Alexthecool Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Hei kjære damer! Klarer dere eller vil dere fortelle alle deres fantasier til partneren? Jeg prøver å få damen å åpne seg og fortelle alt men hun tør ikke. Jeg understreker for henne at hun kan fortelle alt. Det er bare fantasier, det må ikke bli til virkelighet. Har dere fantasier som dere redde for å avsløre? Eller dårlig erfaring etter å ha gjort det? Takker
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 To ting til dette: Å ikke ville dele fantasier handler ikke om at man er redd for å innrømme dem. Det handler om at de er private og at partneren skal la være å mase om dem. Dette er ikke din sak, selv om du er mannen hennes, og du burde ta et hint og slutte. Fantasiverdenen er privat og den skal ikke settes ord på. For egen del har jeg ting jeg ikke engang vil tenke så mye på, unntatt når jeg skal sove eller når jeg masturberer. Jeg er redd for at jeg vil ødelegge fantasiene ved å "slippe dagslys" inn på dem. Andre fantasier er mindre private, men heller ikke noe jeg ser noen grunn til å dele. Fantasier som jeg godt kunne tenkt meg å realisere er noe annet, men heller ikke de skal noen prøve å hale ut av meg. De kan jeg heller nevne idet muligheten skulle dukke opp. Anonymkode: 0abc4...691 5
Troyamin Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 Ja, selvfølgelig tør jeg fortelle om alle mine fantasier. Og han tør fortelle alle sine til meg. Åpenhet er en fin ting i et forhold.😊 3
Alexthecool Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): To ting til dette: Å ikke ville dele fantasier handler ikke om at man er redd for å innrømme dem. Det handler om at de er private og at partneren skal la være å mase om dem. Dette er ikke din sak, selv om du er mannen hennes, og du burde ta et hint og slutte. Fantasiverdenen er privat og den skal ikke settes ord på. For egen del har jeg ting jeg ikke engang vil tenke så mye på, unntatt når jeg skal sove eller når jeg masturberer. Jeg er redd for at jeg vil ødelegge fantasiene ved å "slippe dagslys" inn på dem. Andre fantasier er mindre private, men heller ikke noe jeg ser noen grunn til å dele. Fantasier som jeg godt kunne tenkt meg å realisere er noe annet, men heller ikke de skal noen prøve å hale ut av meg. De kan jeg heller nevne idet muligheten skulle dukke opp. Anonymkode: 0abc4...691 Takk for svar. Enig med deg. Vil ikke mase men bare å få henne føle seg tryg nok for å fortelle. Åpenheten kan være opphissende.
Alexthecool Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2021 Troyamin skrev (8 minutter siden): Ja, selvfølgelig tør jeg fortelle om alle mine fantasier. Og han tør fortelle alle sine til meg. Åpenhet er en fin ting i et forhold.😊 Takk. Er det du som tok initiativet? Ble han/du sjokkert?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 Ja. Har ikke fortalt om noen av fantasiene til ex-ene mine. Er ikke nødvendigvis drøye fantasier, men syns ikke vi hadde nok åpenhet om seksualitet til at det ble passende at jeg delte. Jeg er ikke akkurat flau eller redd for å fortelle om dem, men jeg vil bare ikke bli møtt med latter og sånn "herregud tenner du virkelig på det" holdning. En usikker mann kan lett gjøre det, ettersom mange av mine fantasier involverer sex med flere menn samtidig. For meg er fantasier, faktisk fantasier, og sannsynligvis ikke noe jeg ville sette til livs. Jeg har ikke et ØNSKE om det, det er mer en dragning og tenning mot det. Har dog snakket med menn over nettet som jeg har delt fantasiene med. Men disse kjenner jeg ikke i virkeligheten. Jeg syns det ville vært rart å dele de med noen jeg kjenner i virkeligheten ettersom jeg syns det er veldig intimt. Anonymkode: f3900...06d 4
NysgjerrigPiken Skrevet 21. januar 2021 #7 Skrevet 21. januar 2021 Det kommer veldig an på hvilken relasjon jeg har med partneren. Hvis han er åpen, så er jeg det også, og da kan jeg dele det meste. Er egentlig ganske trygg på og åpen om min seksualitet og fantasier. Men hvis han ikke er åpen og utforskende, så faller jeg fort inn i rutinen og syns det er vanskelig å bryte ut av det mønstret vi har. Jeg må på en måte få noen indikasjoner på at utforsking er interessant, før jeg tar det opp. Så for meg hadde nok denne «masingen» fungert positivt - og hvis jeg ikke er komfortabel med å fortelle noe så gir jeg klar beskjed om det. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #8 Skrevet 21. januar 2021 Klarte å dele alt med han jeg er sammen med nå. Ting som satt så langt inne å kjenpeflau fetisj jeg trodde bare jeg o hele verden hadde.. han har vært åpne med armene sine siden jeg turte å si/skrive det å han nyter d sammen meg eller vi liker d samme😂🙈 så heldig kan man være! Men å åpne seg er vanskelig om man føler d er tabu.. mye innen sex et tabu. Det hjelper om du er åpen for ALT . Og for guds skyld ALDRI kommenter en fetisj eller noen rare sex fantasier man hører om forran dama di du vet aldri om d er d hun og liker. Anonymkode: d26fb...938
Troyamin Skrevet 21. januar 2021 #9 Skrevet 21. januar 2021 Alexthecool skrev (10 minutter siden): Takk. Er det du som tok initiativet? Ble han/du sjokkert? Det gikk begge veier i starten på forholdet. Ingenting å bli sjokkert over. Å snakke om fantasier er naturlig når man holder på å bli kjent med hverandre.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #10 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): To ting til dette: Å ikke ville dele fantasier handler ikke om at man er redd for å innrømme dem. Det handler om at de er private og at partneren skal la være å mase om dem. Dette er ikke din sak, selv om du er mannen hennes, og du burde ta et hint og slutte. Fantasiverdenen er privat og den skal ikke settes ord på. For egen del har jeg ting jeg ikke engang vil tenke så mye på, unntatt når jeg skal sove eller når jeg masturberer. Jeg er redd for at jeg vil ødelegge fantasiene ved å "slippe dagslys" inn på dem. Andre fantasier er mindre private, men heller ikke noe jeg ser noen grunn til å dele. Fantasier som jeg godt kunne tenkt meg å realisere er noe annet, men heller ikke de skal noen prøve å hale ut av meg. De kan jeg heller nevne idet muligheten skulle dukke opp. Anonymkode: 0abc4...691 Nettopp. Ting man vil kanskje prøve en gang blir til mas fra andre parten. Hinting og en person som skal gnåle om DIN fantasi og som ikke kan finne sine egne fantasier. Hater fantasiløse mennesker. Anonymkode: 58f4c...b6b
Alexthecool Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #11 Skrevet 21. januar 2021 NysgjerrigPiken skrev (2 minutter siden): Det kommer veldig an på hvilken relasjon jeg har med partneren. Hvis han er åpen, så er jeg det også, og da kan jeg dele det meste. Er egentlig ganske trygg på og åpen om min seksualitet og fantasier. Men hvis han ikke er åpen og utforskende, så faller jeg fort inn i rutinen og syns det er vanskelig å bryte ut av det mønstret vi har. Jeg må på en måte få noen indikasjoner på at utforsking er interessant, før jeg tar det opp. Så for meg hadde nok denne «masingen» fungert positivt - og hvis jeg ikke er komfortabel med å fortelle noe så gir jeg klar beskjed om det. Takk for innspill. Det er et godt poeng. Jeg føler at hun vil fortelle men det sitter fast i halsen fir å si det sånn. Jeg har tenkt å fortelle enda mer om mine egne fantasier for å øke toleranse-terskelen
Alexthecool Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #12 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Klarte å dele alt med han jeg er sammen med nå. Ting som satt så langt inne å kjenpeflau fetisj jeg trodde bare jeg o hele verden hadde.. han har vært åpne med armene sine siden jeg turte å si/skrive det å han nyter d sammen meg eller vi liker d samme😂🙈 så heldig kan man være! Men å åpne seg er vanskelig om man føler d er tabu.. mye innen sex et tabu. Det hjelper om du er åpen for ALT . Og for guds skyld ALDRI kommenter en fetisj eller noen rare sex fantasier man hører om forran dama di du vet aldri om d er d hun og liker. Anonymkode: d26fb...938 Det skal jeg huske gitt at du er anonym her, kan du fortelle hvilken fetisj det er snakk om
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #13 Skrevet 21. januar 2021 Jeg deler fantasier om hva vi kan gjøre sammen. Jeg deler ikke alle fantasier som jeg kun har for å kåte meg selv opp. De er mine private, og jeg gidder ikke forklare dem for noen. Anonymkode: c8984...d60 1
NysgjerrigPiken Skrevet 21. januar 2021 #14 Skrevet 21. januar 2021 6 minutter siden, Alexthecool said: Takk for innspill. Det er et godt poeng. Jeg føler at hun vil fortelle men det sitter fast i halsen fir å si det sånn. Jeg har tenkt å fortelle enda mer om mine egne fantasier for å øke toleranse-terskelen Hvis din antakelse her stemmer, så er nok det en god ide! Det hadde fungert på meg ihvertfall.
Doolittle Skrevet 21. januar 2021 #15 Skrevet 21. januar 2021 Viktig å tenke på hvordan du reagerer på andre ting i verden også. Dersom du ler av eller latterliggjør (kanskje du ikke mener det, men at hun oppfatterd et slik) andre mennesker eller ting andre folk sier, enten i levende live eller på TV f.eks. kan det godt være hun tenker at det er en sjanse for at du vil tenke det samme om henne og reagere på samme måte. I tillegg er det viktig at hun stoler på at du kan holde på en hemmelighet. Om hun forteller om noe hun opplever som veldig privat er det kjempeviktig at hun stoler fullt og helt på at det blir mellom dere to, selv om det kanskje blir slutt mellom dere en dag. Jeg kjenner jo ikke dere, så jeg veit ikke om dette er aktuelt i det hele tatt, men det kan være noe å ha i bakhodet. 2
Alexthecool Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #16 Skrevet 21. januar 2021 Doolittle skrev (22 minutter siden): Viktig å tenke på hvordan du reagerer på andre ting i verden også. Dersom du ler av eller latterliggjør (kanskje du ikke mener det, men at hun oppfatterd et slik) andre mennesker eller ting andre folk sier, enten i levende live eller på TV f.eks. kan det godt være hun tenker at det er en sjanse for at du vil tenke det samme om henne og reagere på samme måte. I tillegg er det viktig at hun stoler på at du kan holde på en hemmelighet. Om hun forteller om noe hun opplever som veldig privat er det kjempeviktig at hun stoler fullt og helt på at det blir mellom dere to, selv om det kanskje blir slutt mellom dere en dag. Jeg kjenner jo ikke dere, så jeg veit ikke om dette er aktuelt i det hele tatt, men det kan være noe å ha i bakhodet. også et godt poeng å ta med meg :) Jeg tror at jeg er flink til å skape en trygg atmosfære men det er lurt å passe ekstra på 1
Doolittle Skrevet 21. januar 2021 #17 Skrevet 21. januar 2021 Alexthecool skrev (Akkurat nå): også et godt poeng å ta med meg Jeg tror at jeg er flink til å skape en trygg atmosfære men det er lurt å passe ekstra på Ja, det kan jo også hende hun har dårlige erfaringer fra tidligere forhold som spiller inn. Med trygghet og tid kommer det meste til å gå bra. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #18 Skrevet 21. januar 2021 Jeg har vært åpen med to menn, en eks samt nåværende kjæreste. Begge to er veldig åpne og fortalte mye om deres egne fantasier og de nesten skrøt av hvor tolerante og liberale de er.. Så jeg gikk med på å dele endel av mine fantasier siden de spurte igjen og igjen. Begge gangene har jeg angret dypt. Noe av det såret visst egoet dems virket det som (det involverte flere menn på samme tid etc) og de tålte dårlig å føle på at jeg hadde "drøye" fantasier. Eksen mente jeg var altfor horete. Merk dere at han var min første, og på den tid, eneste sexpartner. Hans fantasier var tilnærmet like eller mer drøye. Helt utrolig. Nåværende kjæreste er mye mer omtenksom, men det kommer små kommentarer innimellom som gjør at jeg forstår at det plantet en usikkerhet i ham. Mulig at han også synes tankene mine gjør meg litt for "løs" , eller noe slikt, men jeg håper ikke han ser ned på meg slik jeg noen ganger er redd for. Jeg er i alle fall HELT sikker på at jeg aldri igjen skal dele mine innerste fantasier med noen andre! Er du helt sikker på at du ikke kommer til å reagere slik TS? Uansett hva dama forteller deg? Anonymkode: 85e2b...4b5 1
Gjest Middelmådig Skrevet 21. januar 2021 #19 Skrevet 21. januar 2021 Er det ikke bedre å fortelle dem som drømmer? Da føles det mindre «jeg er slik og liker drøye ting». Mer sånn, oi, dette drømte jeg om i natt! Så får man en reaksjon som enten sier «æsj i helvete» eller «oo la la!» Uansett så var det jo bare en drøm. Jeg tilpasser fantasiene mine til det jeg vet min mann liker og tenner på. Ikke vits å fortelle om mine voldtektafantasier når jeg vet han syns det hadde vært avtennende. Men deler fantasier han blir vill av 😅
Alexthecool Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #20 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har vært åpen med to menn, en eks samt nåværende kjæreste. Begge to er veldig åpne og fortalte mye om deres egne fantasier og de nesten skrøt av hvor tolerante og liberale de er.. Så jeg gikk med på å dele endel av mine fantasier siden de spurte igjen og igjen. Begge gangene har jeg angret dypt. Noe av det såret visst egoet dems virket det som (det involverte flere menn på samme tid etc) og de tålte dårlig å føle på at jeg hadde "drøye" fantasier. Eksen mente jeg var altfor horete. Merk dere at han var min første, og på den tid, eneste sexpartner. Hans fantasier var tilnærmet like eller mer drøye. Helt utrolig. Nåværende kjæreste er mye mer omtenksom, men det kommer små kommentarer innimellom som gjør at jeg forstår at det plantet en usikkerhet i ham. Mulig at han også synes tankene mine gjør meg litt for "løs" , eller noe slikt, men jeg håper ikke han ser ned på meg slik jeg noen ganger er redd for. Jeg er i alle fall HELT sikker på at jeg aldri igjen skal dele mine innerste fantasier med noen andre! Er du helt sikker på at du ikke kommer til å reagere slik TS? Uansett hva dama forteller deg? Anonymkode: 85e2b...4b5 Takk for at du fortalte oss om din opplevelse. Jeg tror at jeg er "forberedt" på alt. Det er bare fantasier. Jeg er kanskje naiv men tror at vi kunne oppnå et nyt nivå av intimitet. Skal selvfølgelig ikke tvinge henne å snakke. Det er ikke en gang mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå