, kom deg opp om morgenen, lag deg jobblister, planlegg for dagen,kryss av når du er ferdig med det som står på lista. Slå deg på brystet når du er ferdig med det du skal gjøre å ROS DEG SELV. LYKKE TIL.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #11 Skrevet 21. januar 2021 Jeg har vært permittert siden mars 2020, helt i noen mnd og så 50% tilbake i jobb. Jeg prøver å stå opp til tilnærmet normal tid de dagene jeg ikke jobber, det gjorde jeg da jeg var helt permittert og. Så spiser jeg frokost før jeg går en lang tur på 2-3 timer. Den lange turen gjør virkelig godt for kropp og sjel samt at den får i gang kroppen. Jeg lager meg en kopp kaffe når jeg kommer hjem og drikker den mens jeg ser over ledige stillinger på finn og nav sine sider. Etterpå spiser jeg lunsj og gjør husarbeid. Når jeg er ferdig med det så er hele arbeidsdagen gått og jeg kan finne på sosiale ting (innenfor retningslinjer), lage middag fra bunnen av og se tv med god samvittighet. Nå har jeg håndarbeid som hobby så driver jo en del med det på kveldene. Anonymkode: dbcad...408 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #12 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det fordi du blir deprimert og derfor demotivert når du ikke har jobb å gå til? Anonymkode: 117da...3ab Det vet jeg ikke. Har ikke tenkt på at jeg kan være deprimert. Er mer det ar dagene blir like, og ensformige. Samtidig er energien lik null for å gjøre noe. Dørstokkmila blir lengre og lengre. Anonymkode: 7a0da...129
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #13 Skrevet 21. januar 2021 Enkeltemner på universitetet har jeg ikke tenkt på, men det skal jeg sjekke opp! Anonymkode: 7a0da...129 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå