Gjest Copa Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 Går det ann å få en slik krøll innover ved hjelp av permanent? Har helt slett håt fra før. http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...hl%3Dno%26lr%3D
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #2 Skrevet 14. august 2005 Nå er ikke jeg frisør og jeg kan ikke mye om hår, men hva med en føner og en rundbørste? Men er jo mulig det går... Men tror ikke jeg hadde tenkt i permanent-baner dersom jeg skulle få den lille vippen der
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2005 #3 Skrevet 14. august 2005 Hårruller og tonnevis med hårspray. Men du må ha ganske kort hår, ellers vil det nok falle sammen. Tror ikke rundbørste vil gi nok hold og krøll, rundbørste gir mere volum.
Gjest Copa Skrevet 14. august 2005 #4 Skrevet 14. august 2005 Bruker krølltang og hårspray, da får jeg det til, men det går ut veldig fort samme hva jeg gjør. Kunne godt tenkt meg den krøllen hver dag, håret mitt blir så mye finere.. Kunne gjerne hatt enda en liten krøll nederst også.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 Noen andre som vet om det går? Blir glad for hjelp!
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2005 #6 Skrevet 14. august 2005 Hårruller.. Vet ikke om det er mulig å få store krøller med permanent. Blader sier alltid at det er umulig å få et fint langvarig resultat i hvert fall..
Hawaii Skrevet 14. august 2005 #7 Skrevet 14. august 2005 Går det ann å få en slik krøll innover ved hjelp av permanent? Har helt slett håt fra før. http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...hl%3Dno%26lr%3D ← Lurer på det samme som deg, faktisk. Har spurt en frisør som sa det ikke er mulig å få til (sur var hun og..) En annen frisør sa det kanskje skulle gå greit, men hun kunne ikke garantere for hvor lenge det kom til å holde. Tror jeg skal ta sjansen en gang å prøve. Er jo ikke værre enn at det går ut ganske kjapt igjen!
Hawaii Skrevet 14. august 2005 #8 Skrevet 14. august 2005 Pris tenkte jeg ikke på å spørre om. Noen som vet sånn ca hva permanent til halvlangt hår koster? Varierer jo selfølgelig veldig, vil bare vite helt ca pris.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. august 2005 #9 Skrevet 15. august 2005 Ca 7-800 kr tenker jeg.. Kostet 1000 kr da jeg tok det på mitt lange hår, og mener venninna mi betalte 7-800..
Hawaii Skrevet 15. august 2005 #10 Skrevet 15. august 2005 Ca 7-800 kr tenker jeg.. Kostet 1000 kr da jeg tok det på mitt lange hår, og mener venninna mi betalte 7-800.. ← Ok, takk takk!
hecuba Skrevet 16. august 2005 #11 Skrevet 16. august 2005 Kjøp hårruller som du kan varme opp, sett dem i mens håret er litt fuktig(og ta dem utigjen når håret er tørt).. Gre litt gjennom krøllene etterpå og form dem så med litt spray eller skum..
Totalya Skrevet 16. august 2005 #12 Skrevet 16. august 2005 Lurer på det samme som deg, faktisk. Har spurt en frisør som sa det ikke er mulig å få til (sur var hun og..) En annen frisør sa det kanskje skulle gå greit, men hun kunne ikke garantere for hvor lenge det kom til å holde. Tror jeg skal ta sjansen en gang å prøve. Er jo ikke værre enn at det går ut ganske kjapt igjen! ← Ikke garder på at permanent går fort ut igjen! Jeg sliter med 9 mnd gamle krøller, de vil ikke slippe taket
hecuba Skrevet 17. august 2005 #13 Skrevet 17. august 2005 Ikke garder på at permanent går fort ut igjen! Jeg sliter med 9 mnd gamle krøller, de vil ikke slippe taket ← Mine krøller kom da jeg fyllte 10 og har vært der siden..
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #14 Skrevet 10. mars 2006 Nei, tror ikke det. Men med hårspray går det nok ann.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #15 Skrevet 11. mars 2006 Ikke garder på at permanent går fort ut igjen! Jeg sliter med 9 mnd gamle krøller, de vil ikke slippe taket ← Det heter ikke "permanent" for ingenting. Mine permanenter har alltid måtte vokse ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå