Gjest Blondieee Skrevet 25. september 2002 #1 Skrevet 25. september 2002 Drømmer om å kunne fortelle min kjære, at han skal bli pappa på en spesiell måte.. Er det noen fantasifulle damer der ute som har noen morsome ideer, uten om de vanlige; fortelle det over en god middag, eller bare vise graviditetstesten.... Venter i spenning på gode ideer, lykke til med graviditeten jenter, både prøvere og gravide.
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2002 #2 Skrevet 25. september 2002 Hei! Når jeg får 2 blå så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en rød rose og feste en smok på rosen og et kort hvor det står at han skal bli pappa og at jeg elsker han og slike ting :D Og kanskje en middag hvis jeg kommer hjem før han fra jobb. Kanskje en liten gave også,en babysokk eller noe slikt. Kanskje ikke det mest oppfinsome men jeg syns det var en fin ide 8)
Gjest motorrypa Skrevet 26. september 2002 #3 Skrevet 26. september 2002 skriv med leppestift på speilet nede på badet at han skal bli pappa så det på tv en gang motorrypa24+4
Padmee Skrevet 26. september 2002 #4 Skrevet 26. september 2002 Hva med å gi han en bamse som det står kjære pappa på, eller verdens beste pappa eller noe slikt? Det kunne jo være litt søtt da.
Angel Skrevet 26. september 2002 #5 Skrevet 26. september 2002 eller hva med å kjøpe et søtt barnekort, og legge det i postkassen, og skrive noe slikt som: Hei pappa, gleder meg til å treffe deg om ca 9 mnd!! hilsen babyen i mammas mage..... :D
Maggie74 Skrevet 27. september 2002 #6 Skrevet 27. september 2002 Jeg har planer om å kjøpe den nye pappa-boken som har kommet, forutsatt at jeg ikke tester når han er hjemme. Samt en bamse som det står "Verdens beste pappa" på, samt gravi-testen som er positiv. Jeg hadde håpet at jeg kunne pakket alt dette inn og gitt til han på bursdagen hans i slutten av november, men vi får se.. :o) Maggie!
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2002 #7 Skrevet 27. september 2002 hey... Det vart ikke heilt som æ hadde trudd da æ sa d tell barnefarn... blei liksom bare : hei.. du.. æ e gravid.. Så hørte æ ikke fra fyrn på 2 uka... Mannfolk altså
Lillje Skrevet 30. september 2002 #8 Skrevet 30. september 2002 Når den dagen kommer har jeg planer om å kjøpe noen søte små babysokker og gi han dem i gave. Jeg gleder meg til å se reaksjonen hans. For vi går hver mnd. i spenninge nå. Men så langt har vi ikke lyktes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå