Gå til innhold

Svak, svak positiv så negativ morgenen etter.

Fortviletprøver98

Anbefalte innlegg

Hei. Først litt om meg. Jeg har gått uten prevensjon i 2,5 år uten å bli gravid. Det er ikke før det siste halvåret vi virkelig har prøvd. Føler likevel det skulle hatt klaffet foreløpig. Jeg har vært gravid i tidligere (SA) forhold, og vi har testet sambos sædceller og han har helt normale verdier i forhold til WHO, så vi vet forutsetningene er der. 
Forrige mnd skimtet jeg en svak skyggestrek et par dager før IKM, men mensen kom for fullt uten antydning til mensensmerter. Noe som er rart da jeg ALLTID dytter i meg smertestillende hver gang jeg har mensen. 
Denne mnd tok jeg først en test som også viste svak positiv, men testen i dag tidlig var negativ igjen. 
Erfaringer noen??! Setter pris på alle innlegg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først, litt unødvendig med 2 identiske tråder på samme underforum 😉

Har du fått flere som har vært svakt positive, av forskjellige merker? Isåfall kan det ha vært kjemisk graviditet, hvis mensen kanskje ble litt forsinket også. 

Hvilket merke tester du med? Det finnes flere merker som er kjent for å gi det vi kaller for skyggestreker, som er en falsk positiv test. Jeg ville anbefalt å testet med enten en versjon av clearblue i samme urin som du ser svak strek, eller en test fra f. Eks. Babyplan som ikke er tidligtest. 😊 

Har selv hatt kjemisk graviditet 2 ganger. Nå sist så jeg svak svak strek i 4 dager. 3 dager med strimmel og dag 4 med clearblue. Mens kom 1 dag forsinket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...