Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlagt?
Eller bare skjedde det? 

Hvorfor tror du at du hadde behov for utroskap? Mangel i forholdet?

Vært utro flere ganger uten å fortelle? 

Anonymkode: 377d5...147

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Planlagt?
Eller bare skjedde det? 

Ikke i utgangspunktet - men det ble det etterhvert som vi ble bedre kjent.

Jeg fikk oppmerksomhet/ bekreftelse, begjær og ble så forelska. 

Ekteskapet har helt klart mangler - men vi er også gode venner.

Ja, jeg har ikke tenkt å la han lide for mine feil. 

Anonymkode: c0db8...05b

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg følte for det.

Anonymkode: 4c708...7ec

• Liker 3
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Planlagt?
Eller bare skjedde det? 

Når ikke dama har samme sex lysten lengre og man må mase hver gang så blir det turnoff til slutt og da er det bare å finne seg ett par fuckfriends rett og slett. Så enkelt er det rett og slett

Anonymkode: 50b0d...611

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Når ikke dama har samme sex lysten lengre og man må mase hver gang så blir det turnoff til slutt og da er det bare å finne seg ett par fuckfriends rett og slett. Så enkelt er det rett og slett

Når du ikke får det som du vil så kan du bare svike partner, og føre den bak lyset? Snakk om turn off! Finn deg FF da, men ikke vær så forbannet svak og feig at du ikke først avslutter det forholdet du er inne i. Du sviker både partner og barn for at du skal få dine behov. I stedet for og rydde opp og gå videre. Dette er jo karaktertrekket til mange av de som er utro, og mye av årsaken til at partner også mister følelsene slik at man ikke får sex.

• Liker 10
Skrevet
48 minutter siden, Antiviruset said:

Når du ikke får det som du vil så kan du bare svike partner, og føre den bak lyset? Snakk om turn off! Finn deg FF da, men ikke vær så forbannet svak og feig at du ikke først avslutter det forholdet du er inne i. Du sviker både partner og barn for at du skal få dine behov. I stedet for og rydde opp og gå videre. Dette er jo karaktertrekket til mange av de som er utro, og mye av årsaken til at partner også mister følelsene slik at man ikke får sex.

Tull og tøv. I en startfase er alle kvinner sulten på sex og gir mannen inntrykk av at de liker det, så dabber det fort av. Man kan være super glad i dama men få dekt noe behov andre steder..sex er sex og følelser er følelser..wake UP!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tull og tøv. I en startfase er alle kvinner sulten på sex og gir mannen inntrykk av at de liker det, så dabber det fort av. Man kan være super glad i dama men få dekt noe behov andre steder..sex er sex og følelser er følelser..wake UP!

Dette gjelder menn også, bare så du vet det. Siden du generaliserer med å si "alle kvinner", mener jeg. 

Anonymkode: d6fbd...d72

• Liker 1
Skrevet
Antiviruset skrev (1 time siden):

Hvem svikter hvem? Er ikke et forhold basert på samhold og sex? Det var ihvertfall der det startet. Hvorfor gjelder ikke det lenger?

Skrevet

Var full.

Var kåt.

Var sur.

Var fristet.

Var dum.

Var full og kåt.

Var nysgjerrig på jentesex.

Var smigret.

Var på reise.

Var kåt.

Var bortreist og kjedet meg.

Var idiot.

Var idiot igjen.

Var fristet med på trekant.

Var smigret.

Var full.

Var full.

Var på jentetur.

Var på jentetur.

Var på jentetur.

Var på kurs og kjedet meg.

Var sjalu.

Var lysten på jentesex igjen.

Var kåt.

Var sur.

...tror det dekker alle. 😉

Anonymkode: cb3d9...11f

• Liker 3
Skrevet

På slutten av alle mine forholdet har jeg flørtet med menn og kjent at jeg virkelig har trengt oppmerksomheten. Når jeg er i det forstår jeg at jeg ikke får det jeg ønsker i forholdet jeg er i. Så jeg gjør det slutt før jeg tar skrittet fullt ut og er utro. 

Anonymkode: cc77f...dda

• Liker 3
Skrevet

Fordi exen min brydde seg aldri om meg, når jeg gråt så brydde han seg ikke. Fikk ikke den kjærligheten jeg trengte. Var lei meg hele tiden og vi kranglet relativt ofte

Han lot meg sove over hos en annen fyr, han brydde seg ikke engang. Så da skjedde det, trengte den nærheten der og da. slo opp rett etter det skjedde. 

Jeg som hadde aldri trodd jeg skulle være utro, men selv om jeg var det vil jeg aldri være typen som skjuler det. Var ærlig og sa det er slutt, det var egentlig bare dråpen jeg trengte for å komme meg ut av det dritt forholdet

Angrer ikke :vetikke:

Anonymkode: 525ca...893

Skrevet

Det sa bare «pang»... blitt uskyldig beskyldt for å være utro i alle år, til slutt gikk det troll i ord.

Anonymkode: ec2cd...6a7

Skrevet

Fordi han var utro hele starten av forholdet vårt og med kun 19 åringer 🤢 (vi er i 30 årene)

Jeg var the one og jeg var VIRKELIG forelska i ham, men smerten over utroskapet gjorde så vondt. Jeg fant en ff fort og knulla han på sofaen vår. Fikk dårlig samvittighet og fortalte han sannheten, men han nektet å tro det og trodde oppriktig jeg bare kødda for å prøve å ta igjen litt 🤷‍♀️

Har endelig klart og komme meg vekk fra det forholdet, selvom han virkelig var den største kjærligheten jeg har opplevd.

Anonymkode: 0b13b...646

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi han var utro hele starten av forholdet vårt og med kun 19 åringer 🤢 (vi er i 30 årene)

Jeg var the one og jeg var VIRKELIG forelska i ham, men smerten over utroskapet gjorde så vondt. Jeg fant en ff fort og knulla han på sofaen vår. Fikk dårlig samvittighet og fortalte han sannheten, men han nektet å tro det og trodde oppriktig jeg bare kødda for å prøve å ta igjen litt 🤷‍♀️

Har endelig klart og komme meg vekk fra det forholdet, selvom han virkelig var den største kjærligheten jeg har opplevd.

han var the one *

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Planlagt?
Eller bare skjedde det? 

Ja, det var planlagt.

Dvs. Hvis muligheten kom ville jeg ta den. 

Vi ble kjærester tidlig. Hun var utro. Vi ble sammen igjen etter 6 mnd. Blir for mye å skrive om men oppsummert følte jeg meg ydmyket, demaskulert, latterligjort, sviktet og stoltheten var skutt i filler.

Disse tingene var ikke åpenbart rett etter utroskapen. Da var jeg mer eller mindre i en tåke. Full av sorg. Hadde bare fokus på å gjennoppretter forholdet. Ville bare ha det slik det var. Jeg var nok rimelig naiv. Dette førte til at jeg måtte svelge mange kameler i prosessen. Hun var lite villig til å snakke om det som hadde skjedd. Og tiltross for hennes feilgrep følte jeg at at hun "satt med kortene " for at vi skulle fortsette. Der igjen mangel på respekten for hvordan jeg hadde hadde det var av liten interesse for henne. Hun ville ikke rippe opp. Så det ble feid under teppe. Og der har det blitt liggende. Her kunne jeg tilføre mye om hennes kontakt i ettertid, flørting på fest, min utrygghet osv

Det ble liksom for seint å snakke om det etterhvert. Det er lenge siden, dette er vi ferdig med. Selv om jeg grublet mye på omstendigheter, involverter, hennes tanker, hvorfor, detaljer. Fikk ikke svar på noe.

Så jeg søkte bekreftelser. Booste mitt eget skadeskutte ego, maskulinitet, selvtillit. Og det hjalp meg i den prosessen. Jeg visste jeg var god nok. 

Anbefales ikke. Sett i ettertid burde gått umiddelbart og tatt all smerten der og da. Men barn kom med i bildet etterhvert og hverdagen er stort sett god. men hvem veit hvor bra det kunne blitt hvis vi hadde kunnet snakket ut skikkelig og hun hadde annerkjent hva hun hadde gjort og tatt ansvar med å gjennoppbygge det hun ødela.

Anonymkode: e0e6e...e30

• Liker 3
Skrevet

Flere? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2021 den 15.54):

Jeg er ganske kategorisk på akkurat dette. Mennesker som sier det du gjør har noe avstumpet over seg. Sex og følelser henger ofte tett sammen, ja nesten alltid. Det er bare og lese alle sutretrådene her inne og andre forum angående FF som ikke går bra, fordi en av partene får følelser. Så er det ikke din rett og bestemme over hva din partner mener om dette. Du sviker da henne, fordi du ikke får dine egoistiske behov oppfylt helt, du velger da alltid dette og tar det beste fra begge verdener. Så her er det faktisk du som må våkne opp. Ovenfor en arbeidsgiver for og trekke en linje! Du liker arbeidsgiver, men er misfornøyd med lønna! Da stjeler du fra han hele tiden bak ryggen hans og sier "det er han sin feil" som ikke gir meg bedre betalt. Det er ikke bare patetisk, det er noe utrolig dårlig ved din karakter. Finn deg en jobb da der du tjener bedre! Det er utroskap/ svik begge deler bare på andre premisser.

Sexlivet er aldri spennende i et fast forhold hele tiden. Så er et forhold så utrolig mye mer en akkurat dette. Er du ikke fornøyd må det kommuniseres med partner, endres på eller så må du rydde opp og gå videre. Det er det eneste som faktisk er holdbart. Får så partner vite om utroskapen, har du skadet et menneske for livet for egne egoistiske behov. Mange kommer seg aldri over slikt, og mister tillit til andre mennesker for lang fremtid.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var inne i en utrolig tøff tid i livet og trengte en flukt fra hverdagen. Jeg fant et fristed hvor alt det vonde ble "borte" bor en liten stund. 

Det ble avsluttettet etter noen mnd og gjor egentlig bare alt enda verre en hva det var til å starte med fordi jeg fikk samvittigheten på toppen av alt det andre. 

Anonymkode: 120dc...8c8

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (På 21.1.2021 den 16.37):

Hvem svikter hvem? Er ikke et forhold basert på samhold og sex? Det var ihvertfall der det startet. Hvorfor gjelder ikke det lenger?

Det må jo du finne ut av! Du sutrer over at partner ikke er som han var i starten. Er du akkurat slik du var da forholdet begynte? Så gjelder det ikke lenger? Så rydd opp i dette da i stedet for og sutre! Det er ditt frie valg, når du så er utro men for feig til og slå opp? Da er det din karakter det er noe galt med, og ikke reflektere dette over på partner. Du har garantert din del "skyld" for at ting ikke er som før. Sexlivet svinger hele tiden i et fast forhold, når du ikke forstår dette burde du aldri ha et fast forhold.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg var inne i en utrolig tøff tid i livet og trengte en flukt fra hverdagen. Jeg fant et fristed hvor alt det vonde ble "borte" bor en liten stund. 

Det ble avsluttettet etter noen mnd og gjor egentlig bare alt enda verre en hva det var til å starte med fordi jeg fikk samvittigheten på toppen av alt det andre. 

Anonymkode: 120dc...8c8

Mange som er utro er psykopater eller har sterke trekk av dette,  og har ikke skyldfølelse. Du har i alle falle en samvittighet som forteller deg at noe var alvorlig galt i det du gjorde. Alt virket så godt og deilig når bekreftelsen kom og du fikk den flukten du ønsket, så etter den søte kløe kommer den sure svie. Svien går ofte direkte ut over partner, som ikke aner hva som foregår, men ting blir enda verre mellom dere etter noe sånt. Får partner vite om det, går det nesten aldri an og reparere. Noen prøver, ytterst få klarer dette. Det humper videre noen måneder og år til, så havarerer det med et smell.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...