Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen venner  du føler du kan dele dine sorger, gleder, bekymringer med eller positive opplevelser   med i kvardagen.      Noen  du føler  som du har samvittighet til  å betro deg til, og som du du  kan snakke åpnet  saman med, og som har empati å viser forståelse, og  støtte i kvardagen.     

Er "Kvinne Guiden"  blitt eit fora der mange "søker etter svar".   og støtta rett og slett fordi dei ikkje har noen  å  snakke med ,  og betro seg til når de møter utforringer i kvardagen.    Mange opplever at kvardagen stiller stadig høgere  krav til oss, og mange  opplever at de ikkje makter å henge heilt med.    

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har ingen jeg kan betro meg med til alt. Jeg har samboer, og han kan jeg snakke med det meste om. Men når jeg har behov for å snakke om forholdet vårt, ting som angår ham, så har jeg ingen å betro meg til. 

Anonymkode: 3e1c5...919

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har ihvertfall tre personer jeg kan si alt til og vice versa. 

Skrevet

Nei, jeg har ingen. Alle ting i hverdagen og utfordringer blir hos meg. Savner veldig å ha noen der. 

Anonymkode: 831a9...318

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg har ingen jeg kan betro meg med til alt. Jeg har samboer, og han kan jeg snakke med det meste om. Men når jeg har behov for å snakke om forholdet vårt, ting som angår ham, så har jeg ingen å betro meg til. 

Anonymkode: 3e1c5...919

Ein føler å ha komt til eit punkt der ein leter  etter noen svar , og men føler  plutseleg ikkje å ha noen ein kan  betro seg til.    

Skrevet

Ja, jeg har en samboer jeg kan snakke med om absolutt alt, inkludert til om oss. Om jeg absolutt ikke ville snakket med han, så har jeg en bestevenn jeg kan betro alt til. Hun er som en søster for meg, og hun dømmer meg aldri. 

Og sist men ikke minst min kjære mamma ❤ Gud bedre å mye greier hun har måtte høre gjennom tiden :ler:

Anonymkode: 1b426...0c5

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja, jeg har en samboer jeg kan snakke med om absolutt alt, inkludert til om oss. Om jeg absolutt ikke ville snakket med han, så har jeg en bestevenn jeg kan betro alt til. Hun er som en søster for meg, og hun dømmer meg aldri. 

Og sist men ikke minst min kjære mamma ❤ Gud bedre å mye greier hun har måtte høre gjennom tiden :ler:

Anonymkode: 1b426...0c5

Bra at du   fortsatt har en søster, og din  kjære mamma er den du kan søke støtte hos, og  betro deg til.   Kanskje er hun en såkalt ressursperson som vet mye, og  har bred livsærfaring.        Hun er som foreldre flest en som vil det beste overfor sin barn, barnebarn, og  ein  trygg skulder ein kan lene seg til.  

Endret av Skybe
Skrevet

Samboer kan jeg snakke med det meste om, samme med mamma 💕  og en vennine jeg kan si alt til (og hun til meg). Men har sjelden behov for å "betro meg" 

Anonymkode: 6b67c...a1c

Skrevet

Min psykolog og KG. 

Anonymkode: c7566...6bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nei, jeg har ingen. Alle ting i hverdagen og utfordringer blir hos meg. Savner veldig å ha noen der. 

Anonymkode: 831a9...318

Høyst truleg er det mange som kjenner seg igjenn i din opplevelse av kvardagen , og savner noen å snakke med ettersom du kanskje vegrer deg for å vera til bry for andre.   Det kan handle om alt ifra øknonomiske ufordringer ,  tekniske utfordringer, flytte eit møbel,  problem m/ en bil,  Snekkerarbeid.  m.m. 

Skrevet (endret)

Ikkje alltid like enkelt å vera menneske      

Endret av Skybe
Skrevet

Har ingen. 

Anonymkode: 28555...f7c

Skrevet

Jeg har noen å snakke med, men spørsmålet er om jeg kommer til å gjøre det. Ikke så flink til å snakke om vanskelige ting eller be om hjelp når jeg ikke er full. Nå er jeg ikke full ofte, og har det ganske greit. Så stort sett har jeg ikke noe stort behov for å betro meg til noen. 

Anonymkode: b38d8...931

Skrevet

Ja, mannen min, som også er bestevennen min.

Anonymkode: 9829b...709

Skrevet

Nei, har ingen slike. Brukte å betro meg til mamma men hun begynner med en gang å snakke om seg selv i stedet for å respondere på mine ting, så jeg har slutta. 

Anonymkode: cd958...e4d

Skrevet

Har først og fremst mannen, men også en venninne jeg kan si alt til. 

Ting som gjelder forholdet til snakker jeg vanligvis med mannen om. Selv om jeg kan si alt til venninnen min, vil jeg ikke dele andres (da også mannens) "hemmeligheter". Jeg kan fint utlevere meg selv helt til henne, men mannen må selv få bestemme hva han ønsker at andre skal vite. 

Anonymkode: ccd0a...00f

Skrevet

Nope. Diskuterer mye meg selv. Stoler ikke på noen da alle tidligere har sveket meg på det groveste. 

Jeg er også et fælt menneske i følge mine foreldre, så hvorfor skal andre mene noe annet 🤷‍♀️ dette har de fortalt meg i voksen alder, ikke opp gjennom oppveksten. Da var de bare fraværende. 

Anonymkode: 89926...691

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...