AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Hva er ditt beste tips? Jeg er skikkelig dårlig på studieteknikk og har aldri fått lært meg det skikkelig. Tar i mot tips med åpne armer! Anonymkode: 0c628...71a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 1) Jobb med læreplanen, vær konsekvent med det. Ikke beveg deg utenfor læreplanen før du kan det som står i læreplanen. 2) Varier fagene, ikke sitt med det samme hele tiden. Ikke les for mye. Bli bevisst på når du tar til deg stoffet og når du ikke gjør det. Jeg personlig jobber bare ok i 20 minutter, før jeg må ta pause. Jeg jobber ikke mer enn et par timer om dagen tilsammen ekskludert pauser ☺️ 3) Ikke planlegg så mye annet enn lesing i eksamensperioden, men du skal ikke sitte konstant med lekser, da sliter du deg ut til eksamen. Kanskje bare noen timer om dagen? Den siste uka før eksamen skal du bare gå igjennom det du allerede har lært. Mao: jobb strukturert og planlegg nøye, slik at du oppnår å jobbe tidseffektivt. Det som passer deg og din konsentrasjon er opp til deg å finne ut av. Prøv diverse puggeleker, som du sikkert finner mange tips om på internettet. Gjenfortelle og forklare stoffet til noen andre er det som funker best for meg personlig da.. Anonymkode: 6144d...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå