AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #41 Del Skrevet 21. januar 2021 Aaaarg, så jævlig irriterende det er når folk inntar den ovenfraogned-holdningen! Dere må være noen slitsomme folk å ha med å gjøre. Anonymkode: 34704...484 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #42 Del Skrevet 21. januar 2021 Det er feil fokus når man slanker seg og tenker mest på hva slags godt/usunt man skal spise da og da. Ta heller å fokusér på å ikke gjøre det akkurat nå! Så kan du heller kose deg mer når du har nådd målene dine. Anonymkode: 16bc0...865 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #43 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ja jeg unner meg gjerne noe lørdagsgodt som f.eks. en gulrot, kålrot, nepe eller et eple. Jeg synes man skal unne seg noe ekstra på lørdagen. Anonymkode: 42e28...76e Du unner deg ikke en bit kålrot engang på hverdager? Wow Anonymkode: add8a...74d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #44 Del Skrevet 21. januar 2021 Spiser hva jeg vil på lørdager. Lakris, sjokolade,potetgull ,pizza, øl, vin og akkurat det som frister. Holder meg unna alt av sukker,karbohydrater og mel 4 dager i uka. Funker som bare det. Har prøvd mange slankekurer, denne er definitivt den som passer meg best. Dette er noe jeg kan leve med på sikt. Anonymkode: add8a...74d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #45 Del Skrevet 21. januar 2021 Er ferdig med å gå ned i vekt, nå er det bare vedlikehold. Har alltid spist Lørdagsgodt. Tenker ikke på kaloriene da, det er jo begrenset hva jeg orker å spise. Men det blir f.eks en pose popcorn og en brus Anonymkode: 56e6e...a3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #46 Del Skrevet 21. januar 2021 Ja jeg koser meg med godteri i helgen - enten fredag eller lørdag, alt ettersom. Ikke i helt syke mengder, men jeg teller ikke biter eller munnfuller heller liksom. Teller ikke kaloriene. Jeg kjøper det jeg har lyst på og spiser med god samvittighet Jeg må ha en «kosedag», dette for meg er ikke bare en slankekur men en livsstilsendring. Slik at jeg ikke sprekker når jeg har nådd målet mitt, jeg skal jo faktisk klare å holde vekten etterpå og. Så den ene kosedagen i uken er noe jeg ser frem til og gleder meg til, det er en stor motivasjon og gjør at jeg fint klarer å holde meg i skinnet resten av uken. Jeg har prøvd sukkerstopp og å nekte meg snop, men det funker ikke. Det gjør bare at jeg går rundt og tenker på søtsaker hele tiden og til slutt klikker helt og hiver innpå. Så det blir som regel en liten pose smågodt (teller ikke biter, jeg bare tar littav de bitene jeg liker), gjerne en liten twix eller lignende ved siden av. Av og til blir det i tillegg en pose chips på deling med samboer eller venner Og til dere som sier at lørdagsgodt er for barn - ta dere en bolle Anonymkode: b597a...544 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 21. januar 2021 #47 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja jeg koser meg med godteri i helgen - enten fredag eller lørdag, alt ettersom. Ikke i helt syke mengder, men jeg teller ikke biter eller munnfuller heller liksom. Teller ikke kaloriene. Jeg kjøper det jeg har lyst på og spiser med god samvittighet Jeg må ha en «kosedag», dette for meg er ikke bare en slankekur men en livsstilsendring. Slik at jeg ikke sprekker når jeg har nådd målet mitt, jeg skal jo faktisk klare å holde vekten etterpå og. Så den ene kosedagen i uken er noe jeg ser frem til og gleder meg til, det er en stor motivasjon og gjør at jeg fint klarer å holde meg i skinnet resten av uken. Jeg har prøvd sukkerstopp og å nekte meg snop, men det funker ikke. Det gjør bare at jeg går rundt og tenker på søtsaker hele tiden og til slutt klikker helt og hiver innpå. Så det blir som regel en liten pose smågodt (teller ikke biter, jeg bare tar littav de bitene jeg liker), gjerne en liten twix eller lignende ved siden av. Av og til blir det i tillegg en pose chips på deling med samboer eller venner Og til dere som sier at lørdagsgodt er for barn - ta dere en bolle Anonymkode: b597a...544 Boller er for barn 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #48 Del Skrevet 21. januar 2021 Hvis du vil lykkes med vektnedagang, og en varig normalvekt, er det to begreper du må lære deg at ikke har noe for seg i lengden - det er slanking, og lørdagsgodt. Et normalt kosthold innebærer at man kan ta en bit sjokolade eller et kakestykke, eller et pizzastykke, her og da. Uten å automatisk ha en kobling mellom lørdag/TV/kos = snop. Et normalt kosthold innebærer at man spiser en passe mengde med sunn mat, hver dag, resten av livet. Anonymkode: 8392f...cca 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #49 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Da min samboer slanketips seg 30 kg. for noen år siden, var han nøye på å ikke kutte ut alt. Da hadde han sprukket Anonymkode: b8523...357 Takk for svar ❤️😊 Anonymkode: 5910e...d59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #50 Del Skrevet 21. januar 2021 Vi har litt godteri i helgen. MEN jeg kjøper ikke inn sjokolade, da det er min største svakhet og veldig mye kalorier. Vi spiser kanskje litt is, og evt potetgull på lørdag. Passer på å bevege meg hver dag, og at jeg ligger godt i underskudd på kalorier, slik at jeg bør gå ned uansett. Anonymkode: 0809d...446 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #51 Del Skrevet 21. januar 2021 Saph skrev (13 minutter siden): Boller er for barn 🤪 😅🤓 Anonymkode: b597a...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #52 Del Skrevet 21. januar 2021 Ja, lørdagsgodteri er en selvfølge😄 feks forrige lørdag spiste jeg en Twix, kjøper bare en liten sjokolade eller noe annet godt - er nok det👍🏻 Anonymkode: df295...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #53 Del Skrevet 21. januar 2021 Jeg har et svært rutinepreget lett, og sunt kosthold fra mandag morgen til og med lunch på fredag. Fredag ettermiddag/kveld spiser jeg bare snacks og godteri, så mye jeg vil. Lørdag og søndag spiser jeg bare to store måltider (brunch og middag), hva som helst, men det blir alltid noe digg ( ca 1000 kcal pr. måltid) 😄 Etter prøving og feiling gjennom flere år har jeg endelig funnet rutiner som passer for meg. Vekta holder seg stabil der jeg ønsker, og da lever jeg greit med at noen mener jeg er litt spiseforstyrret.... Anonymkode: 5c9e9...12a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 21. januar 2021 #54 Del Skrevet 21. januar 2021 Spiser en liten skål popcorn som helgesnop! Liker ikke sjokolade , chips eller søtsaker ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #55 Del Skrevet 21. januar 2021 RoH skrev (6 timer siden): Slanker meg bare på formiddagen så det går bra Tatt på kornet Denne kommentaren har ikke fått på langt nær så mye oppmerksomhet som den fortjener. Anonymkode: 80601...f0d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæretre Skrevet 21. januar 2021 #56 Del Skrevet 21. januar 2021 Jeg spiser mat på lørdagskvelden, som alle andre kvelder. Gjerne litt ost med et par rugkjeks, eller litt frukt eller sprøstekt grønnkål. Te eller litt vin til. Det er så godt å ikke savne godteri - jeg nekter meg det jo ikke nå, for jeg savner det ikke. Så befriende - å kunne unne seg det man har lyst på hver dag, til alle måltider. God mat 😊 Så jeg ser meg ikke tilbake - godteri er det ikke plass til i livet mitt. Deilig å bli kvitt! Synes jeg da 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #57 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeg har aldri sånt i huset, klarer ikke å begrense meg, og det er lettere å kutte det helt ut. Men jeg spiser som regel litt sjokolade, kake eller chips dersom jeg får det servert hos andre. Anonymkode: a4a6d...ea3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #58 Del Skrevet 23. januar 2021 Ja, fordi jeg vil gjerne ha bedre vaner, og jeg tror det er bedre og mer konstruktivt å få vanen om å spise godteri i helgene enn å ikke røre godteri under selve vektnedgangen og så ta helt av når jeg har gått ned det jeg skal. Da går jeg jo garantert opp igjen. Så er det jo opp til den enkelte hva man skal unne seg som lørdagsgodt, om man spiser potetgull, sjokolade eller drikker vin, øl eller brus, er jo egentlig irrelevant. Poenget er å lære seg å unne seg noe godt, men med måte. Anonymkode: eb31b...473 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #59 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeg slanker meg, men takket være antidepressive tabletter og dens bivirkninger, så går det som en lek. Jeg har ikke lengre sug eller appetitt. Så da gidder jeg heller ikke å kjøpe godis bare for å kjøpe. Men er vanligvis en godtemoms. Hvis det fortsetter sånn så er jeg nede de 6-7 kiloene jeg ønsker innen sommeren😻 men til vanlig så har jeg pleid å spise litt godis på lørdager. Feks en sjokoladebar og en bolle med chips. Anonymkode: 37f5b...f60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #60 Del Skrevet 23. januar 2021 Ja, jeg spiser stort sett noe godt på lørdager. Men varierer veldig hva, i dag blir det en lollipop is. Noen få ganger en stor pose potetgull. Men stort sett er det små mengder. Anonymkode: 931b1...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå