Gå til innhold

Pierre og Daniel blir seriøse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett serien på Discovery +? Jeg så nettopp episode 3 og er i sjokk! De har halloweenfest med babyen på 2 mnd i fanget. Drikker alkohol og har venner på besøk. Får så vondt av den stakkars ungen

Anonymkode: 08301...dcd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rolig nå, mor eller far tok det nok ganske pent. 

Livet trenger ikke stoppe helt opp selv om man får barn. Synes de virker som fine foreldre jeg😊

Anonymkode: 47f57...b51

• Liker 3
Skrevet

Og var vel sånn ca to venner på besøk...

Anonymkode: 47f57...b51

• Liker 4
Skrevet

Har sett de to første episodene. Daniel lurer ikke meg, jeg tror han er en skikkelig drittsekk, og han har en veldig dårlig vibe. Hadde ikke rørt i han med en ildtang, selv om han er kjekk og karismatisk. 

Pierre derimot ser ut til å være en godgutt. Men, så har hans store kjærlighet vært Isabell Raad, og hun er ikke akkurat det mennesket med best verdier her på jorden. Så det sier jo også litt om han.

Anonymkode: 21813...95f

• Liker 6
Skrevet

Babyen er jo prikk lik onkelen sin Pierre! Søtt!

Anonymkode: 2f9c7...ad3

Skrevet

Klarer ikke helt se det seriøse i dette programmet. At de ikke ligger rundt lenger er jo flott, men det er jo ikke et seriøst program vel, når det handler om Halloween og kle seg ut, ut og spise på byen, spise hamburgere, sykle en tur og passe på at Pierre kommer seg ut og får luftet seg litt mens kanskje heller mor burde fått blitt luftet også. Jeg ser på da og synes de er litt søte, men 'seriøse' nja. Lett underholdning.

Skrevet

Jeg lo så jeg begynte å grine når Pierre ble sminka til dragqueen. Misforstå meg rett, jeg elsker dragqueens, syns sminken og stilen er kjempe rå. Men det var så tydelig at Pierre var ukomfortabel med hele situasjonen, og når de filmer Daniel og Pierre sammen etter han har sminka seg, og Daniel ler av Pierre.... Haha, dette var gøy!! Fantastisk påfunn og kreativt av Daniel syns jeg. :P 

Anonymkode: 21813...95f

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for personangrep og svar til det. 

_popcorn_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...