AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Når et selskap eller ut noe om en premie eller muligheter til å vinne så er det hele tiden flere som "vinner da aldri" "Ja, jeg har holdt på å flere år men jeg vinner da aldri" osv. Er det bare jeg som synes det er forbanna pinlig? Anonymkode: 995c2...f11
Sirinna Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Haha enig. Eller konkurranser hvor det står skrevet «skiv JA i kommentarfeltet for å delta», og kommentarfeltet er fullt av «Jeg har fibromyalgi og dårlig råd, ble i tillegg enke forrige høst så jeg hadde blitt veldig glad for å vinne siden livet mitt er ganske trist nå». 5
Gjest ti10 Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 Nei, men hovedproblemet er vel at terskelen for å ytre seg har blitt ekstremt lav, eller i mange tilfeller helt borte. Det er dessverre altfor mange som forveksler ytringsfrihet med ytringsplikt. Jeg forstår ikke dette behovet for å kringkaste hva som helst man tenker og føler der og da, og under fullt navn. Blir helt matt av sånt.
Gjest ti10 Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 Sirinna skrev (1 minutt siden): Haha enig. Eller konkurranser hvor det står skrevet «skiv JA i kommentarfeltet for å delta», og kommentarfeltet er fullt av «Jeg har fibromyalgi og dårlig råd, ble i tillegg enke forrige høst så jeg hadde blitt veldig glad for å vinne siden livet mitt er ganske trist nå». For ikke å snakke om når folk ser en tekst om et eller annet og bare går ut fra at det er en konkurranse uten å gidde å lese. For eksempel en markedsføringstekst om en ny variant av noe, uten at ordet "konkurranse" i det hele tatt nevnes. Kommentarfeltet: "Ja takk, jeg vil ha en rød! " og "Datteren min har akkurat blitt alene med ungene og hadde fortjent noe å kose seg med nå i denne tunge tiden. Blå!" Er det rart man blir oppgitt?
A-hunter Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 ti10 skrev (4 minutter siden): Blir helt matt av sånt Det skremmende her er folk som frivillig og helt ukritisk lar seg bruke som reklamepushere, fullstendig gratis, for 1:800.000 dels sjanse til å vinne en liten, billig dings de egentlig ikke har bruk for. Hadde de hatt bruk for den hadde de hatt den allerede. Når noe er gratis er det du selv som er produktet. Alltid. 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 Det verste med dette er de som henger ut alle andre i svarene sine. Gjerne mødre 50 + som legger ut om barnas psykiske problemer og samlivsbrudd. Anonymkode: c61cd...a13 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #7 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det verste med dette er de som henger ut alle andre i svarene sine. Gjerne mødre 50 + som legger ut om barnas psykiske problemer og samlivsbrudd. Anonymkode: c61cd...a13 Det er faktisk en god del eldre uten nettvett. De skriver som om de snakker med 1 tilstedeværende person. Og legger ut om de personligste ting. Det var en som ga en venn beskjed om et nært dødsfall på fbveggen... det var nok ikke meningen at alle skulle lese det. Anonymkode: 5beb8...4e3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå