Gå til innhold

Sexliv i 30 års alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

dere som er rundt 30års alder

hvor ofte har dere sex?

hvem tar intiativet?

hvem har mer sexlyst ?

har dere barn ? 

Anonymkode: af4af...1c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ofte og hvem som tar initiativ, varierer. Alt fra 4 dager i uka, til en dag i uka, kommer an på hvor slitne vi er i hverdagen. 

Mannen har nok hakket mer sexlyst enn meg. 

Ingen barn. 

Anonymkode: 7f59e...399

Skrevet

.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei

hvor ofte har dere sex? 1-3 ganger i uken

hvem tar intiativet? damen oftest

hvem har mer sexlyst ? jeg

har dere barn ? ja. småbarn. dårlig søvn og hverdag stresset hjelpe ikke men det er mulig å få det til.
Man kan til og med ha en bestemt dag for det. Det høres ikke romantiskt ut men det kan bli det. Kan være en ting begge kan se frem til!

Anonymkode: 7f540...7e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hei

hvor ofte har dere sex?

hvem tar intiativet?

hvem har mer sexlyst ?

har dere barn ? 

Jeg er kvinnepå 33 og kunne hatt sex hver dag. Kjenner meg MYE mer lysten på sex nå enn i 20årene. 

Min kjæreste er ikke like på. Han er i 40årene da. 

Vi har barn

Anonymkode: e7fe2...ede

• Liker 1
Skrevet

Sex ca. 3-4 ganger i uka. Samboere i 2 år snart, vi er 32 og 35 år. Ingen barn. Han har mye mer sexlyst enn meg, for meg hadde en gang i uka holdt, men han vil ha hver dag ja så blir det 3-4 ganger i uka da.

Anonymkode: 6727e...2e8

Skrevet

Sex 1-2 ganger i uka

begge tat initiativ, men kanskje jeg (dama) mest

har ingen barn

jeg har nok litt mer sexlyst enn mannen, men vi er begge fornøyd med hyppigheten. Vi begge onanerer i tillegg innimellom

Anonymkode: 70a48...1ce

Skrevet

Vi er i starten av 30-årene og har vært sammen i 11 år. Ett barn. Vi har vel gjennomsnittlig sex én gang i uka. Begge tar initiativ. 

Anonymkode: 1e016...e65

Skrevet

Han er 36, jeg er 32. Har sex ca 1gang hver 9-10ende dag. Jeg tar initiativet 99% av tiden, og har høy sexlyst, kunne lett hatt sex mye, mye oftere, helst hver dag. Men han har lav sexlyst, så da blir det mye onanering for meg. 

Ingen barn

Anonymkode: 020c0...b4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er 36, jeg er 32. Har sex ca 1gang hver 9-10ende dag. Jeg tar initiativet 99% av tiden, og har høy sexlyst, kunne lett hatt sex mye, mye oftere, helst hver dag. Men han har lav sexlyst, så da blir det mye onanering for meg. 

Ingen barn

Typisk menn i 30årene, etableringsfase og mye jobb. Lite sex. Jeg mener menn i 20årene og opp i 40årene er mer sexglade. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Typisk menn i 30årene, etableringsfase og mye jobb. Lite sex. Jeg mener menn i 20årene og opp i 40årene er mer sexglade. 

Stemmer ikke her. Han er ufør og vi har etablert oss for mange år siden🤣👌

Skrevet

Ganske uregelmessig og ikke så hyppig som før.

Vi har to små barn. Korona situasjonen/hjemmekontor hjelper ikke på det heller.

Anonymkode: b9677...51f

Skrevet

Vi er 36 og 38. Har sex alt fra null til fem ganger i uka. Når jeg har eggløsning har vi omtrent lik sexlyst, men når jeg har PMS ligger jeg mye lavere i lyst. 

Har to barn og har vært sammen i 15 år.

Anonymkode: 77666...7c6

Skrevet

Han er 37, jeg er 34. Vi har sex i gjennomsnitt tre ganger i uken, i perioder oftere, andre ganger sjeldnere. Begge tar initiativet. Jeg har generelt mest sexlyst, jeg er alltid klar, han kan innimellom ikke ha lyst. Vi har ikke barn.

Skrevet

37 år. Har sex med meg selv, akkurat når jeg vil nesten. To tenåringsbarn. Ingen mann.

Anonymkode: 47afd...183

• Liker 1
Skrevet

34 og 35, to små barn. Vi har sex sporadisk, gjennomsnittlig en gang eller to i måneden. Vi legger oss omtrent aldri samtidig. Tar initiativ begge to, men jeg syns det er vanskelig. Har høyere sexlyst enn han så tar som oftest saken i egne hender.

Anonymkode: 51444...e81

Skrevet

36 og 38, tre barn og vært sammen i 16 år. Har sex 2-3 ganger i uken, noen ganger mer, andre ganger mindre. Tar ca like mye initiativ begge to. Jeg kunne hatt sex minst annenhver dag, men han er fornøyd slik vi har det nå.

Anonymkode: bdcd2...62c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...