AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Jeg svelga sæden til typen her om dagen, så leste han noe om at man lettere kan bli gravid om man svelger det. vet noen om dette er sant eller bare tull? jeg har spiral, om han da kommer inni meg, hvor stor er sjansen for at jeg da blir gravid? Anonymkode: 90c66...991
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Det er selvsagt bare tull. Man blir da vel ikke gravid gjennom magesekken og tarmen? Du vet at sæden må komme seg til livmoren før du blir gravid? Anonymkode: be18b...ce2 10
Gjest Smeltemann Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 La han komme i rompa på deg, der er det ingen sjanse for at du blir gravid.
Katten.2.0 Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 Du kan nok slappe av. Det er fysisk umulig for sædcella å vandre fra magesekken til livmoren din - da dette er fullstendig atskilte systemer. I tillegg dreper magesyren sædcellene ganske så umiddelbart. 4
Anonym Anonym Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 Dersom du skulle være mot abort, bør du vite at kobberspiral ikke bare virker ved å redusere sannsynligheten for befruktning, men også som et abortmiddel ved å forhindre et eventuelt befruktet egg fra å feste seg på livmorslimhinnen. Den sistnevnte effekten er også en av flere måter hormonspiral og spesielt inert spiral (spiral laget av et annet materiale enn kobber og uten hormoner) forhindrer graviditet. Se f. eks. artikkelen "Mechanisms of action of intrauterine devices: update and estimation of postfertilization effects" (Stanford, J. B. & Mikolajczyk, R. T., Am. J. Obstet. Gynecol. 2002, 187, 1699-1708). Det kan heller ikke utelukkes 100% at p-piller og andre hormonbaserte prevensjonsmidler kan virke på denne måten, dersom et egg blir befruktet.
Mezzosoprena Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg svelga sæden til typen her om dagen, så leste han noe om at man lettere kan bli gravid om man svelger det. vet noen om dette er sant eller bare tull? jeg har spiral, om han da kommer inni meg, hvor stor er sjansen for at jeg da blir gravid? Anonymkode: 90c66...991 Hvis du ikke vet hvordan man blir gravid, så er du neppe gammel (moden) nok til å ha sex... 23
Gjest Dævendøtte Skrevet 21. januar 2021 #7 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg svelga sæden til typen her om dagen, så leste han noe om at man lettere kan bli gravid om man svelger det. vet noen om dette er sant eller bare tull? jeg har spiral, om han da kommer inni meg, hvor stor er sjansen for at jeg da blir gravid? Anonymkode: 90c66...991 Når du ikke vet sånt, bør du heller ikke ha noen form for sex.
Gjest Dævendøtte Skrevet 21. januar 2021 #8 Skrevet 21. januar 2021 Teatrica skrev (Akkurat nå): Hvis du ikke vet hvordan man blir gravid, så er du neppe gammel (moden) nok til å ha sex... Du kom noen sekunder før meg Og heldigvis kom du ikke i munnen min 😅
Mezzosoprena Skrevet 21. januar 2021 #9 Skrevet 21. januar 2021 Dævendøtte skrev (Akkurat nå): Du kom noen sekunder før meg Og heldigvis kom du ikke i munnen min 😅 😂 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #10 Skrevet 21. januar 2021 Gratis proteiner! 🤔 Anonymkode: 06353...f32 3
Isambard Skrevet 21. januar 2021 #11 Skrevet 21. januar 2021 Utrolig nok har typen din muligens rett. Han sa ikke at man blir gravid av å svelge sæd. Han, sa at man blir LETTERE gravid om man svelger det. https://www.news-medical.net/amp/health/Swallowing-Semen.aspx 8
Østkantgutt1913 Skrevet 21. januar 2021 #12 Skrevet 21. januar 2021 Svelg i vei, så mye du bare greier og orker 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #13 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg svelga sæden til typen her om dagen, så leste han noe om at man lettere kan bli gravid om man svelger det. vet noen om dette er sant eller bare tull? jeg har spiral, om han da kommer inni meg, hvor stor er sjansen for at jeg da blir gravid? Anonymkode: 90c66...991 Det som skjer om du svelger sæd er at opphavsmannen til sæden blir glad og fornøyd. Anonymkode: 0bbaa...c2d 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #14 Skrevet 21. januar 2021 Nei, du kan ikke bli gravid, men hvis du svelger for mye sæd på kort tid har det en avførende effekt.. Det lærte jeg på den harde måten Anonymkode: 3a791...0a2 1
Jentegutt Skrevet 21. januar 2021 #15 Skrevet 21. januar 2021 Tror jeg ville tatt en graviditets test visst jeg var deg, bare for å være sikker. 1
Gjest Smeltemann Skrevet 21. januar 2021 #16 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, du kan ikke bli gravid, men hvis du svelger for mye sæd på kort tid har det en avførende effekt.. Det lærte jeg på den harde måten Anonymkode: 3a791...0a2 En del ? Var det mange menn inn i bilde?
Gjest Acer Skrevet 21. januar 2021 #17 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg svelga sæden til typen her om dagen, så leste han noe om at man lettere kan bli gravid om man svelger det. vet noen om dette er sant eller bare tull? jeg har spiral, om han da kommer inni meg, hvor stor er sjansen for at jeg da blir gravid? Anonymkode: 90c66...991 Da kan du bli gravid
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #18 Skrevet 21. januar 2021 Bare puss tenner etterpå. Sperm svømmer overalt og de svømmer mellom tenner og evt ned i tannkjøtt. Jeg får helt frysninger av tanken. Pga dette svelger jeg ikke sperm, eller, jeg har ikke sperm i det hele tatt i munnen. De krabatene der kan faen meg leve i flere timer Anonymkode: 572c2...b42
Maleficenta Skrevet 21. januar 2021 #19 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg svelga sæden til typen her om dagen, så leste han noe om at man lettere kan bli gravid om man svelger det. vet noen om dette er sant eller bare tull? jeg har spiral, om han da kommer inni meg, hvor stor er sjansen for at jeg da blir gravid? Anonymkode: 90c66...991 Seriøst!? Dere er virkelig ikke gamle nok til å ha sex dersom dere tror du blir gravid av å svelge sæd altså. Hvor gamle er dere? 1
Maleficenta Skrevet 21. januar 2021 #20 Skrevet 21. januar 2021 Isambard skrev (8 timer siden): Utrolig nok har typen din muligens rett. Han sa ikke at man blir gravid av å svelge sæd. Han, sa at man blir LETTERE gravid om man svelger det. https://www.news-medical.net/amp/health/Swallowing-Semen.aspx Hæ? Det gir ingen mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå