AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Jeg har blitt voldtatt 3 ganger av 3 forskjellige personer. Hvem vil være sammen med meg nå? Jeg er så ødelagt! Anonymkode: 4b26e...43a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Du er ikke mindre verdt av den grunn ❤️❤️❤️ Anonymkode: 118ba...b9b 26
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 Jeg har aldri hatt en kjæreste engang... Anonymkode: 4b26e...43a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har aldri hatt en kjæreste engang... Anonymkode: 4b26e...43a Å ha blitt voldtatt er jo ikke din feil! Det bør de potensielle kjærestene også skjønne. Og gjør de ikke det, eller hvis de får deg til å føle deg skamfull, så egner de seg uansett ikke som kjæreste. Anonymkode: 71f37...c96 11
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å ha blitt voldtatt er jo ikke din feil! Det bør de potensielle kjærestene også skjønne. Og gjør de ikke det, eller hvis de får deg til å føle deg skamfull, så egner de seg uansett ikke som kjæreste. Anonymkode: 71f37...c96 Jeg har nok møtt på dømmende og nedlatende mennesker som ser ned på de som er voldtatt... Anonymkode: 4b26e...43a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har nok møtt på dømmende og nedlatende mennesker som ser ned på de som er voldtatt... Anonymkode: 4b26e...43a Da skal du i hvert fall vite at de tar feil. Når du ikke var med på det så har du ingen skyld. Altså er det ingen grunn til å se ned på deg. Er faktisk veldig mange som opplever seksuelle overgrep og trakassering, men man vet ikke om alle fordi mange forståelig nok ikke ønsker å stå fram med det offentlig. Anonymkode: 71f37...c96 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #7 Skrevet 21. januar 2021 Ta din tid og ikke bli sammen noen før du virkelig vet at de er bra for deg. Del det kun når du virkelig stoler på noen. Det var ikke din feil og ikke din skam å bære. Anonymkode: 8e9f6...d21 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #8 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da skal du i hvert fall vite at de tar feil. Når du ikke var med på det så har du ingen skyld. Altså er det ingen grunn til å se ned på deg. Er faktisk veldig mange som opplever seksuelle overgrep og trakassering, men man vet ikke om alle fordi mange forståelig nok ikke ønsker å stå fram med det offentlig. Anonymkode: 71f37...c96 Grunnen til at mange ikke ønsker å stå frem er pga tabu og at man kan bli dømt av andre som mener man er skyld i det selv. Anonymkode: 4b26e...43a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #9 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta din tid og ikke bli sammen noen før du virkelig vet at de er bra for deg. Del det kun når du virkelig stoler på noen. Det var ikke din feil og ikke din skam å bære. Anonymkode: 8e9f6...d21 Ja, men jeg vil ikke lure noen til å bli sammen med meg uten at de vet hvor ødelagt jeg er og at jeg har mistet min verdi som kvinne. Så jeg burde jo si det før andre får følelser for meg? Anonymkode: 4b26e...43a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #10 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men jeg vil ikke lure noen til å bli sammen med meg uten at de vet hvor ødelagt jeg er og at jeg har mistet min verdi som kvinne. Så jeg burde jo si det før andre får følelser for meg? Anonymkode: 4b26e...43a Du har IKKE mistet din verdi som kvinne❤ Du er like verdifull! Kanskje du bør vurdere terapi? Få rydde litt i disse tankene. Anonymkode: 79055...f0b 10
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #11 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har blitt voldtatt 3 ganger av 3 forskjellige personer. Hvem vil være sammen med meg nå? Jeg er så ødelagt! Anonymkode: 4b26e... Har blitt voldtatt 2 ganger tidligere, har nå samboer og barn! Er ikke det første jeg sa på date akkurat, men han støttet meg kjempe mye da jeg fortalte det etter en lang tid som kjærester. Men nå har han alltid respektert mine grenser når det gjelder seksualitet, så trengte aldri fortelle det før jeg var trygg. Jeg er da ikke mindre verdt av den grunn heller! Må du fortelle det med en gang til den du eventuelt finner? Og sist men ikke minst - skulle noen droppet deg fordi du har blitt voldtatt er jo ikke de verdt deg. Anonymkode: 8ae33...486 7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #12 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du har IKKE mistet din verdi som kvinne❤ Du er like verdifull! Kanskje du bør vurdere terapi? Få rydde litt i disse tankene. Anonymkode: 79055...f0b Jeg gikk i terapi før, men de lo meg. Husker jeg fortalte om en voldtekt og da jeg kom tilbake til neste time stod mange av terapeutene oppsamlet i gangen og så på meg og smilte og ga hverandre blikk. Husker jeg ble veldig opprørt over dette, og psykiateren jeg gikk til brydde seg ikke. Han satt bare å lo av meg han også. Han var opptatt av størrelsen på han som voldtok meg fordi han var afrikansk. Tror det er fordi jeg er stygg og at de lo av hvor dumt det må ha sett, eller hvor dum jeg må ha sett ut da jeg ble voldtatt? Har mye skyldfølelse og skam. Anonymkode: 4b26e...43a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #13 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har blitt voldtatt 2 ganger tidligere, har nå samboer og barn! Er ikke det første jeg sa på date akkurat, men han støttet meg kjempe mye da jeg fortalte det etter en lang tid som kjærester. Men nå har han alltid respektert mine grenser når det gjelder seksualitet, så trengte aldri fortelle det før jeg var trygg. Jeg er da ikke mindre verdt av den grunn heller! Må du fortelle det med en gang til den du eventuelt finner? Og sist men ikke minst - skulle noen droppet deg fordi du har blitt voldtatt er jo ikke de verdt deg. Anonymkode: 8ae33...486 Hvordan fant du mot og selvtillit til å date noen? Føler meg helt verdiløs og stygg og at ingen mann vil bruke sin dyrebare tid på meg. Anonymkode: 4b26e...43a
K.B. Skrevet 21. januar 2021 #14 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gikk i terapi før, men de lo meg. Husker jeg fortalte om en voldtekt og da jeg kom tilbake til neste time stod mange av terapeutene oppsamlet i gangen og så på meg og smilte og ga hverandre blikk. Husker jeg ble veldig opprørt over dette, og psykiateren jeg gikk til brydde seg ikke. Han satt bare å lo av meg han også. Han var opptatt av størrelsen på han som voldtok meg fordi han var afrikansk. Tror det er fordi jeg er stygg og at de lo av hvor dumt det må ha sett, eller hvor dum jeg må ha sett ut da jeg ble voldtatt? Har mye skyldfølelse og skam. Anonymkode: 4b26e...43a Har ikke dette vært skrevet i en annen tråd? Jeg tror ikke psykologen din er opptatt av størrelsen på penisen til den som voldtok deg, derfor mistenker jeg at denne tråden er trolling. 13
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #15 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg gikk i terapi før, men de lo meg. Husker jeg fortalte om en voldtekt og da jeg kom tilbake til neste time stod mange av terapeutene oppsamlet i gangen og så på meg og smilte og ga hverandre blikk. Husker jeg ble veldig opprørt over dette, og psykiateren jeg gikk til brydde seg ikke. Han satt bare å lo av meg han også. Han var opptatt av størrelsen på han som voldtok meg fordi han var afrikansk. Tror det er fordi jeg er stygg og at de lo av hvor dumt det må ha sett, eller hvor dum jeg må ha sett ut da jeg ble voldtatt? Har mye skyldfølelse og skam. Anonymkode: 4b26e...43a Sikker på du ikke har misforstått dette? Det høres veldig rart ut at alle behandlerne er i mot deg slik. Kanskje de smilte av medfølelse? Jeg bare lurer, for har selv veldig dårlig selvtillit. Og trodde før at folk stirret sånn på meg fordi jeg var stygg og fæl,men etter lang terapi har jeg innsett at det var motsatt. Jeg trodde også at jeg var tykk, selv om jeg veide 40 kg. Man lager ofte sine egne sannheter i hodet, og ofte gjenspeiler det ikke sannheter. Og du er ikke mindre verdt selv om du har blitt voldtatt. Det er et forferdelig traume, og det er ikke din skyld i det hele tatt. Bytt psykolog hvis du ikke er fornøyd med den du har. Anonymkode: d51ad...f85 7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #16 Skrevet 21. januar 2021 K.B. skrev (Akkurat nå): Har ikke dette vært skrevet i en annen tråd? Jeg tror ikke psykologen din er opptatt av størrelsen på penisen til den som voldtok deg, derfor mistenker jeg at denne tråden er trolling. Nei, det er ikke trolling. Ja, jeg kan ha skrevet noe om det i en annen tråd. Jeg har det så vondt og trenger hjelp. Er alene hele tiden og det aldri noen. Har ingen å prate med, så trenger å prate her. Anonymkode: 4b26e...43a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #17 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sikker på du ikke har misforstått dette? Det høres veldig rart ut at alle behandlerne er i mot deg slik. Kanskje de smilte av medfølelse? Jeg bare lurer, for har selv veldig dårlig selvtillit. Og trodde før at folk stirret sånn på meg fordi jeg var stygg og fæl,men etter lang terapi har jeg innsett at det var motsatt. Jeg trodde også at jeg var tykk, selv om jeg veide 40 kg. Man lager ofte sine egne sannheter i hodet, og ofte gjenspeiler det ikke sannheter. Og du er ikke mindre verdt selv om du har blitt voldtatt. Det er et forferdelig traume, og det er ikke din skyld i det hele tatt. Bytt psykolog hvis du ikke er fornøyd med den du har. Anonymkode: d51ad...f85 Jeg har null selvtillit og ekstremt dårlig selvbilde. Har null verdi, er totalt verdiløs. Kan ikke forstå at noen vil være venn med meg eller å ønske å være sammen med meg. Anonymkode: 4b26e...43a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #18 Skrevet 21. januar 2021 Har blitt voldtatt 3 ganger av 5 forskjellige folk og lurer på akkurat det samme som ts. Man får faktisk høre at det er ens egen feil. Skjer det en gang har de fleste forståelse for at det ikke er din feil, men når det har skjedd flere ganger har ofte folk lett for å tenke at man må ha vært dum og gjort lite for å unngå det. Har begynt å tenke sånn selv. Pga tidligere mye alkoholmisbruk og dårlig miljø. Anonymkode: 0084a...6b1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #19 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har blitt voldtatt 3 ganger av 3 forskjellige personer. Hvem vil være sammen med meg nå? Jeg er så ødelagt! Anonymkode: 4b26e...43a At du har blitt voldtatt er for meg ingen grunn til å la være å være sammen med deg. Men det er klart, sliter du tungt med det og kanskje er blitt syk av den grunn, så blir det jo noe annet. Det er uansett forståelsesfullt at du har fått traumer rundt dette, og det er trist at det har blitt slik, men da har det jo endt opp som sykdom hos deg. Og det blir noe annet enn at du har blitt voldtatt, for min del. Anonymkode: dcb22...aea 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #20 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei, det er ikke trolling. Ja, jeg kan ha skrevet noe om det i en annen tråd. Jeg har det så vondt og trenger hjelp. Er alene hele tiden og det aldri noen. Har ingen å prate med, så trenger å prate her. Anonymkode: 4b26e...43a Prøv å finne annen psykolog som forstår deg! Bytt hvis hen ikke er helt klaff for deg. Den forrige hørtes motbydelig ut. Meng deg med folk som gjør deg gladere og ikke trykker deg ned. Du må stole på at det ikke er du som har gjort noe galt, men de som voldtok, selv om det kan være vanskelig å innse. For det var ikke din feil, og det mener jeg uansett hvordan du ser ut, hva som skjedde, hva du hadde på deg, hvordan kroppen din reagerte på det og alt. Samtykket du ikke så er det ikke din feil, din verdi som kvinne er også helt upåvirket uansett hva du troe selv. Anonymkode: 71f37...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå