Gå til innhold

Dere som har termin veldig snart, når begynte dere å slite med søvnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 35 her, og sover stort sett veldig godt! Husker ikke helt fra sist, men mener å huske at jeg slet veldig med søvn de siste ukene på slutten. Hvordan er det for dere?

Anonymkode: 51622...a28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slitt med søvnen siden uke 34, men fra uke 36 våknet jeg hver andre time, og bruker en evighet på å sovne igjen. 

9 dager til termin. 

Anonymkode: 3dc94...26b

Skrevet

Jeg har slitt med søvnen hele begge mine svangerskap. Sover faktisk bedre nå, i uke 36 av svangerskap 2, enn jeg gjorde i starten av svangerskapet. 

Anonymkode: 370dc...901

Skrevet

Er i uke 36 og har slitt litt de siste ukene, hovedsakelig fordi jeg har bekkensmerter som gjør at jeg våkner hver gang jeg snur meg i senga. Noen ganger sovner jeg igjen fort, andre ganger blir jeg liggende våken en god stund. I tillegg til 1-2 doturer i løpet av natta ;)

Anonymkode: 79ce4...10e

Skrevet

Hele svangerskapet! Men av ulike grunner. Nå er jeg 37 uker og må handler det mest om liggestillinger og nattesvette... 

Anonymkode: 1d40c...c65

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hele svangerskapet! Men av ulike grunner. Nå er jeg 37 uker og må handler det mest om liggestillinger og nattesvette... 

Jeg også sliter veldig med nattesvette! 😭 er det noe man kan gjøre for å unngå det?? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg også sliter veldig med nattesvette! 😭 er det noe man kan gjøre for å unngå det?? 

Ikke etter min erfaring. Vi har det kaldt(!) på soverommet, jeg har nesten ikke dyne på osv... Det er reint hormonelt.. Syns nesten det er bedre å sove med en løs t-skjorte så jeg kan moppe mellom puppene iløpet av natten 😂 så tar den det verste og jeg slipper å skifte alt sengetøyet hver dag 😣

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke etter min erfaring. Vi har det kaldt(!) på soverommet, jeg har nesten ikke dyne på osv... Det er reint hormonelt.. Syns nesten det er bedre å sove med en løs t-skjorte så jeg kan moppe mellom puppene iløpet av natten 😂 så tar den det verste og jeg slipper å skifte alt sengetøyet hver dag 😣

Jeg foretrekker også kaldt rom på natten, men svetter like mye uansett jeg også 😖 veldig plagsomt! Her må også overkroppen moppes i løpet av natten ofte, spesielt de nettene jeg drømmer mye! Godt å høre at vi er flere 😂

Skrevet

Slet aldri med søvnen i noen av mine svangerskap. Sov så godt og tungt hele veien til mål 😅

Anonymkode: 0a9a0...89d

• Liker 1
Skrevet

Begynte å slite rundt uke 31.

Anonymkode: 2bf2a...646

Skrevet

Store deler av svangerskapet. Stort sett fordi jeg våkner av tissing eller 3-åringen. Og så får jeg ikke sove igjen pga tankekjør og stress på jobben. Men er heldigvis i permisjon nå så kan sove på dagtid. 😍

Anonymkode: 9f67c...0ca

Skrevet

Første symptomet mitt på graviditet var at jeg sov lite og dårlig.

Har faktisk blitt bedre nå i slutten av 3 trimester. 

Anonymkode: 10cd2...f92

Skrevet

Begynner nå kjenner jeg, har sovet litt dårlig i noen uker pga bekkenløsning, men er mer det at jeg våkner når jeg må snu meg også sovner jeg igjen. I natt har jeg vært våken fra kl 3, fikk ikke sove igjen. Håper ikke det fortsetter slik da jeg endelig har kommet litt ovenpå med søvn igjen etter forrige barnet... Er 26+3 uker nå.. 

Anonymkode: 2f072...7c4

Skrevet

Jeg har nylig født, men svarer likevel. Hadde en del problemer med å sovne fra andre trimester, men riktig ille ble det vel rundt uke 30, for da tisset jeg konstant. Våknet hver time av at jeg måtte tisse.

Anonymkode: 2530b...23b

Skrevet

Fødte nylig. Slet ikke med søvnen i det hele tatt på slutten, har aldri sovet så godt noen gang. Sov godt helt fram til vannet gikk. 

Anonymkode: 8e4fa...617

• Liker 1
Skrevet

Har 3 barn. Eneste gangen jeg slet med søvnen var første barnet, da riene startet om natta/tidlig morgen og jeg ikke skjønte det var rier men jeg fikk ikke sove...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...