AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Hvorfor har du valgt å bare la det være? Tror du partner vet at du har mistanke? Oppfører h*n seg unormalt? Kan du se at det plager? Anonymkode: dfc1a...746
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 Partner viser null tegn på mistanke. Anonymkode: 36d7e...9d7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Partner viser null tegn på mistanke. Anonymkode: 36d7e...9d7 Mener de som vet at partner er utro, men ikke sier at de vet. Anonymkode: dfc1a...746
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 Mannen har humørsvingninger. Han er strålende fornøyd når ting er av lyshet i andre enden. Dessverre går dramaet i fleisen på meg også, med sinte utbrudd når det grå skyer og kald skulder der borte. Dette vet jeg fordi jeg har lest på telefonen hans uten at han vet og derfor forteller jeg ikke at jeg vet. Alt jeg vet er at jeg ikke orker stort mer av utbruddene. Anonymkode: 99f4f...f7f 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #6 Skrevet 23. januar 2021 Jeg mener ikke dette respektløst på noen måte, men hvordan unngår man å ta det opp? Hvis jeg trodde partneren min var utro hadde jeg vært helt knust. Jeg hadde vært så ute av meg at han garantert hadde sett at det hadde vært noe. Jeg kunne ikke latt han kysse meg eller noe som helst. Anonymkode: 23b4b...f86 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #7 Skrevet 23. januar 2021 Uten håndfaste bevis som en innrømmelse fra mannen eller elskerinnen, er man dømt til å selv bli stemplet som homewreckeren. Anonymkode: 99f4f...f7f 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #8 Skrevet 23. januar 2021 Man klarer det fordi man ikke har lyst å bryte ut av forholdet, men å få det til å virke likevel. Anonymkode: 853b1...785 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #9 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Uten håndfaste bevis som en innrømmelse fra mannen eller elskerinnen, er man dømt til å selv bli stemplet som homewreckeren. Anonymkode: 99f4f...f7f Om elskerinnen innrømmer så er ikke det bevis i seg selv om mannen nekter? Anonymkode: c9cf5...43e
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #10 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mannen har humørsvingninger. Han er strålende fornøyd når ting er av lyshet i andre enden. Dessverre går dramaet i fleisen på meg også, med sinte utbrudd når det grå skyer og kald skulder der borte. Dette vet jeg fordi jeg har lest på telefonen hans uten at han vet og derfor forteller jeg ikke at jeg vet. Alt jeg vet er at jeg ikke orker stort mer av utbruddene. Anonymkode: 99f4f...f7f Altså han er utro og du tenker det ar du fant det ut på å se på hans mobil er feil? Herregud, det er ikke rart det er lett å være utro, når man tar på seg skyld og ikke kan konfrontere. Selvsagt oppdager man sånt på mobilen eller pc. De færreste forfølger partner eller kommer hjem og tar noen på fersken. Fatter ikke hvor selvrespekten er. Anonymkode: 7c899...0cd
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #11 Skrevet 24. januar 2021 Dilemma det der.. Man klarer kanskje ikke holde helt munn om det, man må spørre - er det en annen? Om han svarer nei da, så vil det ikke hjelpe deg å riste av deg den følelsen du allerede hadde. Selvsagt ville han svart nei uansett. Så blir dilemmaet da, skal man snoke på mobil og PC.. man kunne jo også undersøkt via bekjentskapskrets, satt ut noen "spioner", til og med overvåket han med kameraer eller GPS-trackere eller innleid privatdetektiv. Men vil du egentlig vite? På KG er det mange bastante og kategoriske typer som alltid vil vite, for å enten kunne pakke snippesken å gå, eller la mannen krype og jobbe veldig for å reparere forholdet. I virkeligheten finnes det en annen type, som ikke vil miste mannen, uansett om han har vært utro. Og som er redd for at om utroskapen blir avdekket så vil han ikke jobbe for forholdet - da er det han som pakker snippesken og går. Å ta det opp blir da det samme som å slå opp. Det tror jeg kan være mer skremmende for mange enn at de blir bedratt. Anonymkode: 1d833...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #12 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I virkeligheten finnes det en annen type, som ikke vil miste mannen, uansett om han har vært utro. Og som er redd for at om utroskapen blir avdekket så vil han ikke jobbe for forholdet - da er det han som pakker snippesken og går. Å ta det opp blir da det samme som å slå opp. Det tror jeg kan være mer skremmende for mange enn at de blir bedratt. Anonymkode: 1d833...0c9 Klart det. Det er en del både kvinner og menn som finner seg i både utroskap, manglende kommunikasjon og mye anna bare de slipper å være ute på markedet igjen. Anonymkode: efc58...762 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #13 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Selvsagt oppdager man sånt på mobilen eller pc. De færreste forfølger partner eller kommer hjem og tar noen på fersken. Du glemte at noen av oss, faktisk svært mange, kan lese partneren sin som en åpen bok. Anonymkode: 3656b...249 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #14 Skrevet 24. januar 2021 Nei jeg har ingen mistanke om det, men jeg har vært klar i forhold til min partner at dersom jeg tar ham i utroskap vil jeg antagelig ikke si et ord om det. Monogami er ikke nødvendig for min del, men jeg er trofast fordi det er hans premiss for forholdet. Tar jeg ham i utroskap, at han bryter det premisset han har pålagt meg, ja da tar jeg det imidlertid som at det premisset ikke er gyldig lenger. Da har jeg også lov. Anonymkode: d51c9...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå