Jent26 Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Dette er til dere som har slitt eller sliter psykisk som har kommet dere over et tungt brudd. jeg har blitt forlatt av mannen min og takler det svært dårlig, panikkanfall, angst, hyler av smerte. Dette er det værste jeg har vært med på:( er det noen som har opplevd lignene og har klart å komme igjennom det? Hvordan klarte dere det? trenger desperat hjelp, dere vet hvordan det er og ha angst. Å dette er den værste angsten og de værste angstanfallene jeg har hatt😢
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 Man trenger ikke ha angstlidelse for å synes at kjærlighetssorg er helt utrolig vondt og å bli veldig sliten av sorg og smerte de første ukene/månedene. Jeg husker det kjentes som at jeg falt av verden. Drømte stygge drømmer, våkna til mitt livs mareritt. Tålte ikke at andre snakka til meg eller tok i meg, var såvidt jeg fikk i meg mat. Kjentes som om jeg skulle besvime av uro. Jeg tok alle pleddene og dynene og putene som fantes i huset inn på soverommet, tylla alt rundt meg og så på film i mørket mens jeg gråt høyt, hyperventilerte og beit meg i handa. Etterhvert klarte jeg å bry meg om handlinga i filmene. Så klarte jeg å innimellom puste normalt. Jeg har ikke angst. Men bruddet var brått og uønska... Hvis du har en behandler til vanlig kan du ta kontakt der. Ellers finnes også Livskrisehjelp på legevakta. Anonymkode: d1332...e5e
Jent26 Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Man trenger ikke ha angstlidelse for å synes at kjærlighetssorg er helt utrolig vondt og å bli veldig sliten av sorg og smerte de første ukene/månedene. Jeg husker det kjentes som at jeg falt av verden. Drømte stygge drømmer, våkna til mitt livs mareritt. Tålte ikke at andre snakka til meg eller tok i meg, var såvidt jeg fikk i meg mat. Kjentes som om jeg skulle besvime av uro. Jeg tok alle pleddene og dynene og putene som fantes i huset inn på soverommet, tylla alt rundt meg og så på film i mørket mens jeg gråt høyt, hyperventilerte og beit meg i handa. Etterhvert klarte jeg å bry meg om handlinga i filmene. Så klarte jeg å innimellom puste normalt. Jeg har ikke angst. Men bruddet var brått og uønska... Hvis du har en behandler til vanlig kan du ta kontakt der. Ellers finnes også Livskrisehjelp på legevakta. Anonymkode: d1332...e5e Ja det er helt jævlig.. kom du deg over det? Ja jeg har behandler. Men føler ingenting hjelper nå:(
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 Jeg ble innlagt på psykiatrisk da jeg ble dumpet av eksen, og var innlagt i over to måneder. Høres ut som om du kanskje trenger mer hjelp enn bare behandler? Kjærlighetssorg er helt jævlig, og man kan bli skikkelig dårlig psykisk av det. Anonymkode: 0371e...de4 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 Jent26 skrev (48 minutter siden): Ja det er helt jævlig.. kom du deg over det? Ja. Jeg begynte å ta mye foto, for å gå mer ut. Da følte jeg at jeg "gjorde" noe. Jeg er fortsatt glad i å ta bilder. Jeg fikk meg kattunge. Begynte i kor. Lagde mat. Begynte på videreutdanning. Fikk ny kjæreste... Anonymkode: d1332...e5e
Jent26 Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg ble innlagt på psykiatrisk da jeg ble dumpet av eksen, og var innlagt i over to måneder. Høres ut som om du kanskje trenger mer hjelp enn bare behandler? Kjærlighetssorg er helt jævlig, og man kan bli skikkelig dårlig psykisk av det. Anonymkode: 0371e...de4 Snakker med psykologen daglig.. så får heldigvis hjelp der..
Jent26 Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja. Jeg begynte å ta mye foto, for å gå mer ut. Da følte jeg at jeg "gjorde" noe. Jeg er fortsatt glad i å ta bilder. Jeg fikk meg kattunge. Begynte i kor. Lagde mat. Begynte på videreutdanning. Fikk ny kjæreste... Anonymkode: d1332...e5e Okei, takk får tips..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå