AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Fødte for 8 måneder siden. Har ikke sjekket ut underlivet særlig etter dette. Opplever litt irritasjon og klær nedentil og tok en titt med et speil. Ser da at det rett på innsiden av skjeden har kommet en liten myk tapp. Den er som en liten utvekst som er myk og bevegelig å ta på. Ikke vond. Vet ikke om den har vært der lenge, men ville høre om noen andre har opplevd noe lignende? Anonymkode: e6eca...1a1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fødte for 8 måneder siden. Har ikke sjekket ut underlivet særlig etter dette. Opplever litt irritasjon og klær nedentil og tok en titt med et speil. Ser da at det rett på innsiden av skjeden har kommet en liten myk tapp. Den er som en liten utvekst som er myk og bevegelig å ta på. Ikke vond. Vet ikke om den har vært der lenge, men ville høre om noen andre har opplevd noe lignende? Anonymkode: e6eca...1a1 Skulle stå at jeg opplever irritasjon og *kløe*, ikke klær😆 Anonymkode: e6eca...1a1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 Ble du sydd etter fødsel? Kan være at de har sydd litt feil slik at du har fått et «eseløre» nedentil. Anonymkode: ed0ef...309
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ble du sydd etter fødsel? Kan være at de har sydd litt feil slik at du har fått et «eseløre» nedentil. Anonymkode: ed0ef...309 Ja, ble sydd. De holdt på en stund der nede, så mistenker de kan ha sydd litt feil ja😅 Så rett og slett en hudfold pga sting i huden kan det jo være TS Anonymkode: e6eca...1a1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 Har lurt på det samme. Etter fødsel her fikk jeg også en liten utvekst som jeg ikke helt forstår hva er.. minner litt om en "drøvel" på en måte. Er det en slik du også har? Ikke vondt ellernoe, men veldig merkelig. Anonymkode: 35884...386
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har lurt på det samme. Etter fødsel her fikk jeg også en liten utvekst som jeg ikke helt forstår hva er.. minner litt om en "drøvel" på en måte. Er det en slik du også har? Ikke vondt ellernoe, men veldig merkelig. Anonymkode: 35884...386 Samme her, helt nederst i åpningen. Ikke ved der jeg ble sydd. Veldig mystisk. Anonymkode: 4155b...607
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #7 Skrevet 21. januar 2021 Har fått det samme. Jeg har tenkt at det er etter syingen. Jeg fikk dette etter første fødsel, etter andre fødsel fikk jeg også noen sting og jeg synes denne nuppen ble mindre etter det. Nå har jeg aldri vært plaget av min, den bare er der liksom så jeg har aldri tatt det opp med helsepersonell. Anonymkode: f27b3...542
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #8 Skrevet 21. januar 2021 Jeg har heller aldri tatt det opp med lege. Tenkte at gyn hadde nevnt noe på alle kontrollene om det var unormalt. Men lurer veldig på hva det er ja. Anonymkode: 35884...386
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #9 Skrevet 21. januar 2021 Kan det være utposning av en blodåre? Anonymkode: 2681b...895
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #10 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har lurt på det samme. Etter fødsel her fikk jeg også en liten utvekst som jeg ikke helt forstår hva er.. minner litt om en "drøvel" på en måte. Er det en slik du også har? Ikke vondt ellernoe, men veldig merkelig. Anonymkode: 35884...386 Ja! Akkurat treffende beskrivelse når du sier "drøvel" 😆 synes også det er merkelig.. Godt å høre det ikke bare er meg TS Anonymkode: e6eca...1a1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #11 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har fått det samme. Jeg har tenkt at det er etter syingen. Jeg fikk dette etter første fødsel, etter andre fødsel fikk jeg også noen sting og jeg synes denne nuppen ble mindre etter det. Nå har jeg aldri vært plaget av min, den bare er der liksom så jeg har aldri tatt det opp med helsepersonell. Anonymkode: f27b3...542 Nei, er ikke plagsom. Jeg trodde kanskje det var denne som var årsaken til at jeg klør der nede, men tror den har vært der siden fødsel bare at jeg ikke har sett den før nå🤭 TS Anonymkode: e6eca...1a1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #12 Skrevet 21. januar 2021 Jeg trodde de første ukene at jeg hadde fått fremfall av livmor, da jeg hadde noe som «blokkerte» skjedeåpningen. Som en myk stor tapp. Men etter undersøkelse sa de at dette bare var skjedeveggen som hadde falt mer sammen. Det hadde ikke noen praktisk betydning, for ting kom inn og ut og det var ikke noen prolaps akkurat, men den var bare litt løsere liksom 😅 Anonymkode: 6e470...ed5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #13 Skrevet 21. januar 2021 Jeg har også en liten tapp etter fødsel og sying Anonymkode: cdb0e...78f
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #14 Skrevet 21. januar 2021 Jeg har også det, flere små faktisk. Har lurt på hva det er, og konkludert med at det må være en slags «hemorrider». Er jo logisk når man tenker over hvor mye press området var utsatt for under fødsel 🤷🏻♀️😅 Anonymkode: fb71f...be5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #15 Skrevet 21. januar 2021 Dette hadde jeg glatt tatt opp med fastlegen, og påberopt meg plager som følge av det, både fysisk og psykisk. Man skal ikke være nødt til å leve med sjenerende arr og skader etter fødsel. Jeg ville sagt at det hemmet sexlivet og selvtilliten. Anonymkode: d70e8...87e
mirama Skrevet 22. januar 2021 #16 Skrevet 22. januar 2021 (endret) Sånn hadde jeg også, etter jeg fikk førstemann. Lurer på om de kalte det en polypp eller noe. Uansett, jeg ble sendt videre til gynekolog, og han fjernet den på 3 minutter, ikke noe problem. Endret 22. januar 2021 av mirama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå